abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 december 2005 @ 16:51:19 #176
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_32895131
quote:
Op woensdag 7 december 2005 16:18 schreef rubbereend het volgende:

nou..............
Pff, dan niet hoor
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_32895266
Vennegoor doet hetweer goed !

Hopen dat hij er staat tegen Feyenoord
pi_32898415
PSV is naar aanleiding van vorig seizoen genomineerd voor sportploeg van het jaar!!

trouwens ook het ned honkbalteam en om eerlijk te zijn gun ik het de mannen van Eenhoorn ze hebben het fantastisch gedaan
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_32899478
quote:
Op woensdag 7 december 2005 16:07 schreef Zapper het volgende:

[..]

Als Afellay niet zo vroeg in de wedstrijd het veld moest verlaten, was Sibon er vast ingekomen.
Slechter dan Robert kon niet he.
Snap toch al niet dat die achter Robert lijkt te komen in de pikorde.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_32901129
Hele nette prestatie gisteravond .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_32901521
quote:
Op woensdag 7 december 2005 14:51 schreef endr0me het volgende:
Ik zeg het niet graag, maar Robert speelde opnieuw heel erg zwak..

Ik ben bang dat dat niet meer goed gaat komen, wat denken jullie ?

(Ik word nu al blij van de gedacht om Koné te zien schitteren in Europa trouwens)
Bij Robert was ik al bang dat het noit meer goed ging komen toen hij gehaald werd... Nee, dat is niet negatief, maar zeer realistisch als je kijkt naar zijn voorgeschiedenis, hij is al eerder geflopt in Europa.

Maar om het even voor Robert op te nemen: hij stond gisteren natuurlijk ook wel totaal op de verkeerde positie. Hij is sowieso geen vleugelspeler, als ie speelt moet dat in het centrum zijn. Zijn kwaliteiten liggen meer in het afmaken van ballen dan mensen voorbij spelen. En dan ook nog eens op links gezet... tja... Het was gewoon een klein drama Verdedigend was hij bar slecht en mag niet mopperen dat hij de rust haalde zonder rode kaart en aanvallen bracht hij ook niks.

Aisatti was overigens een zeer aangename verrassing voor mij . Ijzersterk aan de bal .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 7 december 2005 @ 21:11:32 #183
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32901664
maar Robert schijnt dus in Mexico ook regelmatigg van links gespeeld te hebben. Maar ik blijf erbij dat je je tenminste kan inzetten ipv van dat gesjok over het veld
Ferreyra heeft meer gelopen dan Robert
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_32901819
quote:
Op woensdag 7 december 2005 21:11 schreef rubbereend het volgende:
maar Robert schijnt dus in Mexico ook regelmatigg van links gespeeld te hebben.
"Van links" is natuurlijk wel een rekbaar begrip. Speel je met 2 centrumspitsen, dan kan je ook de "linkse" spits zijn. Gisteren was het duidelijk de bedoeling dat hij als echte vleugelspits moest acteren, en dat is hij nou eenmaal niet. Het kan natuurlijk ook goed zijn dat het in Mexico ook al 3x niks was met hem op links
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_32903789
Anders hem verhuren aan een club 1 seizoen waar hij zeker speelt.
pi_32905553
Hopelijk loot PSV tegen Villarreal.
Ik zie ook kansen tegen Arsenal, Liverpool en Internazionale.
Barcelona of Juventus zou een ramp betekenen.
Tegen Lyon zouden we gelijkwaardig zijn.

De kans op een gunstige tegenstander is dus ongeveer 57%
De kans op een gelijkwaardige tegenstander is 14%
De kans op een kut tegenstander is 28%

Ik heb vertrouwen in de loting
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 8 december 2005 @ 00:29:22 #187
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32907748
tegen Lyon gelijkwaardig? Lyon is sterker geworden en wij minder sterk
Liverpool of Villareal graag.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_32907957
Lyon is Essien kwijt geraakt en heeft Fred, Genet, Monsoreau, Pedretti, Tiago en Benzema (uit de jeugd) terug gekregen.
PSV heeft met Aissati een betere speler dan Park, met Ooijer een betere centrumverdediger dan Bouma, met Simons een betere controlerende middenvelder dan Vogel en met Afellay een verdedigend betere middenvelder dan Van Bommel, die alleen fysiek af en toe een tegenvaller kent. Verder is PSV sterker ten opzichte van vorig jaar door een doorgroei van Farfán en de komst van Koné. Alleen de positie van Lee is er offensief niet sterker op geworden, maar defensief wel verbeterd.
Dus wat zeur je nou man
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 8 december 2005 @ 00:48:58 #189
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32908219
Aisatti beter dan de Park van vorig jaar
Simons vind ik op het gebied van taktiek en organisatie beter dan Vogel ja, maar qua stofzuigerwerk niet beter dan Vogel. En van Bommel was natuurlijk beter dan Afellay. En Ooijer centraal is zeker een vooruitgang.

En wat nog telt is dat Lyon nog eens extra gemotiveerd is tegen PSV na vorig jaar. Daar zit ik niet op te wachten met een 2e wedstrijd in Frankrijk.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_32908296
Aissati is inderdaad beter dan de Park van vorig jaar. Zodra guus hem op '10' laat spelen zal jij ook overtuigd zijn. Nu speelt hij meestal als rechtshalf of buitenspeler. Op de nummer 10 komt hij het meest tot z'n recht. Park moest het vooral van hard werken hebben, terwijl Aissati een meer intelligente voetballer is met een fenomenaal inzicht.
Simons is een betere stofzuiger dan Vogel; Hij had Kaká in z'n zak zitten. Dat is Vogel vorig jaar niet gelukt.
Natuurlijk zal Lyon extra gemotiveerd zijn, maar dat geldt voor iedere club die PSV als halve finalist van vorig jaar zal treffen. Ik zie PSV liever tegen Lyon spelen dan tegen Barcelona.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 8 december 2005 @ 00:55:33 #191
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32908344
Aissati stond gisteren in het midden en speelde prima, kwam langzaam steeds losser, maar de manier waarop Park vorig jaar speelde was nog wel een stapje verder. Maar dat is mijn mening.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_32908437
Dat is dus omdat Aissati gisteren niet op '10' stond. Als hij op '10' mag spelen van Guus, dan laat hij dingen zien die Park nog steeds niet kan.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 8 december 2005 @ 01:02:58 #193
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32908474
volgens mij speelt psv dit hele seizoen al niet echt met een 10 hoor. Cocu en Afellay zorgen steeds voor de aansluiting naar achteren. Aissati speelde juist gisteren prachtig als draaipunt op het middenveld. Mooie positie voor hem, veel balcontacten.

Hij begint trouwens ook fysiek steeds beter te spelen, ballen afhouden tegen grote kerels enzo
DeLuna vindt me dik ;(
pi_32908506
Aissati speelde gisteren inderdaad prachtig, maar is als '10' uitstekend. In de jeugd heeft hij heel veel als '10' gespeeld en hij heeft daar ook alle kwaliteiten voor: Spelinzicht, passes, doelgericht en een fluwelen techniek.
  donderdag 8 december 2005 @ 01:48:11 #195
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_32909166
Kom op man Cult. Afellay beter dan Van Bommel in verdedigend opzicht? Van Basten had dan kritiek op hem, maar Van Bommel gooide altijd de beuk erin, iets wat je van Afeley niet kan zeggen, omdat hij juist meer een creatieve aanvallende spelers is. Fysiek legt Afellay het sowieso af tegen Van Bommel.

Aissati is geweldig aan de bal, balaanname, passing enzo, maar hij is in aanvallend opzicht nog lang geen Park die met individuele inzet een wedstrijd kan beslissen. Niet alleen door zijn tomeloze inzet maar ook zijn positiespel tussen middenveld en verdediging van de tegenstander.

Ik ben het eigenlijk dus voor het grootste gedeelte met Eend eens.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_32909201
Afellay verdedigt uitstekend mee. Van Bommel gooit inderdaad altijd de beuk er in op het middenveld, maar Afellay verdedigt m.i. beter mee. Ik heb nog geen "Ambrosini-moment" gezien bij Afellay. Maar wat nog niet is, kan natuurlijk nog komen.

Hiddink heeft Aissati nog niet in de Park-rol laten spelen, maar in de jeugd liet Aissati fenomenale dingen zien op die positie en met die taken.
  donderdag 8 december 2005 @ 02:01:00 #197
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_32909340
quote:
Op donderdag 8 december 2005 01:50 schreef cultheld het volgende:
Afellay verdedigt uitstekend mee. Van Bommel gooit inderdaad altijd de beuk er in op het middenveld, maar Afellay verdedigt m.i. beter mee. Ik heb nog geen "Ambrosini-moment" gezien bij Afellay. Maar wat nog niet is, kan natuurlijk nog komen.

Hiddink heeft Aissati nog niet in de Park-rol laten spelen, maar in de jeugd liet Aissati fenomenale dingen zien op die positie en met die taken.
Dus eigenlijk zeg je nu dat Afellay en Aissati potentieel goede spelers zijn. Dat ben ik helemaal met je eens, maar zo belangrijk als Van Bommel en Park waren voor PSV vorig seizoen, zijn beide Utrechtenaren nog niet!

En maar mooi ook, ik heb er geen zin in dat er gelijk van deze talenten van alles wordt verwacht zoals ze dat in 020 doen. Laat ze lekker groeien in een omgeving met topspelers zonder al te veel druk. Dan bewijzen ze zich vanzelf wel.
pi_32909359
quote:
Op donderdag 8 december 2005 02:01 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Dus eigenlijk zeg je nu dat Afellay en Aissati potentieel goede spelers zijn. Dat ben ik helemaal met je eens, maar zo belangrijk als Van Bommel en Park waren voor PSV vorig seizoen, zijn beide Utrechtenaren nog niet!

En maar mooi ook, ik heb er geen zin in dat er gelijk van deze talenten van alles wordt verwacht zoals ze dat in 020 doen. Laat ze lekker groeien in een omgeving met topspelers zonder al te veel druk. Dan bewijzen ze zich vanzelf wel.
Ik zeg ook niet dat ze belangrijker zijn dan Van Bommel en Park destijds, maar dat Afellay verdedigend beter is dan Van Bommel en Aissati een beter inzicht heeft dan Park.

En verder ben ik het helemaal met je eens.
  donderdag 8 december 2005 @ 02:05:05 #199
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_32909394
quote:
Op donderdag 8 december 2005 02:02 schreef cultheld het volgende:

En verder ben ik het helemaal met je eens.
Nou, biertje dan?
pi_32909402
quote:
Op donderdag 8 december 2005 02:05 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Nou, biertje dan?
Uiteraard.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')