Die lijkt op dat ding waar op ik dit nu zo aan het typen ben.quote:Op maandag 5 december 2005 22:44 schreef Furious het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat is-ie toch mooi.
En daar ben ik nu op ah typenquote:Op maandag 5 december 2005 23:21 schreef super-muffin het volgende:
Die middelste is trouwens van een 15 inch Powerbook.
Maar die is net zo geil.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 08:30 schreef tonks het volgende:
Ah man ik zag net iemand een nano open maken met een mes!!
En wat vind jullie god daarvan?quote:Op maandag 5 december 2005 23:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
En daar ben ik nu op ah typen
Wel met de stekker in het contact want de batterij houdt het nog welgeteld 5 minuten vol.![]()
dunner dus geilerquote:Op maandag 5 december 2005 23:21 schreef super-muffin het volgende:
Die middelste is trouwens van een 15 inch Powerbook.
Maar die is net zo geil.
Ik zie een verband:quote:Op dinsdag 6 december 2005 08:30 schreef tonks het volgende:
Ah man ik zag net iemand een nano open maken met een mes!!
Wat een sukkel zeg...quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:54 schreef Gerard56 het volgende:
[..]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1092967
Daar zijn ook zat websites voor te vinden waar dat ding uitelkaar getrokken wordt met HQ foto's.quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:12 schreef Gerard56 het volgende:
Om te kijken hoe alles in elkaar zit neem ik aan?
Als je technisch aangelegd bent, dan kan dat best leuk zijn!
Ongetwijfeld minder dan hij oorpsronkelijk voor zijn Nano betaald heeftquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:19 schreef Gerard56 het volgende:
Ik neem aan dat dát niet de bedoeling is nee.
Maar och, ik zie het probleem niet. Misschien krijgt hij er nu nog wel meer geld voor in onderdelen!
Ik heb thuis nog een computer staan die ik al wel 3 keer opgengeschroefd heb maar die ik nooit aan heb gezet en nog niet geinstalleerd is (nog niet aan toegekomen). Ik moest toch ff zien wat er nu in zatquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:06 schreef tonks het volgende:
Waarom willen die kut tweakers alles open maken. waarom?!
quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:39 schreef Furious het volgende:
Moeten wij eens bij die Tweakers proberen. Ze zomaar uit elkaar halen.
1 iPod 60 Gig dusquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:39 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Mijn wishlist aan Applegerelateerde zooi kost een dikke 660 euroNou maar hopen dat ik wordt aangenomen bij de zaak waar ik gisteren gesolliciteerd heb
Die van mij 2000, 12" Powerbook met veel geheugen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:39 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Mijn wishlist aan Applegerelateerde zooi kost een dikke 660 euroNou maar hopen dat ik wordt aangenomen bij de zaak waar ik gisteren gesolliciteerd heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |