Andre Rieu - La la laquote:Op maandag 5 december 2005 15:37 schreef Sammy_Klebold het volgende:
Andre van Duin - Er staat paard in de gang
Willem Duyn - Willem te laat....quote:Op maandag 5 december 2005 15:37 schreef Sammy_Klebold het volgende:
Andre van Duin - Er staat GEEN paard in de gang
Andre hazes - Voor jou is nooit te laatquote:Op maandag 5 december 2005 15:38 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Willem Duyn - Willem te laat....
The Who - Ha ha haquote:
Ben Cramer - Hij Was Maar Een Clownquote:Op maandag 5 december 2005 15:46 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Manfred Mann - Ha! Ha! Said The Clown.
Dries Roelvink - Ik Ben Driesquote:Op maandag 5 december 2005 16:28 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ben Cramer - Hij Was Maar Een Clown
Shirley Bassey - This Is My Lifequote:Op maandag 5 december 2005 16:28 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ben Cramer - Hij Was Maar Een Clown
Tom Jones - It isn't unusualquote:
Natasha Bedingfield - I'm a bombquote:
Paul Simon - You Can Call Me Alquote:Op maandag 5 december 2005 18:17 schreef D.Rose het volgende:
Weird Al Yankovic - I think I'm a clone now
Trio - Da Da Daquote:Op maandag 5 december 2005 18:47 schreef Reena het volgende:
[..]
The Police - De Do Do Do, De Da Da Da
Safri Duo - Played-a-livequote:
PIL - Albumquote:
Queen - We will rock youquote:
Them - Gloriaquote:
Golden Earing - When the lady smilesquote:
Pink Floyd - Smile On You Crazy Diamondquote:Op maandag 5 december 2005 22:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Golden Earing - When the lady smiles
Prince- Diamonds & Pearlsquote:Op maandag 5 december 2005 23:01 schreef Neleos het volgende:
[..]
Pink Floyd - Smile On You Crazy Diamond
Ph.D - I Won't Let You Downquote:Op maandag 5 december 2005 23:30 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Jim Diamond - I Should Have Known Better
Stranglers - Always the sunquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:16 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Nik Kershaw - I Won't Let The Sun Go Down On Me
Faith no more - Easyquote:Op dinsdag 6 december 2005 11:13 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Phillip Bailey + Phil Collins - Easy Lover
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |