Wat ?quote:Op maandag 5 december 2005 01:31 schreef zoalshetis het volgende:
heel antwerpen, of 'bepaalde' gedeeltes?
Dat zou eigenlijk niet uit moeten maken.quote:Op maandag 5 december 2005 01:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
of r@b geen gelijk had met bepaalde gedeeltes in antwerpen. zoals dat inmiddels geldt voor bijna alle grote steden in europa.quote:
echt zo ziekelijk ! ik maak R@b verbaal af met onderbouwde kritiek dat ie in feite gewoon discrimineert enzo... halen ze het weg.quote:
Bepaalde gedeeltes zijn net zoals Brussel.quote:Op maandag 5 december 2005 01:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je bent aan het doordraven en snapt niet (of wil het niet snappen) dat er in vrijwel elke grote stad in europa nogal wat problemen zijn met de garde van 'boefjes' en het nauwelijks meer incidenteel te noemen is. gelukkig heeft stadsdeel de baarsjes nu een meldpunt discriminatie voor moslims...quote:Op maandag 5 december 2005 03:36 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
echt zo ziekelijk ! ik maak R@b verbaal af met onderbouwde kritiek dat ie in feite gewoon discrimineert enzo... halen ze het weg.kutbeleid hiero
En hoe gaan we bepalen wat de correcte Islam is?quote:Op zondag 4 december 2005 17:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Mooie vraag, simpel antwoord: de correcte !˛
mijn kritiek op hem is gewoon blijven staanquote:Op maandag 5 december 2005 03:36 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
echt zo ziekelijk ! ik maak R@b verbaal af met onderbouwde kritiek dat ie in feite gewoon discrimineert enzo... halen ze het weg.kutbeleid hiero
Yoehoe!quote:Op maandag 5 december 2005 08:56 schreef Re het volgende:
[..]
mijn kritiek op hem is gewoon blijven staan
Kun je ze eens noemen?quote:Op zondag 4 december 2005 16:24 schreef Re het volgende:
Er zitten veel meer aspecten aan dit probleem
dat zal de politie van amsterdam leuk vindenquote:Op maandag 5 december 2005 09:42 schreef DennisMoore het volgende:
Lik-op-stuk-beleid voeren, met straffen die bij herhaling flink oplopen.
Het hinderlijk volgen, uitschelden en naroepen op straat strafbaar stellen.
In bepaalde gedeelten van de stad extra surveilleren.
'k Zou hier het woord 'moslim' willen vervangen door 'hangjongere' of iets dergelijks.quote:Op maandag 5 december 2005 09:56 schreef dewd het volgende:
Lekkere vrouwelijke agenten inzetten. Gewoon in burger rond laten lopen voor een jaar en elke moslim die wat probeert 500 Euro boete geven. Als je dit een jaartje volhoudt dan is het over.
Allochtone jongere, zoals het bericht ook aangeeft, is nog beter.quote:Op maandag 5 december 2005 09:57 schreef DennisMoore het volgende:
'k Zou hier het woord 'moslim' willen vervangen door 'hangjongere' of iets dergelijks.
Erg slim plan, dan steken ze een week daarna alle auto's in de hens omdat ze geen geld meer hebben.quote:Op maandag 5 december 2005 09:56 schreef dewd het volgende:
Lekkere vrouwelijke agenten inzetten. Gewoon in burger rond laten lopen voor een jaar en elke moslim die wat probeert 500 Euro boete geven. Als je dit een jaartje volhoudt dan is het over.
Want? Het zijn in deze toch moslim jongeren die de problemen veroorzaken ?quote:Op maandag 5 december 2005 09:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Zou hier het woord 'moslim' willen vervangen door 'hangjongere' of iets dergelijks.
Nou ze zullen toch niet meteen allemaal een boete krijgenquote:Op maandag 5 december 2005 10:02 schreef Speed-Addicted het volgende:
[..]
Erg slim plan, dan steken ze een week daarna alle auto's in de hens omdat ze geen geld meer hebben.
boehoe huil huil
nou met jouw plan zou ik me als criminele moslim laten omscholen tot christen, kun je tenminste nog gewoon die rotzooi blijven trappen zonder hoge boete.quote:Op maandag 5 december 2005 10:04 schreef dewd het volgende:
[..]
Nou ze zullen toch niet meteen allemaal een boete krijgen
DIE rotzooi trappen cristenen niet.quote:Op maandag 5 december 2005 10:08 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
nou met jouw plan zou ik me als criminele moslim laten omscholen tot christen, kun je tenminste nog gewoon die rotzooi blijven trappen zonder hoge boete.
quote:Op maandag 5 december 2005 10:08 schreef Speed-Addicted het volgende:
[..]
DIE rotzooi trappen cristenen niet.
quote:Op maandag 5 december 2005 09:58 schreef natte-flamoes het volgende:
Allochtone jongere, zoals het bericht ook aangeeft, is nog beter.
Daar zal het in de praktijk wel vaak op neer komen, denk ik.quote:Op maandag 5 december 2005 10:02 schreef Speed-Addicted het volgende:
Want? Het zijn in deze toch moslim jongeren die de problemen veroorzaken ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |