quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
weet iemand uit zijn hoofd de volgorde? of is de OP de volgorde?
quote:Op woensdag 7 december 2005 14:54 schreef BVO het volgende:
Optreedvolgorde:
Clarissa
Esther
RECLAME
Gabriel
Angelique
Marscha
Dàvide
Renske
RECLAME
Aäron
Ariel
okay bedankt, het interessantste komt dus wat laterquote:
quote:
Nou die is me een partij traag en van de wereld. Heel lovend uiteindelijk maar beginnen met een toon van "het is volkomen kut"quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jerney heeft drugs gehad?
Iddquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:11 schreef Svensational het volgende:
Eshter nu, dat belooft niet veel goeds.
Ja, valt een beetje tegen hequote:Op zaterdag 10 december 2005 20:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Sven, we waren het altijd zo eens..
Ik vind het echt mooi.
Jury vindt tegenwoordig iedereen goed volgens mij.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, de jury denkt er anders over ...
Ja, de jury moet altijd anders denken dan de rest van Nederlandquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, de jury denkt er anders over ...
Hij is Brit.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:16 schreef Zhenar het volgende:
Is die Gabriel niet Nederlands? Hij praat zo raar.
Je bent de enige hier geloof ik.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
Okay, dat einde was jammer, maar ikv ond het goed en mooi.
Esther..
Ik vind haar Mathilde Santingh-achtigquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:16 schreef PeRi het volgende:
Clarissa vond ik iets minder, maar Esther vind ik leuk, ze is alleen niks voor idols denk ik.
normaal komt dat rexona ding op random stukken in de afleveringquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
En waarom is er al reclame vóór de reclame?
Iers volgens mijquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:16 schreef Zhenar het volgende:
Is die Gabriel niet Nederlands? Hij praat zo raar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |