Plaatje zoeken.quote:Op maandag 12 december 2005 23:16 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Als je dit toestel omschrijft vanuit het donker dan zou het best een F.60U geweest kunnen zijn. Of was ie kleiner?
Als jij het niet weet hebben we een probleem.quote:Op maandag 12 december 2005 23:11 schreef RonaldV het volgende:
[..]
En die heeft geen idee. Ik ben heel druk met het echte leven, en dat speelt zich al enige tijd niet meer binnen defensie-kringen af.
Heb gekeken. Naar zeer grote waarschijnlijkheid was het zo'n toestel.quote:
F15's hebben een bak herrie. Tornado's ook. Mirages weet ik niet zeker. Phantoms hebben zelfs nog meer dan een bak herrie.quote:Op maandag 12 december 2005 23:24 schreef RonaldV het volgende:
Tornado's? Mirages? F-15s? Veel meer keus heb je niet tegenwoordig, op een verdwaalde Phantom of AMX na.
Hoop dat er wat Oosters spul komt.quote:Op maandag 12 december 2005 23:28 schreef RonaldV het volgende:
Het gaat trouwens druk worden tijdens de Open Dagen op LW als dit bericht klopt: http://www.scramble.nl/forum/viewtopic.php?t=18785
Ja erg stil en veel ruis. Ik baal verschrikkelijk dat ik niet direct naar Marssum gereden ben om te spotten.quote:Op maandag 12 december 2005 23:34 schreef RonaldV het volgende:
Ow, trouwens: als ze heel erg stil zijn dan zijn het waarschijnlijk Spang A-10As.
Zoals RonaldV zegt, een Fokker 60U of een Fokker 50. alleen als het zwart is niet..quote:Op maandag 12 december 2005 23:13 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Wat is een lang zwart, rank toestel met (hoogstwaarschijnlijk) een prop onder elke vleugel? Het klonk in ieder geval als een prop. En er hing iets langwerpigs onder die lange, smalle vleugels.
Hoe zie jij aan de verlichting van een toestel dat het militair is?quote:Op maandag 12 december 2005 23:13 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Modern toestel. Aan de lichten te zien militair.
post 't anders ff op defensieforum.nl daar zitten ook een hoop luchtmachters.quote:Op maandag 12 december 2005 23:10 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik wil het eigenlijk wel heel graag weten.
wordt bevestigd door www.luchtmacht.nlquote:Op maandag 12 december 2005 23:28 schreef RonaldV het volgende:
Het gaat trouwens druk worden tijdens de Open Dagen op LW als dit bericht klopt: http://www.scramble.nl/forum/viewtopic.php?t=18785
Hij had het over twee types vliegtuigen: een twee motorige prop (Zwart) en een stille jet. De tweemotorige prop zag hiij volgens mij in het duister. Dan zie je het verschil tussen donkergrijs en zwart niet zo goed meer. En de F.60U heeft onder de vleugels langwerpige pods (de motoren, en een fllink stuk kleiner nog een EW-suite).quote:Op dinsdag 13 december 2005 02:58 schreef sp3c het volgende:
maar A10's zijn doorgaans niet zwart toch?
was het niet gewoon een pc7 in nieuw jasje?
[afbeelding]
Het kunnen ook Poolse CASA C-295's geweest zijn. Zelfde idee als een F.60 en in donker grijs gespoten. maar de F.60 ligt meer voor de hand.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:32 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hij had het over twee types vliegtuigen: een twee motorige prop (Zwart) en een stille jet. De tweemotorige prop zag hiij volgens mij in het duister. Dan zie je het verschil tussen donkergrijs en zwart niet zo goed meer. En de F.60U heeft onder de vleugels langwerpige pods (de motoren, en een fllink stuk kleiner nog een EW-suite).
De stille jet kan bijna alleen maar een A-10 zijn geweest, bij de landing maken die maar heel weinig lawaai. Over de kleur van de jets heb ik hem niet gehoord.
Met een F.60U?quote:
quote:
dat gaat met zo iets denk ik.. raampjes dicht geplakt.. d'r kon nog net een USAF sticker vanaf en wat cijfers die een incomplete reg. gevenquote:
thnx voor de tip. is al een tijdje geleden zie ik, maar die ga ik zeker nog ff kijken.quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:01 schreef SHERMAN het volgende:
Mooie docu: http://www.netwerk.tv/index.jsp?p=items&r=deze_week&a=102875
Klopt. Maar hij is wel goed.quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:46 schreef M5 het volgende:
[..]
thnx voor de tip. is al een tijdje geleden zie ik, maar die ga ik zeker nog ff kijken.
Bewonderenswaardig neutraal gemaakt. Dat zie je niet veel meer.quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:01 schreef SHERMAN het volgende:
Mooie docu: http://www.netwerk.tv/index.jsp?p=items&r=deze_week&a=102875
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |