Doe eens normaal, maniakquote:Op zondag 4 december 2005 09:37 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog pakt honkbalknuppel en slaat pannendeksels kapot
quote:Op zondag 4 december 2005 09:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Verder in deze dus, die andere mag weg
Echt nietquote:
jezusquote:Op zondag 4 december 2005 09:42 schreef PoseidonVS het volgende:
Half 3 begint hier het sinterklaas gevier. Ik denk dat ik zo maar eens aan mijn gedichten moet gaan beginnen.
WHZquote:Op zondag 4 december 2005 09:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jezusGeen sinterklaas meer hier
en blij toe
je hebt toch ook hotmail?quote:Op zondag 4 december 2005 09:50 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh!
Subje toevallig online? E-mail doet het nog steeds nie
Oii das een mooi ding, voor die prijs ook nog erbijquote:Op zondag 4 december 2005 09:58 schreef Puckzzz het volgende:
Ow en ik heb voor 38euro(inc. verzendkosten) een Sony DSC P20 voor Etienne op de kop getiktkan ie alvast een beetje kijken of fotografie hem echt bevalt zonder met mijn Sony aan de haal te gaan
[afbeelding]
quote:Op zondag 4 december 2005 10:04 schreef Skinnymike het volgende:
De modjes liggen allemaal nog op 1 oor. Kunnen we lekker rellen
quote:Op zondag 4 december 2005 10:12 schreef Mauro het volgende:
En het is weer veel te vroeg om op zondag wakker te zijn...
quote:
Waar zit die kaasboer precies, Xila?quote:Op zondag 4 december 2005 10:24 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Wij verkopen wel eens een boeren "jumbo" kaas...
ter vergelijking, zo'n kaas weegt net zo veel als ik weeg
quote:Op zondag 4 december 2005 10:25 schreef Mauro het volgende:
Noord Hollandse Sfeerkaas?
Zit daar ook een lontje in?
Ties!!!quote:Op zondag 4 december 2005 10:26 schreef Auticia het volgende:
[..]
Waar zit die kaasboer precies, Xila?.
Zeker aan mensen die hem kado doen aan zakenrelaties in Hong Kong of zo?quote:Op zondag 4 december 2005 10:24 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Wij verkopen wel eens een boeren "jumbo" kaas...
ter vergelijking, zo'n kaas weegt net zo veel als ik weeg
quote:Op zondag 4 december 2005 10:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeker aan mensen die hem kado doen aan zakenrelaties in Hong Kong of zo?Trouwens, zoveel weeg jij helemaal niet
Winkelcentrum Leyenburgh, bij 't monnickendamplein (escamplaan/volendamlaan).quote:Op zondag 4 december 2005 10:26 schreef Auticia het volgende:
[..]
Waar zit die kaasboer precies, Xila?.
In Delluf neem ik aan?quote:Op zondag 4 december 2005 10:32 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Winkelcentrum Leyenburgh, bij 't monnickendamplein (escamplaan/volendamlaan).
Potver! let jij ooit wel eens op!quote:
Ik dacht dat ik het verdrongen hadquote:Op zondag 4 december 2005 10:34 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Potver! let jij ooit wel eens op!
Pdehoog = Delft.
Ik kom uit Den Haag!![]()
Die is vandaag dicht zekerquote:Op zondag 4 december 2005 10:32 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Winkelcentrum Leyenburgh, bij 't monnickendamplein (escamplaan/volendamlaan).
Tuurlijk, Ties is slim, Ties is lief, Ties is alles wat maar perfect is, en ik ben een sukkelquote:Op zondag 4 december 2005 10:35 schreef Xilantof het volgende:
Maar dat had Ties wel begrepen, dat 't in Den Haag is
Fles!quote:Op zondag 4 december 2005 10:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuurlijk, Ties is slim, Ties is lief, Ties is alles wat maar perfect is, en ik ben een sukkel
Ik werk alleen op zaterdag ja!quote:Op zondag 4 december 2005 10:36 schreef Auticia het volgende:
[..]
Die is vandaag dicht zeker.
Je werkt er alleen op zaterdag?
Ik ben mijn verpakkingen-login kwijt
quote:Op zondag 4 december 2005 10:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuurlijk, Ties is slim, Ties is lief, Ties is alles wat maar perfect is, en ik ben een sukkel
waarom dat?quote:Op zondag 4 december 2005 11:50 schreef Vliegvrager het volgende:
Gisteren wat bewerkte foto's af laten drukken. Bij thuiskomst meteen besloten mn TFT-scherm af te koppelen en die oude lompe beeldbuis weer terug te zetten.
Zo erg?quote:Op zondag 4 december 2005 11:50 schreef Vliegvrager het volgende:
Gisteren wat bewerkte foto's af laten drukken. Bij thuiskomst meteen besloten mn TFT-scherm af te koppelen en die oude lompe beeldbuis weer terug te zetten.
Beetje lurken he? Stouterdquote:Op zondag 4 december 2005 12:09 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Zo erg?
Mogguh allemaal...uhm...middag bedoel ik, maar ik was er al hoor![]()
Ik heb er alleen last van als ik teveel met curves werk, voor de rest lijkt het toch wel te kloppenquote:Op zondag 4 december 2005 12:17 schreef Vliegvrager het volgende:
Zwartnuances waren niet zien op het TFT-scherm, en de afdrukken waren een tint geler dan wat ik op mn scherm zag. Als ik nu de afgedrukte foto naast mn scherm houdt, klopt alles weer.
WHZquote:Op zondag 4 december 2005 10:34 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Potver! let jij ooit wel eens op!
Pdehoog = Delft.
Ik kom uit Den Haag!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |