abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32883371
Mijn pa zo: wel een slecht voorteken dat Frits voor deze wedstrijd was gestorven...
Gelukkig was dat niet zo
  woensdag 7 december 2005 @ 09:30:50 #127
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_32883806
Dat voorteken geldt ook voor zondag Asspirine.
A.M.A.B
pi_32884193
Opstelling zondag:

Zoetebier
Reiziger - Addo - Wilson - Ferreyra
Beerens - Simons - Dufour
Culina - Koné - Sibon

De rest is geblesseerd...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 7 december 2005 @ 09:54:02 #129
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_32884221
Gefeliciteerd.
Al blijft het afwachten wat de komende ronde brengt. 4 doelpunten, waarvan 3 uit dode spelsituaties en 1 uit een blunder van de verdediging is geen goed vooruitzicht.
Wellicht dat Kone wat kan, want daar liggen toch echt de problemen voor dit PSV: kansen creeeren...
pi_32886063
Door met vier doelpunten voor en zes tegen
pi_32886795
Gefeliciteerd.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  woensdag 7 december 2005 @ 12:01:14 #132
132379 Stew
Heldenzeit
pi_32887070
quote:
Op woensdag 7 december 2005 09:54 schreef pfaf het volgende:
Gefeliciteerd.
Al blijft het afwachten wat de komende ronde brengt. 4 doelpunten, waarvan 3 uit dode spelsituaties en 1 uit een blunder van de verdediging is geen goed vooruitzicht.
Wellicht dat Kone wat kan, want daar liggen toch echt de problemen voor dit PSV: kansen creeeren...
Die drie uit dode spelsituaties lijken me juist positief. In het huidige voetbal is dat een enorm pluspunt (kleine ruimtes, hechte verdedigingsblokken enzo).
Maar er worden inderdaad natuurlijk te weinig kansen gecreëerd, dat zal beter moeten
Hat irgendwer gesagt es wäre Zeit für Helden?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 7 december 2005 @ 12:04:14 #133
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32887133
quote:
Op woensdag 7 december 2005 09:54 schreef pfaf het volgende:
Gefeliciteerd.
kun je nagaan, het verlies bij Fener kwam ook voort uit een blunder. Dus dat is lood om oud ijzer
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_32888517
Werkelijk gedenkwaardige dag gister. Onze Frits hadden we op geen andere manier beter kunnen eren.

Op stratum was het gekkenhuis met al dat vuurwerk voor de wedstrijd (en ook na de wedstrijd trouwens)

Heb wel paar mooie foto's gemaakt, die komen 't weekend wel online
pi_32889097
quote:
Op woensdag 7 december 2005 12:59 schreef WooZ het volgende:
Werkelijk gedenkwaardige dag gister. Onze Frits hadden we op geen andere manier beter kunnen eren.
In een filmpje over Frits zei hij letterlijk dat als PSV zo slecht bleef spelen (weet niet na welke wedstrijd dat was), hij ze de overwinning niet gunde....

Dus volgens mij hadden jullie hem wel wat betere kunnen eren hoor....
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  woensdag 7 december 2005 @ 13:35:28 #136
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_32889476
quote:
Op woensdag 7 december 2005 13:22 schreef aldostuta het volgende:

[..]

In een filmpje over Frits zei hij letterlijk dat als PSV zo slecht bleef spelen (weet niet na welke wedstrijd dat was), hij ze de overwinning niet gunde....
bron, url...

Jammer he, dat PSV door is?
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_32889525
quote:
Op woensdag 7 december 2005 13:22 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Dus volgens mij hadden jullie hem wel wat betere kunnen eren hoor....
Sarcasme, ironie etc ten top Hij wilde het publiek gewoon eventjes laten lachen

stukje was te zien in de voorbeschouwing bij de NOS
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  woensdag 7 december 2005 @ 13:43:44 #138
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_32889737
Dat ging volgens mij over een kampioenswedstrijd (weet niet meer van welk jaar, het zijn er ook zoveel)

toen kreeg Frits na de wedstrijd het woord, en zei hij gekscherend "als ze zo spelen als vandaag, verdienen ze het kampioenschap eigenlijk niet!"

Typische brabantse humor dan heh... da's van die humor met dubbele betekenis in de bodem zeg maar... puntje van de zalm.. da zeg ik!!!
-=( PSV Eindhoven )=- Fan of Roy Beerens, our local hero...
pi_32889805
Wat de media te zeggen hebben over PSV:

Met bewondering schrijven de ochtendkranten over de plaatsing van PSV voor de achtste finales van de Champions League. "Met een rendement dat de gisteren overleden oersupporter Frits Philips tot een glimlach zou hebben verleid", aldus de Volkskrant. "Ook in de derde thuiswedstrijd, tegen Fenerbahçe, kwam PSV na 90 minuten worstelen boven: 2-0."

De Volkskrant vervolgt: "En zo werd het toch een beetje de avond van Philips en Phillip, want aanvoerder Phillip Cocu maakte in de dertiende minuut de openingstreffer, die PSV op het pad van de noodzakelijke overwinning zette."

De Telegraaf is eveneens zeer positief: "Weliswaar gaat PSV door met een negatief doelsaldo (-2) en een laag aantal van vier gemaakte doelpunten. Maar deze weinig vleiende cijfers vallen volledig in het niet bij de wereldprestatie die is geleverd als je de uitermate onzekere situatie van PSV bij het begin van het toernooi als uitgangspunt neemt. De succesploeg van vorig seizoen was leeggeroofd, de selectie supersmal en de poule zwaar."

Volgens AD Sportwereld kunnen de Eindhovenaren volgend jaar nog voor verrassingen zorgen: "PSV heeft nog een heel eind te gaan om een stabiele Europese grootmacht te worden, maar de volwassen wijze waarop de club nu voor de tweede achtereenvolgende jaargang tamelijk stoïcijns door Europa gaat, verdient respect (…) En er ligt nog zoveel in het verschiet, nu na de winter ook aanvaller Koné en middenvelder Culina mogen meedoen."

bron
pi_32890314
quote:
Op woensdag 7 december 2005 13:35 schreef Spideyman het volgende:

[..]

bron, url...
De bron is de voorbeschouwing van de westrijd. Daar lieten ze hem zien toen hij dat vertelde op de middenstip. voor de rest weet ik het ook niet.
quote:
Jammer he, dat PSV door is?
Ik gun jullie alle succes van de wereld, dat weet je toch?

Zo'n sieraad voor het voetbal als PSV hoort natuurlijk altijd door te gaan....
pi_32890363
quote:
Op woensdag 7 december 2005 13:37 schreef dndiek het volgende:

[..]

Hij wilde het publiek gewoon eventjes laten lachen
Net zo hard als WooZ mij liet lachen met zijn opmerking zeker
  woensdag 7 december 2005 @ 14:18:58 #142
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_32890615
Fritske was gewoon Fritske...
Hij was ook de enige die van Hiddink op trainingen het spel mocht onderbreken om een 'wijze raad' aan de spelers te geven

Enneh, probeer nou niet gecamoufleerd te trollen aldostuta, het gaat je niet goed af
-=( PSV Eindhoven )=- Fan of Roy Beerens, our local hero...
pi_32890722
quote:
Op woensdag 7 december 2005 14:06 schreef aldostuta het volgende:
De bron is de voorbeschouwing van de westrijd. Daar lieten ze hem zien toen hij dat vertelde op de middenstip. voor de rest weet ik het ook niet.
Volgens mij was dat in 97.

Het was weer genieten gisteravond. Het spel was niet altijd even denderend, maar de verdediging stond weer prima en de sfeer was weer goed.
pi_32890806
Knap om na zo'n kutwedstrijd met 2-0 te winnen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_32891090
PSV bij de beste 15 van Europa
Klasse hoor.
pi_32891497
hehe die nummer 16 is zeker Ajaks

Ik hoop dat we Liverpool loten.
Is te doen en mooie wedstrijd.
pi_32891636
Ik zeg het niet graag, maar Robert speelde opnieuw heel erg zwak..

Ik ben bang dat dat niet meer goed gaat komen, wat denken jullie ?

(Ik word nu al blij van de gedacht om Koné te zien schitteren in Europa trouwens)
Brett Holman
pi_32891724
Knap hoor. Cocu goed.

Wel vond ik die actie onbegrijpelijk. Het zit wel in hem, ook tegen een Andorrese visboer deed hij het, maar toch... Sta je 2-0 voor, gebeurt er niets bij Farfán, heb je zoveel ervaring en dan riskeer je gewoon rood en een schorsing van misschien twee potten. Het enige smetje, naast de brozen spieren van Ibi.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_32891789
Koné erbij zie ik wel zitten.

VoH in de spits (die een bal kan vasthouden/doorkoppen/etc) met daarom zwervend Koné en Farfan
pi_32891793
quote:
Op woensdag 7 december 2005 14:51 schreef endr0me het volgende:
Ik zeg het niet graag, maar Robert speelde opnieuw heel erg zwak..

Ik ben bang dat dat niet meer goed gaat komen, wat denken jullie ?

(Ik word nu al blij van de gedacht om Koné te zien schitteren in Europa trouwens)
Op 1 of andere manier blijf ik toch het vetrouwen erin hebben .

En Koné is de CL
Hopelijk is hij hier van grote waarde zodat er meer geld binnenkomt om hem te kopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')