Eh, ja, en? Er zijn behoorlijk wat stemmen op de SGP afkomstig van vrouwen. Dat die geen lid worden hoort bij hun standpunt. Dus da's logisch.quote:Op maandag 5 december 2005 10:40 schreef Mutant01 het volgende:
Kmoet altijd wel lachen om die trieste SGP christenen, zelfs de meest radicale moslimpartijen hebben vrouwen als lid
Ik woon liever in Tanger, Rabat of Casablanca dan in een SGP dorpquote:Op maandag 5 december 2005 10:45 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Come again?![]()
Ik woon liever in een SGP-dorp dan in een dorp in het zuiden van Egypte, SA, Iran, Irak, Syrie etc.
Die worden gedwongen door hun mannen en de rest van de familie om op de SGP te stemmen. Om maar even in de feiten van Pracissor te spreken.quote:Op maandag 5 december 2005 10:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Eh, ja, en? Er zijn behoorlijk wat stemmen op de SGP afkomstig van vrouwen. Dat die geen lid worden hoort bij hun standpunt. Dus da's logisch.
Ja, omdat dat dus de meest liberale islamitische streken zijn. Je vergeleek de SGP met moslim-radicalen...quote:Op maandag 5 december 2005 10:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik woon liever in Tanger, Rabat of Casablanca dan in een SGP dorp![]()
Radicale moslims verheerlijken ook geen geweld, extremistische moslims wel. Extremistische moslims verschillen in die zin dan ook niet van extremistische christenen in midden-afrika bijv.quote:Op maandag 5 december 2005 10:49 schreef Pracissor het volgende:
Daarnaast is het pas triest om zelfs SGP christenen met radicale moslims te vergelijken, ik heb de eerste nog nooit op het verheerlijken van geweld mogen betrappen.
Ja maar volgens jou zijn er toch geen gematigde moslimsquote:Op maandag 5 december 2005 10:50 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ja, omdat dat dus de meest liberale islamitische streken zijn. Je vergeleek de SGP met moslim-radicalen...![]()
Wanneer het veel zou voorkomen zou je kunnen spreken van het feit dat 'het veel voorkomt'.quote:Op maandag 5 december 2005 10:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die worden gedwongen door hun mannen en de rest van de familie om op de SGP te stemmen. Om maar even in de feiten van Pracissor te spreken.
Voorbeeld?quote:Op maandag 5 december 2005 10:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Radicale moslims verheerlijken ook geen geweld, extremistische moslims wel. Extremistische moslims verschillen in die zin dan ook niet van extremistische christenen in midden-afrika bijv.
Hoe weet jij dat het niet voorkomt? Of dat het veel voorkomt? De groep moslims is groter dan de groep SGP-Christenen, het komt wel "meer" voor, maar dat komt omdat er meer van zijn. Veel slaat op dat het binnen in de groep veel voorkomt.quote:Op maandag 5 december 2005 10:52 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Wanneer het veel zou voorkomen zou je kunnen spreken van het feit dat 'het veel voorkomt'.
Alleen is dat niet het geval, dat jij je moet vasthouden aan hoe ik mijn argumenten uitspreek i.p.v. de inhoud ervan zegt meer over jouw argumenten.
Waar heb ik dat gezegt? Je begint jezelf nu echt belachelijk te maken, vooral die smilies erbij doen het em.quote:Op maandag 5 december 2005 10:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja maar volgens jou zijn er toch geen gematigde moslims![]()
Dag pracissor!
Daar sluit ik me bij aan.quote:Op maandag 5 december 2005 10:45 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Come again?![]()
Ik woon liever in een SGP-dorp dan in een dorp in het zuiden van Egypte, SA, Iran, Irak, Syrie etc.
quote:
Goed voorbeeld!quote:De groep wordt geleid door Joseph Kony, die zichzelf tot profeet heeft uitgeroepen en een staat wil uitroepen gebaseerd op de bijbelse tien geboden.
Waarom verwees je een aantal posts terug dan naar de SGP thread, je moet het nu niet mooier maker dan het al is.quote:Op maandag 5 december 2005 10:54 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Waar heb ik dat gezegt? Je begint jezelf nu echt belachelijk te maken, vooral die smilies erbij doen het em.
Ik heb juist gezegt dat gematigde moslims een groter gevaar zijn dan fundi's, jammer dat je terug moet vallen op het verdraaien van woorden.![]()
Wat heeft het te maken met de lachwekkendheid van de SGP omdat er van moslimpartijen wel altijd vrouwen lid zijn?quote:Op maandag 5 december 2005 10:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die worden gedwongen door hun mannen en de rest van de familie om op de SGP te stemmen. Om maar even in de feiten van Pracissor te spreken.
De geloofwaardigheid, dat is lachwekkend.quote:Op maandag 5 december 2005 10:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat heeft het te maken met de lachwekkendheid van de SGP omdat er van moslimpartijen wel altijd vrouwen lid zijn?
Lees maar even terug, ik hoop dat je er nu de humor van kan inzien.quote:Op maandag 5 december 2005 10:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat zo grappig was.
Osama bin laden heeft niks met de Islam te maken, hij werd gesteund door Amerika etc etc maak jezelf alsjeblieft niet belachelijk zeg. Hij baseerd zijn doen en laten op de BIJBELSE tien geboden.quote:Op maandag 5 december 2005 10:55 schreef Pracissor het volgende:
[..]
![]()
![]()
Verdiep je eens in iets voordat je zoiets roept.
Maar dat leger heeft niks met het christendom te maken, zij worden gesteund door het islamitisch regime in Sudan om o.a. te strijden tegen het christelijk zuiden.
[..]
Goed voorbeeld!![]()
Wat heeft die verwijzing ermee te maken? Jij weet drommels goed dat ik juist erkende dat er gematigde moslims zijn, maar dat ik daar juist een groter 'gevaar' in zag dan in fundi's.quote:Op maandag 5 december 2005 10:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom verwees je een aantal posts terug dan naar de SGP thread, je moet het nu niet mooier maker dan het al is.
Je verwees naar een topic waarin iets totaal anders staat zonder bijbehorende uitleg, dat heeft natuurlijk niets met verdraaien te maken.quote:Op maandag 5 december 2005 11:00 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Wat heeft die verwijzing ermee te maken? Jij weet drommels goed dat ik juist erkende dat er gematigde moslims zijn, maar dat ik daar juist een groter 'gevaar' in zag dan in fundi's.
Ik vind het jammer dat jij me woorden verdraait.
Ja ze laten hun kinderen slechts door de dominee, de koordirigent en de hoofdmeester misbruikenquote:Op maandag 5 december 2005 10:42 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Gelukkig behandelen zelfs zij hun vrouwen met meer respect en waarde dan vele moslims...![]()
Ten eerste heeft Osama Bin Laden steun in de gehele wereld, aanzienelijke delen in de moslim wereld zien hem als held. Het Leger van de Heer wordt door iedereen verafschuwd.quote:Op maandag 5 december 2005 11:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Osama bin laden heeft niks met de Islam te maken, hij werd gesteund door Amerika etc etc maak jezelf alsjeblieft niet belachelijk zeg. Hij baseerd zijn doen en laten op de BIJBELSE tien geboden.
Ja, want IK ben wel bereid kritisch te kijken naar uitwassen in mijn eigen groep. JIJ kennelijk niet. Hoe noemen we een persoon die voor de Sharia strijd, die dus een staat wil stichten op basis van de Sharia? Precies, doe niet zo naief. Het zijn bijbelse geboden, het is dus geinspireerd door het Christendom.quote:Op maandag 5 december 2005 11:04 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ten eerste heeft Osama Bin Laden steun in de gehele wereld, aanzienelijke delen in de moslim wereld zien hem als held. Het Leger van de Heer wordt door iedereen verafschuwd.
Om jou redenering te volgen zou het ook een Joodse groep kunnen zijn, gezien de BIJBELSE tien geboden.![]()
Hoe kan je nog spreken van een christelijke groepering wanneer de leider zich uitroept als profeet?
Wanneer er een moslim zou opstaan, een geweldadige groep omzich heen zou verzamelen, zich tot profeet zou uitroepen, zou jij hem dan nog een moslim noemen?
Volksgerichten in b.v. Staphorst vergeten? Of ouders die er totaal geen problemen mee hebben als hun kinderen elk weekend uit knokken gaan zolang ze zondags maar in de kerk zitten?quote:Op maandag 5 december 2005 10:49 schreef Pracissor het volgende:
Daarnaast is het pas triest om zelfs SGP christenen met radicale moslims te vergelijken, ik heb de eerste nog nooit op het verheerlijken van geweld mogen betrappen.
Ik poste dat topic ter aanvulling van onze discussie, gezien het onderwerp in de buurt lag van de discussie die wij er kort voor hadden leek mij het interessant om dat topic te posten. Het artikel had ik toen nog niet eens helemaal gelezen.quote:Op maandag 5 december 2005 11:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je verwees naar een topic waarin iets totaal anders staat zonder bijbehorende uitleg, dat heeft natuurlijk niets met verdraaien te maken.
Dus:quote:Op maandag 5 december 2005 10:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De geloofwaardigheid, dat is lachwekkend.
Dus kennelijk ben jij het NIET eens met dat soort uitspraken (dat er "geen gematigde moslims zijn") . En volgens mij ben jij diegene die mij beschuldigd van verdraaiing?quote:Op maandag 5 december 2005 11:05 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik poste dat topic ter aanvulling van onze discussie, gezien het onderwerp in de buurt lag van de discussie die wij er kort voor hadden leek mij het interessant om dat topic te posten. Het artikel had ik toen nog niet eens helemaal gelezen.
Nee, wat wel hilarisch is, is dat een fundamentalistische partij die zelf vrouwen discrimineert, eventjes moslims "de les leest" m.b.t het hoe of wat. Dat is net zoiets als dat Ayatollah Khomeini zegt dat de SGP een radicale partij is.quote:Op maandag 5 december 2005 11:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Dus:
De moslimpartij staat toe dat vrouwen lid worden van de beweging die wil dat vrouwenrechten beperkt zijn.
Er mogen mannen en vrouwen lid worden. Er zijn mannen en vrouwen lid.
Er stemmen mannen en vrouwen op deze partij.
De christenpartij staat niet toe dat vrouwen lid worden van de beweging die wil dat vrouwenrechten beperkt zijn.
Er mogen alleen mannen lid worden.Er zijn mannen lid. Er zijn geen vrouwen lid.
Er stemmen mannen en vrouwen op deze partij.
Hilarisch inderdaad.
Doe je nou wel of geen afstand van die uitspraken?quote:Op maandag 5 december 2005 11:08 schreef Pracissor het volgende:
Maar ik zie deze discussie geen nut hebben.
Voor mij is die gesloten.
Ik ben het er idd NIET mee eens dat er geen gematigde moslims zijn, maar het verschil zal waarschijnelijk te verklaren zijn in hoe zij het woord 'gematigd' gebruiken.quote:Op maandag 5 december 2005 11:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dus kennelijk ben jij het NIET eens met dat soort uitspraken (dat er "geen gematigde moslims zijn") . En volgens mij ben jij diegene die mij beschuldigd van verdraaiing?
Was het niet in Staphorst waar een Turk halfdood werd gemept omdat ie met zo'n "SGP"-meissie omging?quote:Op maandag 5 december 2005 11:11 schreef du_ke het volgende:
Oh ja als Genemuidenaar naar de plaatselijke discotheek in Staphorst gaan kan ik ook van harte aanbevelen om de verdraagzaamheid te testen.
Niet meegekregen er zitten hier in de buurt ook weinig Turken (meeer Marokkanen). Wel meisjes van 13 die hun kind verplicht moesten houdenquote:Op maandag 5 december 2005 11:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Was het niet in Staphorst waar een Turk halfdood werd gemept omdat ie met zo'n "SGP"-meissie omging?
quote:Op maandag 5 december 2005 11:13 schreef DionysuZ het volgende:
Zullen we het over extremistische roodharigen hebben? Je hebt ze ook in gematigde vorm, die roodharigen. En er zijn in het verleden ook wat aanslagen gepleegd door roodharigen. Erik de Viking was roodharig en die was niet echt voor de poes. Conclusie: roodharigen zijn een gevaar voor onze Nederlandse samenleving.
Door Christenen die geen zelfkritiek hebben zal ik niet serieus genomen worden, net als AHA door moslims zonder zelfkritiek niet serieus genomen wordt. Toch of niet? Een terreurgroep gebaseerd op de Sharia of die strijd voor de Sharia noemen we een islamitische terreurgroep. Een terreurgroep die strijd voor een staat gebaseerd op de bijbelse 10 geboden noemen we een Christelijke terreurgroep.quote:Op maandag 5 december 2005 11:12 schreef Pracissor het volgende:
Lees dit alleen nog maar even na,
http://nl.wikipedia.org/wiki/Verzetsleger_van_de_Heer
als je hiermee in een discussie komt aanzetten als tegenhanger van islamitische extremisten, zal je door vele niet serieus worden genomen.
Of van het soort wat in het Witte Huis woontquote:Op maandag 5 december 2005 10:50 schreef Mutant01 het volgende:
Radicale moslims verheerlijken ook geen geweld, extremistische moslims wel. Extremistische moslims verschillen in die zin dan ook niet van extremistische christenen in midden-afrika bijv.
quote:Op maandag 5 december 2005 11:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Door Christenen die geen zelfkritiek hebben zal ik niet serieus genomen worden, net als AHA door moslims zonder zelfkritiek niet serieus genomen wordt. Toch of niet? Een terreurgroep gebaseerd op de Sharia of die strijd voor de Sharia noemen we een islamitische terreurgroep. Een terreurgroep die strijd voor een staat gebaseerd op de bijbelse 10 geboden noemen we een Christelijke terreurgroep.
quote:Op maandag 5 december 2005 11:04 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ten eerste heeft Osama Bin Laden steun in de gehele wereld, aanzienelijke delen in de moslim wereld zien hem als held. Het Leger van de Heer wordt door iedereen verafschuwd.
Om jou redenering te volgen zou het ook een Joodse groep kunnen zijn, gezien de BIJBELSE tien geboden.![]()
Hoe kan je nog spreken van een christelijke groepering wanneer de leider zich uitroept als profeet?
Wanneer er een moslim zou opstaan, een geweldadige groep omzich heen zou verzamelen, zich tot profeet zou uitroepen, zou jij hem dan nog een moslim noemen?
Zo zou je elke stroming die niet tot het jouwe behoort maar meteen tot "niet-Christelijk bestempelen". Dus dan is Iran niet een islamitisch land, immers tis sjietisch en hebben dus nog een andere profeet.quote:Ja, want IK ben wel bereid kritisch te kijken naar uitwassen in mijn eigen groep. JIJ kennelijk niet. Hoe noemen we een persoon die voor de Sharia strijd, die dus een staat wil stichten op basis van de Sharia? Precies, doe niet zo naief. Het zijn bijbelse geboden, het is dus geinspireerd door het Christendom.
Volgens Tru aanbidt die een uil.quote:Op maandag 5 december 2005 11:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Of van het soort wat in het Witte Huis woont![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 11:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Volgens TRU is de aarde plat en zijn de eigenlijke machthebbers de Illuminati![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |