Doe eens normaal, maniakquote:Op zondag 4 december 2005 09:37 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog pakt honkbalknuppel en slaat pannendeksels kapot
quote:Op zondag 4 december 2005 09:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Verder in deze dus, die andere mag weg
Echt nietquote:
jezusquote:Op zondag 4 december 2005 09:42 schreef PoseidonVS het volgende:
Half 3 begint hier het sinterklaas gevier. Ik denk dat ik zo maar eens aan mijn gedichten moet gaan beginnen.
WHZquote:Op zondag 4 december 2005 09:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jezusGeen sinterklaas meer hier
en blij toe
je hebt toch ook hotmail?quote:Op zondag 4 december 2005 09:50 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh!
Subje toevallig online? E-mail doet het nog steeds nie
Oii das een mooi ding, voor die prijs ook nog erbijquote:Op zondag 4 december 2005 09:58 schreef Puckzzz het volgende:
Ow en ik heb voor 38euro(inc. verzendkosten) een Sony DSC P20 voor Etienne op de kop getiktkan ie alvast een beetje kijken of fotografie hem echt bevalt zonder met mijn Sony aan de haal te gaan
[afbeelding]
quote:Op zondag 4 december 2005 10:04 schreef Skinnymike het volgende:
De modjes liggen allemaal nog op 1 oor. Kunnen we lekker rellen
quote:Op zondag 4 december 2005 10:12 schreef Mauro het volgende:
En het is weer veel te vroeg om op zondag wakker te zijn...
quote:
Waar zit die kaasboer precies, Xila?quote:Op zondag 4 december 2005 10:24 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Wij verkopen wel eens een boeren "jumbo" kaas...
ter vergelijking, zo'n kaas weegt net zo veel als ik weeg
quote:Op zondag 4 december 2005 10:25 schreef Mauro het volgende:
Noord Hollandse Sfeerkaas?
Zit daar ook een lontje in?
Ties!!!quote:Op zondag 4 december 2005 10:26 schreef Auticia het volgende:
[..]
Waar zit die kaasboer precies, Xila?.
Zeker aan mensen die hem kado doen aan zakenrelaties in Hong Kong of zo?quote:Op zondag 4 december 2005 10:24 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Wij verkopen wel eens een boeren "jumbo" kaas...
ter vergelijking, zo'n kaas weegt net zo veel als ik weeg
quote:Op zondag 4 december 2005 10:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeker aan mensen die hem kado doen aan zakenrelaties in Hong Kong of zo?Trouwens, zoveel weeg jij helemaal niet
Winkelcentrum Leyenburgh, bij 't monnickendamplein (escamplaan/volendamlaan).quote:Op zondag 4 december 2005 10:26 schreef Auticia het volgende:
[..]
Waar zit die kaasboer precies, Xila?.
In Delluf neem ik aan?quote:Op zondag 4 december 2005 10:32 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Winkelcentrum Leyenburgh, bij 't monnickendamplein (escamplaan/volendamlaan).
Potver! let jij ooit wel eens op!quote:
Ik dacht dat ik het verdrongen hadquote:Op zondag 4 december 2005 10:34 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Potver! let jij ooit wel eens op!
Pdehoog = Delft.
Ik kom uit Den Haag!![]()
Die is vandaag dicht zekerquote:Op zondag 4 december 2005 10:32 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Winkelcentrum Leyenburgh, bij 't monnickendamplein (escamplaan/volendamlaan).
Tuurlijk, Ties is slim, Ties is lief, Ties is alles wat maar perfect is, en ik ben een sukkelquote:Op zondag 4 december 2005 10:35 schreef Xilantof het volgende:
Maar dat had Ties wel begrepen, dat 't in Den Haag is
Fles!quote:Op zondag 4 december 2005 10:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuurlijk, Ties is slim, Ties is lief, Ties is alles wat maar perfect is, en ik ben een sukkel
Ik werk alleen op zaterdag ja!quote:Op zondag 4 december 2005 10:36 schreef Auticia het volgende:
[..]
Die is vandaag dicht zeker.
Je werkt er alleen op zaterdag?
Ik ben mijn verpakkingen-login kwijt
quote:Op zondag 4 december 2005 10:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuurlijk, Ties is slim, Ties is lief, Ties is alles wat maar perfect is, en ik ben een sukkel
waarom dat?quote:Op zondag 4 december 2005 11:50 schreef Vliegvrager het volgende:
Gisteren wat bewerkte foto's af laten drukken. Bij thuiskomst meteen besloten mn TFT-scherm af te koppelen en die oude lompe beeldbuis weer terug te zetten.
Zo erg?quote:Op zondag 4 december 2005 11:50 schreef Vliegvrager het volgende:
Gisteren wat bewerkte foto's af laten drukken. Bij thuiskomst meteen besloten mn TFT-scherm af te koppelen en die oude lompe beeldbuis weer terug te zetten.
Beetje lurken he? Stouterdquote:Op zondag 4 december 2005 12:09 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Zo erg?
Mogguh allemaal...uhm...middag bedoel ik, maar ik was er al hoor![]()
Ik heb er alleen last van als ik teveel met curves werk, voor de rest lijkt het toch wel te kloppenquote:Op zondag 4 december 2005 12:17 schreef Vliegvrager het volgende:
Zwartnuances waren niet zien op het TFT-scherm, en de afdrukken waren een tint geler dan wat ik op mn scherm zag. Als ik nu de afgedrukte foto naast mn scherm houdt, klopt alles weer.
WHZquote:Op zondag 4 december 2005 10:34 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Potver! let jij ooit wel eens op!
Pdehoog = Delft.
Ik kom uit Den Haag!![]()
je zou ok je tft af kunnen stellen. of had dat geen nut?quote:Op zondag 4 december 2005 12:17 schreef Vliegvrager het volgende:
Zwartnuances waren niet zien op het TFT-scherm, en de afdrukken waren een tint geler dan wat ik op mn scherm zag. Als ik nu de afgedrukte foto naast mn scherm houdt, klopt alles weer.
wat een kutprogrammaquote:Op zondag 4 december 2005 14:56 schreef pea4fun het volgende:
Hoi, ik vond wat grappigs. Kijk op wie je lijkt
http://www.myheritage.com/FP/Company/tryFaceRecognition.php?s=1&u=g0〈=EN&restore
Ik lijk 66% op Penelope Cruz, 62% match met Christina Aguilera en ook 62% met Greta Garbozo kan je aflopend nog doorgaan
Als ik een man was dan leek ik op William McKinley
Als het je niet aanstaat pak je gewoon een andere foto, dan lijk je weer op iemand andersquote:Op zondag 4 december 2005 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wat een kutprogramma56% Marco Pantani??
Alleen omdat ik op een schuin van voren genomen plaat een beetje een groot oor heb
quote:Op zondag 4 december 2005 15:16 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Als het je niet aanstaat pak je gewoon een andere foto, dan lijk je weer op iemand anders
Nou beetje een baardje laten staan danquote:Op zondag 4 december 2005 15:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]ja dat zal beslist wel
Maar ja, Russell Crowe is ook nooit weg
quote:Op zondag 4 december 2005 15:28 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nou beetje een baardje laten staan dan
Mijn resultaat met (quote:Op zondag 4 december 2005 14:56 schreef pea4fun het volgende:
http://www.myheritage.com/FP/Company/tryFaceRecognition.php?s=1&u=g0〈=EN&restore
Ik lijk 66% op Penelope Cruz, 62% match met Christina Aguilera en ook 62% met Greta Garbozo kan je aflopend nog doorgaan
Tja dat krijg je als jonkiequote:Op zondag 4 december 2005 15:41 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Mijn resultaat met () vrouw;
[afbeelding]
![]()
Man;
46% Alain Delon
41% John Travolta
39% Orlando Bloom
![]()
Wie zegt dat ik jong ben?quote:Op zondag 4 december 2005 15:48 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Tja dat krijg je als jonkiedie hebben nog niet van die mannelijke gezichten.
Oeh, lekker!!!quote:Op zondag 4 december 2005 15:58 schreef Re het volgende:zit bij mijn moeder te internetten... zo draadjes vlees ... lekker
![]()
Draadjesvleesquote:Op zondag 4 december 2005 15:58 schreef Re het volgende:zit bij mijn moeder te internetten... zo draadjes vlees ... lekker
![]()
Lijntjesvlees? voor de wedstrijd van deze maand natuurlijkquote:
Volgens de site lijk ik met deze foto:quote:Op zondag 4 december 2005 14:56 schreef pea4fun het volgende:
Je bent gewoon jaloersquote:Op zondag 4 december 2005 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Iedere lul met een zonnebril lijkt op celebs met een zonnebril
Hier wordt er weer gekooktquote:
Nouja, ik heb er wel 1tjequote:
quote:Op zondag 4 december 2005 20:05 schreef ultra_ivo het volgende:
merkwaardige uitslagen op die site. Ik kom als eerste match uit op Buckminster Fuller, daarna op Linus Torvalds (wie is dat?) en als 3e match Pierluigi Colina. WIe mijn hoeveelheid haar kent weet hoe raar die uitslag is.
Torvalds is de maker/bedenker/schrijver van Linux.quote:Op zondag 4 december 2005 20:05 schreef ultra_ivo het volgende:
merkwaardige uitslagen op die site. Ik kom als eerste match uit op Buckminster Fuller, daarna op Linus Torvalds (wie is dat?) en als 3e match Pierluigi Colina. WIe mijn hoeveelheid haar kent weet hoe raar die uitslag is.
jawel joh...ik wil wel zien op welk meisje je lijktquote:
quote:Op zondag 4 december 2005 21:09 schreef Shark.Bait het volgende:
kenden jullie deze al?
(voor star wars fans)
http://www.treehouseanima(...)t_SW_films_rotb.html
quote:Op zondag 4 december 2005 21:14 schreef pea4fun het volgende:
[..]
jawel joh...ik wil wel zien op welk meisje je lijkt
Ik ook, nou ja...een keer dan, maar ik ga wel sluitenquote:
Doeg Pea,quote:Op zondag 4 december 2005 22:09 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik ook, nou ja...een keer dan, maar ik ga wel sluiten
Hij niet, ik welquote:
En dat snap ik dan weer nietquote:Op maandag 5 december 2005 07:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hehehe xilantofmijn wekker ging ook af
terwijl ik vakantie heb
Verliefde aap!quote:Op maandag 5 december 2005 07:38 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen
Ik had wat probleempjes om op te staan
Wekker ging wel braaf 6.50 maar ik kwam er pas kwart over 7 uit
Whahahahaquote:Op maandag 5 december 2005 07:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Verliefde aap!![]()
Euh Speedy...betekent dit dat we misschien een witte Kerst gaan krijgen?
dat zou mijn Kerst helemaalvolmaakt maken, aangezien de kindjes voor het eerst in 5 jaar Kerst bij mij komen vieren![]()
Hoiquote:Op maandag 5 december 2005 08:07 schreef Xilantof het volgende:
Mogguh Marjo
Ik ga vandaag wat 50x75 afdrukken laten maken, ben benieuwd wat dat gaat doen...
Het verliefd zijn of de witte kerst?quote:Op maandag 5 december 2005 07:46 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Whahahahawat heeft dat er mee te maken?
als het net uit is willen de meeste ook in hun bed blijven liggen.quote:Op maandag 5 december 2005 09:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het verliefd zijn of de witte kerst?
vroeger sliep je toch vaak slecht, maar nu je verliefd bent lig je vast heerlijk te dromen van je vriendinnetje en heb je minder zin om je bed uit te komen lijkt mij
ja, maar die liggen dan minder lekker dan Xilquote:Op maandag 5 december 2005 09:12 schreef blackbully het volgende:
[..]
als het net uit is willen de meeste ook in hun bed blijven liggen.
![]()
das waarquote:Op maandag 5 december 2005 09:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja, maar die liggen dan minder lekker dan Xil
Je was je moker kwijt?quote:Op maandag 5 december 2005 09:38 schreef blackbully het volgende:
ik zie hier schilders
kom ik eindelijk van mijn lelijke muur af
Hoe weet jij hoe lekker Xil ligt?quote:Op maandag 5 december 2005 09:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja, maar die liggen dan minder lekker dan Xil
nee die had ikquote:
Da's meestal wel de beste volgorde jahquote:Op maandag 5 december 2005 09:45 schreef blackbully het volgende:
[..]
nee die had ik
lekkage = moker
moker= gat in muur
gat in muur =dichtmetselen
en dan schilderen dus
ik stofzuig meestal op zaterdag, maar je moet doen wat je moet doen he?quote:Op maandag 5 december 2005 09:51 schreef Re het volgende:
maandagen zuigen
zou kunnen ik doe er niks aan.quote:Op maandag 5 december 2005 09:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Da's meestal wel de beste volgorde jah
euh...Ron...ik gok maar wat hoor![]()
Túúúúrlijk, meissie!quote:Op maandag 5 december 2005 09:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Da's meestal wel de beste volgorde jah
euh...Ron...ik gok maar wat hoor![]()
Jij hebt je bakkie nog niet gehad.quote:Op maandag 5 december 2005 09:51 schreef Re het volgende:
maandagen zuigen
niet als je mijn agenda zietquote:Op maandag 5 december 2005 09:51 schreef blackbully het volgende:
ook goede morge Re
uhmmm ja wat zal ik daar op zeggenquote:Op maandag 5 december 2005 09:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik stofzuig meestal op zaterdag, maar je moet doen wat je moet doen he?![]()
ik hoop voor je dat die op de mijne lijktquote:
7 meetings, 10.30-11, 11-1, 1-2, 2-2.30, 2.30-3, 3-4, 4.30-5quote:Op maandag 5 december 2005 09:55 schreef blackbully het volgende:
[..]
ik hoop voor je dat die op de mijne lijkt
staat maar 1 ding in
deur open voor schilders om 9:00
dus daar word je neit moe van
OMGquote:Op maandag 5 december 2005 10:10 schreef Re het volgende:
[..]
7 meetings, 10.30-11, 11-1, 1-2, 2-2.30, 2.30-3, 3-4, 4.30-5
Misschien moet je een meeting houden om over die meetings te praten?quote:Op maandag 5 december 2005 10:10 schreef Re het volgende:
7 meetings, 10.30-11, 11-1, 1-2, 2-2.30, 2.30-3, 3-4, 4.30-5
bestaan die nog dan?? vroeger heb ik ze wel meegemaakt op vrijdagmiddag ff een biertje met zijn allen, maar tegenwoordig zit het er niet meer bijquote:Op maandag 5 december 2005 10:40 schreef Mauro het volgende:
En dan natuurlijk in de after-work-borrel nabespreken!
Ze bestaan nog wel.quote:Op maandag 5 december 2005 10:42 schreef Puckzzz het volgende:
bestaan die nog dan?? vroeger heb ik ze wel meegemaakt op vrijdagmiddag ff een biertje met zijn allen, maar tegenwoordig zit het er niet meer bij
hoe weet jij waar ik werk?quote:Op maandag 5 december 2005 10:45 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ze bestaan nog wel.
Maar als je in een kantoorpand zit op een industrieterrein aan de snelweg is daar ook niks aan als iedereen aan de cola zit omdat ze met de auto zijn.
Kun je beter na werktijd de kroeg in gaan ergens in het centrum van de stad. (dat doen wij nu)
quote:Op maandag 5 december 2005 10:45 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ze bestaan nog wel.
Kun je beter na werktijd de kroeg in gaan ergens in het centrum van de stad. (dat doen wij nu)
quote:Op maandag 5 december 2005 10:54 schreef Mauro het volgende:
Volgens mij werkt half werkend nederland daar![]()
Wat groepsfoto's van de studiereis naar New York (voor de sponsors).quote:
Ik zat je maar te plagenquote:Op maandag 5 december 2005 11:12 schreef Xilantof het volgende:
@puckzzz:
Ik was deze ochtend gewoon moe![]()
En dat had niets met vriendinlief te maken
Nee DUHquote:Op maandag 5 december 2005 11:16 schreef Puckzzz het volgende:
Hee Fles! Collega!op welke verdieping zit jij? Ben je nooit tegengekomen in de kantine
kom dan ook maar niet langs op een willekeurige hogeschool of uniquote:Op maandag 5 december 2005 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee DUH
kantine
walgvoer
prijzen
chipknip
allemaal![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat iedereen wel wist dat ik op een "willekeurige" Hogeschool werkte, kaasboerquote:Op maandag 5 december 2005 11:27 schreef Xilantof het volgende:
[..]
kom dan ook maar niet langs op een willekeurige hogeschool of uni
hier is't ook allemaal chipknip
quote:Op maandag 5 december 2005 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee DUH
kantine
walgvoer
prijzen
chipknip
allemaal![]()
![]()
![]()
Nu pas je nest uitrollenquote:Op maandag 5 december 2005 11:51 schreef McPhearson het volgende:
Gisteren bij Anouk in Ahoy geweest.. wat was die GOED matig![]()
Helaas Gelukkig mocht m'n camera niet mee naar binnen![]()
ben net een uurtje geleden m'n bed uitgerold![]()
Let je wel op je tandjes??? Je hapt namelijk aardig..quote:
quote:Op maandag 5 december 2005 11:55 schreef EvilWasp het volgende:
en dit is zinvol omdat?????quote:Op maandag 5 december 2005 12.00 schreef EvilWasp het volgende:
zelfs met dikke buik?quote:Op maandag 5 december 2005 12:03 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik lijk op Nina hagen en op liv tyler![]()
kweenie maar zit toch een heel verschil in![]()
zelfs met die dikke buikquote:Op maandag 5 december 2005 12:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
zelfs met dikke buik?
het leeftijdsverschil in acht nemende en het uiterlijk, zou ik voor Liv Tyler gaan
Verlies van No-Claim korting waardigquote:Op maandag 5 december 2005 12:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind Anouk een lelijke...
Nee. Ik vind Anouk een arrogante....
Nee wacht. Ik vind dat Anouk veel beter kan stoppen met....
Ik mag Anouk niet zo
zo komt de SC wel lekker snel vol Fles, komen we misschien eens ergens bovenaan in de ATquote:
Die hele haagse 'rockscene' vinnik niet zo goed.quote:Op maandag 5 december 2005 12:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind Anouk een lelijke...
Nee. Ik vind Anouk een arrogante....
Nee wacht. Ik vind dat Anouk veel beter kan stoppen met....
Ik mag Anouk niet zo
quote:Op maandag 5 december 2005 12:17 schreef Mauro het volgende:
[..]
Die hele haagse 'rockscene' vinnik niet zo goed.
Anouk
Kane
Di-Rect
Golden Earring
Jij bent echt al heel lang niet in Den Haag geweest he?je bent in de war met 's Gravenhagequote:Op maandag 5 december 2005 12:19 schreef Puckzzz het volgende:
Ze weten in Den Haag gewoon niet hoe ze aardappels moeten eten. Ze hebben ze allemaal nog achterin hun keel hangen
Let op de accolades!quote:Op maandag 5 december 2005 12:18 schreef Vliegvrager het volgende:
Dat je Anouk en GE niet zo goed vindt, ala. Maar dat je Kane en Di-Rect als Rock bestempelt kan echt niet
Dat is vooral aan dat binnensmonds gekweel van Dinand Woesthof te horenquote:Op maandag 5 december 2005 12:19 schreef Puckzzz het volgende:
Ze weten in Den Haag gewoon niet hoe ze aardappels moeten eten. Ze hebben ze allemaal nog achterin hun keel hangen
hmpf. Ik zeg al niets meerquote:Op maandag 5 december 2005 12:23 schreef Mauro het volgende:
(oh en voordat Vliegvrager verder gaat. Ik heb op de Laan van Meerdervoort gewoond.)
Of met van die compensatielenzen of zo ja.quote:Op maandag 5 december 2005 12:37 schreef blackbully het volgende:
ik krijg meteen ideeen over groepen mensen die elkaar met de statieven telijf gaan
Die liggen bij mij iig standaard in de autoquote:Op maandag 5 december 2005 12:37 schreef blackbully het volgende:
ik krijg meteen ideeen over groepen mensen die elkaar met de statieven telijf gaan
Met zo'n gietijzeren tafel-manfrottootje kan je iemand heerlijk in zijn oog prikken hoorquote:Op maandag 5 december 2005 12:37 schreef blackbully het volgende:
Ik verlies het met mijn Velbon tegen die mokers van Manfrotto!!!quote:Op maandag 5 december 2005 12:37 schreef blackbully het volgende:
komen dan wel harder aan maar echt een mooie foto kun je denk ik niet meer maken met je lens als je er een paar meppen mee hebt uit gedeeld.quote:Op maandag 5 december 2005 12:40 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Of met van die compensatielenzen of zo ja.
arme fotograven die hun compact op zo'n tafelstatiefje hebben staan.quote:Op maandag 5 december 2005 12:41 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik verlies het met mijn Velbon tegen die mokers van Manfrotto!!!![]()
Alsof dat iets uithaaltquote:Op maandag 5 december 2005 12:43 schreef blackbully het volgende:
[..]
arme fotograven die hun compact op zo'n tafelstatiefje hebben staan.
die kunnen je hoogstends kietelen
quote:Op maandag 5 december 2005 12:43 schreef blackbully het volgende:
arme fotograven die hun compact op zo'n tafelstatiefje hebben staan.
quote:Op maandag 5 december 2005 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Met zo'n gietijzeren tafel-manfrottootje kan je iemand heerlijk in zijn oog prikken hoor
ik denk dat het die blonde isquote:
Weet je wat "subtiel" is?quote:Op maandag 5 december 2005 13:18 schreef Re het volgende:
[..]
ik denk dat het die blonde is... maar ik zal even subtiel verwijzen naar een bepaald persoon die veel interesse had in die ene collega
Is dat een toezegging dat je komt?quote:Op maandag 5 december 2005 12:58 schreef Puckzzz het volgende:
* Puckzzz ziet op de volgende FOT-meet al allemaal statieven met kromme pootjes staan
Met de huidge kwaliteit van digitale fotografie zijn een paar kromme statiefpootjes duidelijk te zien op een foto hoorquote:Op maandag 5 december 2005 13:49 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Is dat een toezegging dat je komt?ik neem trouwens ook geen statief mee
![]()
Schijnt idd goed te verdienen webcamgirlquote:
Lolquote:Op maandag 5 december 2005 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen wel wist dat ik op een "willekeurige" Hogeschool werkte, kaasboer
Ja, nou ja, nee, gecompliceerd verhaal, luister. Ik WOON op het Universiteitsterrein, waar overigens ook gebouwen van de Hogeschool staan. En ik WERK bij de Hogeschool, maar dan in een gebouw buiten het Universiteitsterrein. Of ja, het gebouw waar ik WOON is dus eigenlijk niet van de Universiteit, maar het staat wel op het terrein van de Universiteit. En ik heb ook gestudeerd aan de Universiteit, maar niet aan de Hogeschool, ondanks dat die OOK op het terrein van de Universiteit staat. Nou ja, sommige gebouwen dus dan. Maar andere weer niet. En ik heb vroeger ook ooit gewerkt bij de Universiteit, in de kantine van een gebouw van de Universiteit, op het terrein van de Universiteit. Naast de Hogeschool.quote:Op maandag 5 december 2005 14:27 schreef Xilantof het volgende:
ik wist dat je er woondemaar niet dat je er werkte
quote:Op maandag 5 december 2005 14:18 schreef Puckzzz het volgende:
sorrie verveel me de tering, heb geen zin in werken en daar wordt ik flauw van![]()
Ik snap het wel hoorquote:Op maandag 5 december 2005 14:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, nou ja, nee, gecompliceerd verhaal, luister. Ik WOON op het Universiteitsterrein, waar overigens ook gebouwen van de Hogeschool staan. En ik WERK bij de Hogeschool, maar dan in een gebouw buiten het Universiteitsterrein. Of ja, het gebouw waar ik WOON is dus eigenlijk niet van de Universiteit, maar het staat wel op het terrein van de Universiteit. En ik heb ook gestudeerd aan de Universiteit, maar niet aan de Hogeschool, ondanks dat die OOK op het terrein van de Universiteit staat. Nou ja, sommige gebouwen dus dan. Maar andere weer niet. En ik heb vroeger ook ooit gewerkt bij de Universiteit, in de kantine van een gebouw van de Universiteit, op het terrein van de Universiteit. Naast de Hogeschool.
Snap dat dan toch ook
isquote:Op maandag 5 december 2005 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee DUH
kantine
walgvoer
prijzen
chipknip
allemaal![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 14:18 schreef Puckzzz het volgende:
Schijnt idd goed te verdienen webcamgirl
Heb je weer zitten lezen in Werken in de erotische sector deel 3 ?quote:Op maandag 5 december 2005 14:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Schijnt idd goed te verdienen webcamgirl
sorrie verveel me de tering, heb geen zin in werken en daar wordt ik flauw van![]()
Hebben ze niet eens gebakken zeemleer?quote:Op maandag 5 december 2005 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Was een andere kantine PuckzzzjeHoewel dat voor de kwalificatie van het voer niet uitmaakt. Kuilgras of opgekookte spaanplaat, wat kies jij?
+ 3 scherpquote:Op maandag 5 december 2005 15:08 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Heb je weer zitten lezen in Werken in de erotische sector deel 3 ?
ik hoorde dat er zo'n topic liepquote:
waar? laatste post deel 2?quote:
Foto's!!quote:Op maandag 5 december 2005 15:04 schreef Mauro het volgende:
[..]
Zou dan wel webcamboy moeten zijn. Daar waar alleen dames op mogen inloggen
handoekje er bij gepakt?quote:Op maandag 5 december 2005 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Tering wat doe ik in het Keldertje?
*hard wegrent
quote:
juist die hand.quote:
Whehehehehehequote:Op maandag 5 december 2005 15:33 schreef RonaldV het volgende:
Damn... probeer je indruk te maken op de meisjes... en dan:
MAMA!
Grinnikt
quote:Op maandag 5 december 2005 15:33 schreef RonaldV het volgende:
Damn... probeer je indruk te maken op de meisjes... en dan:
MAMA!
Grinnikt
Artificial intelligencequote:Op maandag 5 december 2005 15:01 schreef Puckzzz het volgende:
* Puckzzz heeft dit weekend haar haar geverfd en is dus nu niet hartstikke blond meer maar meer middelblond...amazing wat dat met je intelligentie doet!!![]()
Jij wilt zaterdag zeker niet mee naar Beek en Donk he?quote:
quote:Op maandag 5 december 2005 15:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jij wilt zaterdag zeker niet mee naar Beek en Donk he?![]()
nog niet zeker of het doorgaat...zo goed als...
Als je een slijmbal wilt spreken, moet je maar bij de anderen zijnquote:Op maandag 5 december 2005 15:59 schreef Puckzzz het volgende:
Jij wilt zaterdag zeker niet mee naar Beek en Donk he?![]()
nog niet zeker of het doorgaat...zo goed als...
Lekker danquote:Op maandag 5 december 2005 16:30 schreef Shark.Bait het volgende:
ik moet dienst draaien tot 18:00 maar vanwege de bus blijf ik t/m 18:35
ik heb eigenlijk nog niks gedaan vandaag.. ben nu maar MSDN DVD's aan het inruimen...
Offy mag ook mee hoorquote:
Ben je het nu al vergeten? je hebt toch wel al een jurk geregeld?quote:
quote:Op maandag 5 december 2005 16:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Offy mag ook mee hooreen minimeet bij de antiqair
nee wij gaan leuke spulletjes uitzoeken voor Schark
Je had hem natuurlijk ook gelijk ff bij de fietsenmaker kunnen dumpenquote:Op maandag 5 december 2005 16:44 schreef Xilantof het volgende:
Met wat omwegen toch thuis aangekomen
had een lekke band...
dus moeder gebeld en die kwam me op school ophalen... fiets achterin naar huis A gereden, daar fiets gedumpt. toen door naar huis B om m'n 2de fiets te halen en toen ben i kweer terug naar huis A gefiets
en kijken of ik voor morgen mijn zus zo gek krijg om mijn fiets even langs de fietsenmaker te brengen
Het leven van mensen met meerdere huizen gaat niet over rozenquote:Op maandag 5 december 2005 16:44 schreef Xilantof het volgende:
Met wat omwegen toch thuis aangekomen
had een lekke band...
dus moeder gebeld en die kwam me op school ophalen... fiets achterin naar huis A gereden, daar fiets gedumpt. toen door naar huis B om m'n 2de fiets te halen en toen ben i kweer terug naar huis A gefiets
en kijken of ik voor morgen mijn zus zo gek krijg om mijn fiets even langs de fietsenmaker te brengen
Alle fietsenmakers zijn dicht op maandagquote:Op maandag 5 december 2005 16:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je had hem natuurlijk ook gelijk ff bij de fietsenmaker kunnen dumpen
Ach, weet je hoe lastig 't is als je van 3 huizen sleutels aan je sleutelbos hebt zittenquote:Op maandag 5 december 2005 16:49 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Het leven van mensen met meerdere huizen gaat niet over rozen![]()
de dag begint net.quote:
sssssst.. dat is een verassing voor PdeHoogquote:Op maandag 5 december 2005 16:43 schreef Puckzzz het volgende:
Schark...neem je ook gelijk zaterdag die antieke baarstoel mee?
quote:Op maandag 5 december 2005 17:06 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
sssssst.. dat is een verassing voor PdeHoog
Tegen de tijd dat ik hem kan aanschaffen ws wel. Mijn auto is gekeurd. De schade is 800 euro aan kapotte vering en nieuwe remkabelsquote:Op maandag 5 december 2005 16:42 schreef PdeHoog het volgende:Je gaat een D200 hoewel....die is nog niet echt antiek
voor hem kopen
Dat kan ook in de buurt van Leiden hoor
Welnee, jompel er maar een end op losquote:Op maandag 5 december 2005 17:43 schreef Vliegvrager het volgende:
owch. Ik wou net heel enthousiast gaanjompelen
over mijn beoordelingsbonus maar dat lijkt me minder gepast nu
bonussen zijn goed toch?quote:Op maandag 5 december 2005 17:43 schreef Vliegvrager het volgende:
owch. Ik wou net heel enthousiast gaanjompelen
over mijn beoordelingsbonus maar dat lijkt me minder gepast nu
Nouja, gewoon, belangrijk.quote:Op maandag 5 december 2005 18:46 schreef Re het volgende:
wat nou belangrijk...
ja welke regels dan, doe eens in bold ofzoquote:Op maandag 5 december 2005 18:48 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Nouja, gewoon, belangrijk.
Een paar regels zijn veranderd, maar het grootste gedeelte is gelijk gebleven.
Onthoud maar: er zijn minder centrale topics.quote:Op maandag 5 december 2005 18:52 schreef Re het volgende:
[..]
ja welke regels dan, doe eens in bold ofzo
Oh ik dacht alleen die regel met de naam van de tweede modquote:Op maandag 5 december 2005 18:56 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Onthoud maar: er zijn minder centrale topics.
Dat is eigenlijk het belangrijkste! Of misschien zelfs het enige
Bovendien is de FAQ nu een stuk korter en overzichtelijker zodat een nieuwe gebruiker niet door lappen tekst hoeft heen te waden voor ie hier durft te posten.
Dat ook!quote:Op maandag 5 december 2005 19:02 schreef Re het volgende:
[..]
Oh ik dacht alleen die regel met de naam van de tweede mod
Ik wou al zeggen, Re gebruikt nooit dequote:Op maandag 5 december 2005 19:02 schreef Re het volgende:
Fuck zit ik onder Re te posten
ik ben Fles dus
quote:Op maandag 5 december 2005 19:04 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, Re gebruikt nooit desmiley!
quote:Op maandag 5 december 2005 19:07 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Voor alles moet een eerste keer zijn!
Een ver-assingquote:Op maandag 5 december 2005 17:06 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
sssssst.. dat is een verassing voor PdeHoog
Reden te meer om dat ding gewoon bij jou in de buurt te halen in plaats van naar Puckzzz te crossenquote:Op maandag 5 december 2005 17:08 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik hem kan aanschaffen ws wel. Mijn auto is gekeurd. De schade is 800 euro aan kapotte vering en nieuwe remkabels![]()
Woeiquote:Op maandag 5 december 2005 18:56 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Onthoud maar: er zijn minder centrale topics.
Dat is eigenlijk het belangrijkste! Of misschien zelfs het enige
Bovendien is de FAQ nu een stuk korter en overzichtelijker zodat een nieuwe gebruiker niet door lappen tekst hoeft heen te waden voor ie hier durft te posten.
Subje, het is misschien wel handig om ook daadwerkelijk een topic te linkenquote:Op maandag 5 december 2005 18:29 schreef Subhuman het volgende:
De moderators
Is je bericht ge-edit, een foto weggehaald, zit er een slotje op je prachtige topic en ben je het daar niet mee eens? Dan kun je de moderators daarop aanspreken in dit topic. Je kunt ook persoonlijk contact met ze opnemen.
Oh goed punt.quote:Op maandag 5 december 2005 19:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Subje, het is misschien wel handig om ook daadwerkelijk een topic te linkenIn de FAQ kunnen mensen tenslotte niet reageren
quote:
Gotsiequote:Op maandag 5 december 2005 19:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WoeiNog meer zinloze k**-topics om te negeren
[serieus]
Vertel eens wat de achterliggende gedachte hiervan isHet creeeren van verkeer in FOT
Nou moet ik eerlijkheidshalve bekennen dat je in het verleden toch al weinig met de centrale topics deed, dus dit was te verwachten. Ik vind het geen handige zet hoor
Je ziet overal op het forum centrale topics verschijnen en dan gaan we het hier afschaffen.
[/serieus]
Zo erg is dat niet hoorquote:
tuurlijk Pea. We geloven het meteenquote:Op maandag 5 december 2005 19:02 schreef Re het volgende:
Fuck zit ik onder Re te posten
ik ben Fles dus
Ja, we gaan jou in die stoel cremerenquote:
Ik weet het niet hoor. Als ik bij Puckzzz het geld niet heb, heb ik het hier in Leiden ook niet. Ik durf zelfs te stellen dat er geen enkele plek in dit universum is waar ik dat geld wel ineens zou hebben. Ik besef dat dit neigt naar een TRU-waardige post, maar zo is het nu eenmaalquote:Op maandag 5 december 2005 19:52 schreef PdeHoog het volgende:
Reden te meer om dat ding gewoon bij jou in de buurt te halen in plaats van naar Puckzzz te crossen![]()
Is ze alleen maar een tosti-meesteres voor jou? Hmmmmm???quote:Als je overigens trek in tosti's krijgt, moet je ff bij Offy gaan buurtenOnze tosti-bak-meesteres
![]()
met mongool bedoel je natuurlijk een smurfquote:Op maandag 5 december 2005 21:11 schreef RonaldV het volgende:
Centrale topics zijn kut, omdat er altijd wel een mongool is die alles in een centraal topic wil mieteren, al hoort het er eigenlijk niet in. Simpel voorbeeld: krap een maand geleden post ik iets over geheime CIA-vluchten en -martelpraktijken in NWS, wat gelijk keihard gesloten wordt "omdat het in het centrale Irak-topic hoort". Waar het prompt wordt ondergesneeuwd in allerlei gewauwel, tot vorige week plots die hele CIA-crap in het nieuws kwam.
In FOT ben ik het zo extreem nog niet tegen gekomen, maar [centraal] vind ik één van de slechtste ideeën die ik op Fok ben tegengekomen (na de introductie van replique zo ongeveer)
Is Offy een vrouw? Hehehe, grappig, dat had ik niet gedacht.quote:Op maandag 5 december 2005 19:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Reden te meer om dat ding gewoon bij jou in de buurt te halen in plaats van naar Puckzzz te crossenAls je overigens trek in tosti's krijgt, moet je ff bij Offy gaan buurten
Onze tosti-bak-meesteres
![]()
nee, doe eens een plaatje?quote:Op maandag 5 december 2005 21:26 schreef PoseidonVS het volgende:
Iemand trouwens ervaring met een schouderstatief?
Is dat wat?
Zo'n blauwe jah (niet te verwarren met onze Indische Nederlanders, dat zijn goeie lui!quote:Op maandag 5 december 2005 21:20 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
met mongool bedoel je natuurlijk een smurf
Volgens mij loop ik behoorlijk voor lul als ik daar mijn OM10 met 28mm op zet.quote:Op maandag 5 december 2005 21:37 schreef RonaldV het volgende:
[afbeelding]
Schouderstatief, de zware uitvoering. De lichte trek je als een geweerkolf in je schouder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |