Die lijkt op dat ding waar op ik dit nu zo aan het typen ben.quote:Op maandag 5 december 2005 22:44 schreef Furious het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat is-ie toch mooi.
En daar ben ik nu op ah typenquote:Op maandag 5 december 2005 23:21 schreef super-muffin het volgende:
Die middelste is trouwens van een 15 inch Powerbook.
Maar die is net zo geil.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 08:30 schreef tonks het volgende:
Ah man ik zag net iemand een nano open maken met een mes!!
En wat vind jullie god daarvan?quote:Op maandag 5 december 2005 23:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
En daar ben ik nu op ah typen
Wel met de stekker in het contact want de batterij houdt het nog welgeteld 5 minuten vol.![]()
dunner dus geilerquote:Op maandag 5 december 2005 23:21 schreef super-muffin het volgende:
Die middelste is trouwens van een 15 inch Powerbook.
Maar die is net zo geil.
Ik zie een verband:quote:Op dinsdag 6 december 2005 08:30 schreef tonks het volgende:
Ah man ik zag net iemand een nano open maken met een mes!!
Wat een sukkel zeg...quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:54 schreef Gerard56 het volgende:
[..]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1092967
Daar zijn ook zat websites voor te vinden waar dat ding uitelkaar getrokken wordt met HQ foto's.quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:12 schreef Gerard56 het volgende:
Om te kijken hoe alles in elkaar zit neem ik aan?
Als je technisch aangelegd bent, dan kan dat best leuk zijn!
Ongetwijfeld minder dan hij oorpsronkelijk voor zijn Nano betaald heeftquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:19 schreef Gerard56 het volgende:
Ik neem aan dat dát niet de bedoeling is nee.
Maar och, ik zie het probleem niet. Misschien krijgt hij er nu nog wel meer geld voor in onderdelen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |