gebruik je de Keune en Nagel tracking? of die op de Apple website?quote:Op maandag 5 december 2005 10:32 schreef LudoSanders het volgende:
De status van mijn PowerBook is al sinds 1dec 14:00 niet veranderd. Hij staat nog steeds op "Shipment Picked Up". Heb ook nog geen verzendaankondiging gehad of iets!
Het hoort geen versus topic te zijn want we hebben allemaal een mac, kwekzon niet.quote:Op maandag 5 december 2005 10:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jongens! Het was hier zo gezellig.En we zouden er geen versus-topic van maken.
Ophouden dus.
Nep Nep Nep!quote:Op maandag 5 december 2005 10:54 schreef Jalu het volgende:
[..]
Ik op een HP bak. Maar ik werk toch met OSX...
Ik type dit onder Safariquote:Op maandag 5 december 2005 10:54 schreef Jalu het volgende:
[..]
Ik op een HP bak. Maar ik werk toch met OSX...
Mooi, nu ik jullie aandacht heb (plaatje dankzij Lupa); Love peace and joy! En nu kappen en verder SC-en zoals Lupa zei.quote:Op zondag 4 december 2005 23:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Heren, heren!
Beetje lief zijn voor elkaar.
En dan knuffel ik jou nog even extra hardquote:Op maandag 5 december 2005 11:32 schreef tonks het volgende:
Ieuw!
Hey! Ik heb ook nog een echte PowerMac en Powerbook (resp. G3 en G4) hoor. Maar pionieren met Mactel OSX is ook best leuk.quote:
Die van Apple klopt meestal niet. Dat was tenminsten bij m'n Nano. Je kan beter bij www.tnt.nl checken.quote:Op maandag 5 december 2005 10:46 schreef LudoSanders het volgende:
Keune en Nagel vindt niets, dus via Apple.
Vanmiddag eens ff bellen, eerst ff stage lopen
RIP.quote:Op maandag 5 december 2005 17:04 schreef LudoSanders het volgende:
Net even met Apple gebeld. 9dec wordt hij pas in Nederland verwacht, dus waarschijnlijk heb ik hem maandag de 12e pas. Ze wist nog niet of hij via TNT of UPS werd gebracht.
Nog een hele week wachten.
Er zijn ook mooie Dell's hoorquote:Op maandag 5 december 2005 18:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Mactellen gaat me hier ook prima af, maar de Dell blijft een lelijk ding: staat lekker onder het bureau verstopt
Gaat om het principe.quote:Op maandag 5 december 2005 20:09 schreef Geqxon het volgende:
Zet ik er expliciet bij dat de Powermac mooier is, is het nog niet goed
Beetje rustig he, mijn Dell 2005FPW is wel lief.quote:Op maandag 5 december 2005 20:14 schreef Dementor het volgende:
Dell(nee dit licht ik verder niet toe).
Pff Dell die dingen moeten in 4 minuten af zijn wat resulteert in een zwakke afwerking in de kast.quote:Op maandag 5 december 2005 20:15 schreef Furious het volgende:
[..]
Beetje rustig he, mijn Dell 2005FPW is wel lief.
Duidelijk dat je niet weet wat de 2005FPW is.quote:Op maandag 5 december 2005 20:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Pff Dell die dingen moeten in 4 minuten af zijn wat resulteert in een zwakke afwerking in de kast.
Nee geef mij maar de zelfbouw pc's waar je meer tijd aan kunt besteden en zelf de componenten uit kan kiezen.
Laatst kreeg ik nog een Dell laptop binnen bleek het ding steeds vast te lopen, open ik het kapje voor de geheugenbankjes achterop blijkt er DDR1 in plaats van DDR2 in te zitten terwijl er met grote letters in staat DDR2 ONLY.
Dell
Oh ik zie het nu het is zo'n schermpje.quote:Op maandag 5 december 2005 20:23 schreef Furious het volgende:
[..]
Duidelijk dat je niet weet wat de 2005FPW is.![]()
[afbeelding]
Ze krijgen korting bij de inkoop als ze die stickertjes plakken op hun producten.quote:Op maandag 5 december 2005 20:23 schreef Hugster het volgende:
Ik heb die stickertjes op pc's nog nooit begrepen
Ja ik WEET dat ik er Windows XP op kan draaien en ja ik WEET dat er een P4 cpu inzit, hoef ik niet alle dagen dat ik die pc heb aan herrinerd te worden![]()
wat een Apple topic vervuiling weer trouwens
In de Dell 2005FPW zit exact dezelfde panel als in de CD van Apple, alleen de backlighting verschilt.quote:Op maandag 5 december 2005 20:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh ik zie het nu het is zo'n schermpje.
Sorry ik ben niet zo thuis in de product range van dell (gelukkig niet:).
Ik houd het bij zelfbouw pc's en Macs.
Now let's get back on topic
rechtsklikken --> revert to original werkt niet?quote:Op maandag 5 december 2005 20:52 schreef E.T. het volgende:
Topic is helemaal niet gezellig![]()
Waarom zou ik hier een tvp willen zetten?
Heb trouwens vanavond een foutje gemaakt met een foto in iPhoto. Stukje uit een foto uitsnijden, even in een ander mapje kijken.. slaat ie meteen de wijzigingen op!Nou ben ik m'n origineel kwijt! Ik had ws eerst een duplicaat moeten maken ofzo. Maar had ook niet verwacht dat ie meeteen zonder waarschuwing zou overschrijven
quote:Op maandag 5 december 2005 21:13 schreef Hugster het volgende:
[..]
rechtsklikken --> revert to original werkt niet?
iPhoto slaat alles dubbel op.
Dacht ik al!quote:Op maandag 5 december 2005 21:17 schreef E.T. het volgende:
[..]
jahaaaaaaa!!!!
zeg nou zelf, een foto als deze kan je toch niet verloren laten gaan
[afbeelding]
quote:Op maandag 5 december 2005 21:56 schreef tonks het volgende:
Silmarwen. maarja ik moet mijn sig sowieso eens veranderen doe dat binnekort eens
Dolle dwaze ronddraaiende negers.quote:Op maandag 5 december 2005 22:40 schreef tonks het volgende:
[..]
Mijn upload icoontje. theyspinnin.com
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |