Frank.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Erg pijnlijk, dit.
Frank was nog beter.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:42 schreef Insomaniac het volgende:
Kurt Nilsen had een gnorkenkop én uitstraling. Merle heeft geen uitstraling.
Bijna, om 21.00 op Nederland 2 Dit Was Het Nieuwsquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:42 schreef HuubTuub het volgende:
Druipt bij jullie ook het enthousiamse uit de tv?
Ben ik niet met je eens! Ik vind wel dat ze uitstraling heeft en het best ver zou kunnen schoppen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:42 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
huh? denk het niet. de anderen waren beter eerlijk gezegd. ach Ik weet het ook nietquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:43 schreef alwaysthebest het volgende:
Nee, niet echt. Maar ik denk dat hij iig nu nog doorgaat.
Wat is een gnork?quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:42 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Aan het eind van deze aflevering weten we het.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:43 schreef Sasami het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens! Ik vind wel dat ze uitstraling heeft en het best ver zou kunnen schoppen.
HEbben we naar hetzelfde optreden zitten kijken?quote:
yupquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Aan het eind van deze aflevering weten we het.!
Echt nietquote:
Nee joh, aan het eind van deze aflevering moeten we nog een uur wachtenquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Aan het eind van deze aflevering weten we het.!
quote:
Maar het is wel het minst saaie optreden so far!quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:46 schreef Croupouque het volgende:
Te belachelijk voor woorden! Een musicalster met een spons in zijn reet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |