gebruik je de Keune en Nagel tracking? of die op de Apple website?quote:Op maandag 5 december 2005 10:32 schreef LudoSanders het volgende:
De status van mijn PowerBook is al sinds 1dec 14:00 niet veranderd. Hij staat nog steeds op "Shipment Picked Up". Heb ook nog geen verzendaankondiging gehad of iets!
Het hoort geen versus topic te zijn want we hebben allemaal een mac, kwekzon niet.quote:Op maandag 5 december 2005 10:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jongens! Het was hier zo gezellig.En we zouden er geen versus-topic van maken.
Ophouden dus.
Nep Nep Nep!quote:Op maandag 5 december 2005 10:54 schreef Jalu het volgende:
[..]
Ik op een HP bak. Maar ik werk toch met OSX...
Ik type dit onder Safariquote:Op maandag 5 december 2005 10:54 schreef Jalu het volgende:
[..]
Ik op een HP bak. Maar ik werk toch met OSX...
Mooi, nu ik jullie aandacht heb (plaatje dankzij Lupa); Love peace and joy! En nu kappen en verder SC-en zoals Lupa zei.quote:Op zondag 4 december 2005 23:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Heren, heren!
Beetje lief zijn voor elkaar.
En dan knuffel ik jou nog even extra hardquote:Op maandag 5 december 2005 11:32 schreef tonks het volgende:
Ieuw!
Hey! Ik heb ook nog een echte PowerMac en Powerbook (resp. G3 en G4) hoor. Maar pionieren met Mactel OSX is ook best leuk.quote:
Die van Apple klopt meestal niet. Dat was tenminsten bij m'n Nano. Je kan beter bij www.tnt.nl checken.quote:Op maandag 5 december 2005 10:46 schreef LudoSanders het volgende:
Keune en Nagel vindt niets, dus via Apple.
Vanmiddag eens ff bellen, eerst ff stage lopen
RIP.quote:Op maandag 5 december 2005 17:04 schreef LudoSanders het volgende:
Net even met Apple gebeld. 9dec wordt hij pas in Nederland verwacht, dus waarschijnlijk heb ik hem maandag de 12e pas. Ze wist nog niet of hij via TNT of UPS werd gebracht.
Nog een hele week wachten.
Er zijn ook mooie Dell's hoorquote:Op maandag 5 december 2005 18:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Mactellen gaat me hier ook prima af, maar de Dell blijft een lelijk ding: staat lekker onder het bureau verstopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |