Pff, dan niet hoorquote:
Snap toch al niet dat die achter Robert lijkt te komen in de pikorde.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:07 schreef Zapper het volgende:
[..]
Als Afellay niet zo vroeg in de wedstrijd het veld moest verlaten, was Sibon er vast ingekomen.
Slechter dan Robert kon niet he.
Bij Robert was ik al bang dat het noit meer goed ging komen toen hij gehaald werd... Nee, dat is niet negatief, maar zeer realistisch als je kijkt naar zijn voorgeschiedenis, hij is al eerder geflopt in Europa.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:51 schreef endr0me het volgende:
Ik zeg het niet graag, maar Robert speelde opnieuw heel erg zwak..
Ik ben bang dat dat niet meer goed gaat komen, wat denken jullie ?
(Ik word nu al blij van de gedacht om Koné te zien schitteren in Europa trouwens)
"Van links" is natuurlijk wel een rekbaar begrip. Speel je met 2 centrumspitsen, dan kan je ook de "linkse" spits zijn. Gisteren was het duidelijk de bedoeling dat hij als echte vleugelspits moest acteren, en dat is hij nou eenmaal niet. Het kan natuurlijk ook goed zijn dat het in Mexico ook al 3x niks was met hem op linksquote:Op woensdag 7 december 2005 21:11 schreef rubbereend het volgende:
maar Robert schijnt dus in Mexico ook regelmatigg van links gespeeld te hebben.
Dus eigenlijk zeg je nu dat Afellay en Aissati potentieel goede spelers zijn. Dat ben ik helemaal met je eens, maar zo belangrijk als Van Bommel en Park waren voor PSV vorig seizoen, zijn beide Utrechtenaren nog niet!quote:Op donderdag 8 december 2005 01:50 schreef cultheld het volgende:
Afellay verdedigt uitstekend mee. Van Bommel gooit inderdaad altijd de beuk er in op het middenveld, maar Afellay verdedigt m.i. beter mee. Ik heb nog geen "Ambrosini-moment" gezien bij Afellay. Maar wat nog niet is, kan natuurlijk nog komen.
Hiddink heeft Aissati nog niet in de Park-rol laten spelen, maar in de jeugd liet Aissati fenomenale dingen zien op die positie en met die taken.
Ik zeg ook niet dat ze belangrijker zijn dan Van Bommel en Park destijds, maar dat Afellay verdedigend beter is dan Van Bommel en Aissati een beter inzicht heeft dan Park.quote:Op donderdag 8 december 2005 02:01 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je nu dat Afellay en Aissati potentieel goede spelers zijn. Dat ben ik helemaal met je eens, maar zo belangrijk als Van Bommel en Park waren voor PSV vorig seizoen, zijn beide Utrechtenaren nog niet!
En maar mooi ook, ik heb er geen zin in dat er gelijk van deze talenten van alles wordt verwacht zoals ze dat in 020 doen. Laat ze lekker groeien in een omgeving met topspelers zonder al te veel druk. Dan bewijzen ze zich vanzelf wel.
Nou, biertje dan?quote:Op donderdag 8 december 2005 02:02 schreef cultheld het volgende:
En verder ben ik het helemaal met je eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |