mooie foto's, verder weinig overzichtelijke sitequote:
Fles niet zo hard praten op de gang, het galmt een beetje van de leegte.quote:
Gewoon eerst alle foto's editen in PS en daarna met Resizer in een batch verkleinen..quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:10 schreef pea4fun het volgende:
Ik ben er welIk ben alleen bezig met de foto's van Troel verkleinen
quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:10 schreef pea4fun het volgende:
Ik ben er welIk ben alleen bezig met de foto's van Troel verkleinen
Ik heb de goeie al ge-edit, en resizen doe ik met bordermaker. Maar ik stuur haar ook de foto's die ik zelf niet als beste heb uitgezocht en aangezien ik er een heel aantal in RAW had gemaakt, moet ik die ook eerst omzetten naar jpg, duurt allemaal ffquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:11 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Gewoon eerst alle foto's editen in PS en daarna met Resizer in een batch verkleinen..![]()
batch resize in ACDseequote:Op zaterdag 3 december 2005 22:11 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Gewoon eerst alle foto's editen in PS en daarna met Resizer in een batch verkleinen..![]()
De foto's van...niet troel zelfquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat klinkt ook niet erg flatteus
Met bordermaker kan je er meteen als je wil je exif in laten verschijnenquote:
Nee maar dat je al zo druk bent met die FOTO'S alleen alquote:
Ik denk ik geef ze 5 minutenquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:23 schreef HMaster-II het volgende:
Nee, doe je niet..![]()
Jaaaa... Kwartet-killer![]()
mwoa, een stoppertje in dezelfde minuut was overtuigender geweest, ookquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:29 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik denk ik geef ze 5 minutenwas niet nodig
Ja ik besteed zorg aan de foto'squote:Op zaterdag 3 december 2005 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar dat je al zo druk bent met die FOTO'S alleen al
en zo
quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:29 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik denk ik geef ze 5 minutenwas niet nodig
anders was het in dezelfde minuut nog gelukt?quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:36 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
alleen reageerde mijn pc wat traag
In de zelfde tien seconden nogquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
anders was het in dezelfde minuut nog gelukt?
Zeg...spreek voor jezelfquote:
Niet?quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:44 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Zeg...spreek voor jezelfIk ben niet te dik hoor
Ja hehe,quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:44 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Zeg...spreek voor jezelfIk ben niet te dik hoor
Welnee, hoge aaibaarheidsfactorquote:
Doeg Pea,quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:57 schreef pea4fun het volgende:
Mensen ik ga sluiten...veel plezier nog
Truste peaquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:57 schreef pea4fun het volgende:
Mensen ik ga sluiten...veel plezier nog
dat is wel gewoon vol-vet héquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar doe mij maar een half pond Goudse Xila
klinkt.. heerlijkquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:02 schreef Xilantof het volgende:
[..]
dat is wel gewoon vol-vet hé
maar dan nog... wil je:
jonge? jong belegen? romig belegen? pikant belegen? extra belegen? oude snijdbare? of misschien oude brokkelkaas?
das slecht een klein deel uit het assortiment![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:02 schreef Xilantof het volgende:
[..]
dat is wel gewoon vol-vet hé
maar dan nog... wil je:
jonge? jong belegen? romig belegen? pikant belegen? extra belegen? oude snijdbare? of misschien oude brokkelkaas?
das slecht een klein deel uit het assortiment![]()
Ik vind kaas erg lekkerquote:Op zondag 4 december 2005 00:07 schreef Xilantof het volgende:
Flash, dat is echt nog meer een klein deel van wat we in de winkel hebbenen er bestaat daarbuiten nog meer
't is echt niet normaal eigenlijk
grappig detail: ik lust zelf geen kaas
wel gesmolten op een tosti, maar niet gewoon![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |