DHZquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:53 schreef Cart_man het volgende:
Heb wel een kaartje voor je. 23 euro. Moet je het wel even komen afhalen bij DHZ aankomende zondag.
Als de UEFA dat toestaat....quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Frits![]()
Een minuutje stilte is wel gepast vanavond denk ik...
Ja, check de topics maarquote:
kvond het op een gegeven moment ook te lang duren...quote:Op woensdag 7 december 2005 00:13 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Damn... lekker sfeertje weer... en die stilte met die witte en rode vlakken omhoog was ook impressive... ik kreeg nondeju nog kramp in m'n armen ervan zowat
2e ronde \o/
same herequote:Op woensdag 7 december 2005 00:13 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Damn... lekker sfeertje weer... en die stilte met die witte en rode vlakken omhoog was ook impressive... ik kreeg nondeju nog kramp in m'n armen ervan zowat
2e ronde \o/
Die drie uit dode spelsituaties lijken me juist positief. In het huidige voetbal is dat een enorm pluspunt (kleine ruimtes, hechte verdedigingsblokken enzo).quote:Op woensdag 7 december 2005 09:54 schreef pfaf het volgende:
Gefeliciteerd.
Al blijft het afwachten wat de komende ronde brengt. 4 doelpunten, waarvan 3 uit dode spelsituaties en 1 uit een blunder van de verdediging is geen goed vooruitzicht.
Wellicht dat Kone wat kan, want daar liggen toch echt de problemen voor dit PSV: kansen creeeren...
kun je nagaan, het verlies bij Fener kwam ook voort uit een blunder. Dus dat is lood om oud ijzerquote:Op woensdag 7 december 2005 09:54 schreef pfaf het volgende:
Gefeliciteerd.
Al blijft het afwachten wat de komende ronde brengt. 4 doelpunten, waarvan 3 uit dode spelsituaties en 1 uit een blunder van de verdediging is geen goed vooruitzicht.
Wellicht dat Kone wat kan, want daar liggen toch echt de problemen voor dit PSV: kansen creeeren...
In een filmpje over Frits zei hij letterlijk dat als PSV zo slecht bleef spelen (weet niet na welke wedstrijd dat was), hij ze de overwinning niet gunde....quote:Op woensdag 7 december 2005 12:59 schreef WooZ het volgende:
Werkelijk gedenkwaardige dag gister. Onze Frits hadden we op geen andere manier beter kunnen eren.
bron, url...quote:Op woensdag 7 december 2005 13:22 schreef aldostuta het volgende:
[..]
In een filmpje over Frits zei hij letterlijk dat als PSV zo slecht bleef spelen (weet niet na welke wedstrijd dat was), hij ze de overwinning niet gunde....
Sarcasme, ironie etc ten topquote:Op woensdag 7 december 2005 13:22 schreef aldostuta het volgende:
[..]
In een filmpje over Frits zei hij letterlijk dat als PSV zo slecht bleef spelen (weet niet na welke wedstrijd dat was), hij ze de overwinning niet gunde....
Dus volgens mij hadden jullie hem wel wat betere kunnen eren hoor....
De bron is de voorbeschouwing van de westrijd. Daar lieten ze hem zien toen hij dat vertelde op de middenstip. voor de rest weet ik het ook niet.quote:
Ik gun jullie alle succes van de wereld, dat weet je toch?quote:Jammer he, dat PSV door is?
Net zo hard als WooZ mij liet lachen met zijn opmerking zekerquote:Op woensdag 7 december 2005 13:37 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hij wilde het publiek gewoon eventjes laten lachen![]()
Volgens mij was dat in 97.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:06 schreef aldostuta het volgende:
De bron is de voorbeschouwing van de westrijd. Daar lieten ze hem zien toen hij dat vertelde op de middenstip. voor de rest weet ik het ook niet.
Op 1 of andere manier blijf ik toch het vetrouwen erin hebbenquote:Op woensdag 7 december 2005 14:51 schreef endr0me het volgende:
Ik zeg het niet graag, maar Robert speelde opnieuw heel erg zwak..
Ik ben bang dat dat niet meer goed gaat komen, wat denken jullie ?
(Ik word nu al blij van de gedacht om Koné te zien schitteren in Europa trouwens)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |