Bij deze genomineerd voor de award voor de meeste en meest nietszeggende reactiesquote:Op zaterdag 3 december 2005 17:47 schreef fernando_redondo het volgende:
TRV of TVP?
Nee hoor.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:51 schreef Douwe het volgende:
PDR
Zijn er niet wat teveel categorieën?
Die past wel bij mij.quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De Accidental Tourist-award (de 'mijn koffer is minimaal gevuld' TRV-er)
Ach.. toen ik een dagje "'s morgensvroeg heen, de nacht erna weer terug) naar Ibiza ben gegaan met een vriend had ik m'n paspoort en portemonnee mee. Zonnebrandcreme en badhanddoek heb ik daar gekocht en had dus ook geen tas bij me om die dingen terug mee te nemenquote:Op woensdag 7 december 2005 23:03 schreef -Wolf- het volgende:
Die past wel bij mij.Sowieso probeer ik zo min mogelijk mee te nemen. Denk maar aan een weekendje Polen vorig jaar met het vliegtuig. Vrijdagavond er heen en zondagmiddag terug en het enige wat ik bij me had was een tas met een lange sportbroek, tandenborstel, vloeistof voor m'n lenzen + lenzenhouder en een paar CD's.
Zou leuk zijn om ook eens wat te winnen.
Ik zorg altijd dat ik mensen ken in de landen waar ik heenga. Gratis onderdak + eten.quote:Op donderdag 8 december 2005 10:44 schreef ETA het volgende:
hehe, de accidental tourist award is populair, al 2 personen die hem willen winnen
Eigenlijk zou iedereen een verhaal moeten houden waarom hij juist die award zou moeten winnen, iets als een campagneDan zijn we volgend jaar nog niet klaar
Dan zou ik een poging doen om de scroogeaward te krijgen, ik zorg altijd dat ik geld kan trekken uit een fonds/subsidie om zo goedkoop mogelijk weg te kunnen
* uitprint & inlijst.quote:Op woensdag 7 december 2005 19:17 schreef DutchTrain het volgende:
De Vakantieman-award (de grootste TRV-zeur)
... => Liejannuh
Zegt degene die overal een mening over heeft en af en toe voor een paar dubbeltjes naar Hamburg vliegt.quote:De Martha Stewart-award (voor de TRV-er die liefst thuis blijft maar overal een mening over heeft)
... => CMT
Goed idee. We hebben nu een beetje weinig awards.quote:Op zondag 11 december 2005 23:04 schreef -Wolf- het volgende:
Ik stel de Dagobert Duck-award voor! (TVR-er met de grootste verzameling buitenlands geld)![]()
hoe meer awards, hoe meer kans.quote:Op zondag 11 december 2005 23:12 schreef k_man het volgende:
[..]
Goed idee. We hebben nu een beetje weinig awards.![]()
* gaat op zoek in TTK naar de 'begrijpend lezen award' en nomineert CMTquote:Op woensdag 14 december 2005 06:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Omdat je Hamburg-trips zo boeiend zijn.
Dank je. Ga ik even op zoek naar de Frikadellen-award.quote:Op woensdag 14 december 2005 07:28 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
* gaat op zoek in TTK naar de 'begrijpend lezen award' en nomineert CMT
Het frituur forum is geloof ik niet meer, wellicht in CULquote:Op woensdag 14 december 2005 19:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dank je. Ga ik even op zoek naar de Frikadellen-award.
De Frikadellen-award mag hier vast wel uitgereikt worden. Zo'n culinaire bezigheid is 'n frikadel nu ook weer niet.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:12 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Het frituur forum is geloof ik niet meer, wellicht in CUL![]()
Nou ja, dan maken we er wel de Currywurst-Award vanquote:Op woensdag 14 december 2005 19:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De Frikadellen-award mag hier vast wel uitgereikt worden. Zo'n culinaire bezigheid is 'n frikadel nu ook weer niet.
De foto die er al weer een tijdje uit is maar op aanvraag nog steeds beschikbaar.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:15 schreef Douwe het volgende:
De Ursel de Geer-award (grootste zuip&neukvakantie-TRV-er)
Jaguarized (terugkaatsnominatie. En afgaande op de foto in zn fotoboek
)
De Tony Hawks-award (de prettigst gestoorde TRV-er)
Jaguarized
De Meest voor de hand liggende-award (de beste nieuwe TRV-mod)
Jaguarized [sub]Let op mijn woorden, volgende maand
Is er dan een vacature?quote:Op woensdag 14 december 2005 22:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
De foto die er al weer een tijdje uit is maar op aanvraag nog steeds beschikbaar.![]()
Ik ben btw nog druk in overleg met UIO en Lucille.![]()
Nee tuurlijk niet.quote:
Dan willen we natuurlijk wél een foto zien...quote:Op woensdag 7 december 2005 19:17 schreef DutchTrain het volgende:
De Floortje Dessing / Chris Zeegers-award (grootste TRV-beep (m/v))
... => Douwe
Volgens mij was dit een soort vaste wisseltrofee die ieder jaar verplicht naar Chandler gaat toch? Tot die jongen eindelijk eens op wereldreis gaat/vrijwilligerswerk in het buitenland gaat doen (right...quote:
De Jojo-award (de TRV-er die wikt en weegt, ons dagelijks de meest onmogelijke details vraagt, maar uiteindelijk nooit gaat)
... => Yvette9182
quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:11 schreef Vogue het volgende:
Ik blijf erbij dat Hik een goede TRV mod zou zijn
Moet jij eens opletten...quote:Op donderdag 15 december 2005 17:45 schreef UIO_AMS het volgende:
Helaas Hik, maar als mod kun je niet bannen.
Geloof me, ik heb heel lang uit pure frustratie gezocht naar die ban-knop, maar nooit gevonden.quote:
Speciaal voor jou bouwen ze er wel even eentje in.quote:
Speciaal voor Hik hebben we natuurlijk ook de Verdonk-(je krijgt geen paspoort of visum als je de plaats van bestemming niet op de kaart kan aanwijzen)-awardquote:Op donderdag 15 december 2005 18:10 schreef Jaguarized het volgende:
Speciaal voor jou bouwen ze er wel even eentje in.![]()
Stem op mij, en zorg dat ik die award krijg, en ik zal je de kekste kiekjes showenquote:Op donderdag 15 december 2005 17:42 schreef Hik het volgende:
[..]
Dan willen we natuurlijk wél een foto zien...![]()
[..]
D'r zijn natuurlijk grenzen (quote:Op donderdag 15 december 2005 18:43 schreef DutchTrain het volgende:
Speciaal voor Hik hebben we natuurlijk ook de Verdonk-(je krijgt geen paspoort of visum als je de plaats van bestemming niet op de kaart kan aanwijzen)-award
Mijn ontvoeringsverhaal is toch echt gebaseerd op eigen ervaring ter plaatse... En ondanks dat, raad ik iedereen toch aan om naar Colombia te gaan, want het is gewoon een erg mooi land met zeer vriendelijke mensen, op een aantal ontvoerders na dan...quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:11 schreef Vogue het volgende:
De Tante Bep-award (de TRV-er die niet gehinderd door eigen ervaring ter plaatse, anderen angst inboezemt met horrorverhalen over de desbetreffende stad/streek/land)
Nogmaals Nirvana, met zijn ontvoeringsverhaal in Colombia
quote:De Boudewijn Buch-award (beste reisverslag)
toch nog steeds Hik
De Marco-Polo-award (grootste TRV-wereldreiziger)
wederom Hik
De Ursel de Geer-award (grootste zuip&neukvakantie-TRV-er)
die ken ik niet en dat will ik graag zo houden
De Lonely Planet-award (meest informatieve TRV-er)
eigenlijk iedereen wel
De Encarta-award (meest informatieve TRV-topic)
in ieder geval niet de HTL reeks, dat wordt met de dag treuriger ...
De Floortje Dessing / Chris Zeegers-award (grootste TRV-beep (m/v))
jammer genoeg geen idee; toch maar eens een travelmeet gaan bezoeken
De Van der Wal-award (voor de TRV-er met bijna geen posts omdat-ie altijd weg is)
ik zou bijna Lucille zeggen de laatste tijd
De Martha Stewart-award (voor de TRV-er die liefst thuis blijft maar overal een mening over heeft)
de meeste "gast posters"
De Livingstone-award (voor de meest avontuurlijke TRV-er)
Ivo, al is het misschien tijd de slavische landen te laten voor wat ze zijn en eens wat verder te gaan fietsen ?
De Tony Hawks-award (de prettigst gestoorde TRV-er)
BHFH, al vind ik de kwaliteit van de eens sublieme topics achteruitgaan
De Eiffeltoren-award (de beste Raad de Stad TRV-er)
dat is tegenwoordig jammer genoeg één of ander zoek programma
maar als het dan toch moet: rosstek
De Vakantieman-award (de grootste TRV-zeur)
deze laat ik tactisch open ...
De Sander Janson-award (de naďefste huismus)
... en deze ook
De ANVR-award (de beste TRV-mod)
ik ga geen open deuren intrappen
De Hangmat-award (het meest gewaardeerde meubelstuk)
voor mij zonder twijfel Selang (al ligt de nadruk meer op gewaardeerd dan op meubelstuk)
De Reinier (van Clarinca)-award (de irritantste TRV-er)
met stip op 1: die ene uit Den Bosch
op de voet gevolgd door z'n klonen
De Appeltaart-award (de liefste TRV-er)
ik heb begrepen dat dat Vogue is, maar slechts van horen zeggen
De Gouden camera-award (de mooiste TRV-foto)
één van de vele van k_man
De Scrooge-award (de TRV-er die het zuinigst is met reisbudget)
BHFH
De Accidental Tourist-award (de 'mijn koffer is minimaal gevuld' TRV-er)
was dat niet Douwe ?
De Jojo-award (de TRV-er die wikt en weegt, ons dagelijks de meest onmogelijke details vraagt, maar uiteindelijk nooit gaat)
wederom vele "gast posters"
De Michael Palin-award (de meest jaloersmakende verhalen)
tot nu toe geen jaloersmakende verhalen gezien, behalve dat de hele goegemeente 365 vakantiedagen per jaar schijnt te hebben
De Tante Bep-award (de TRV-er die niet gehinderd door eigen ervaring ter plaatse, anderen angst inboezemt met horrorverhalen over de desbetreffende stad/streek/land)
daar heeft CherrymoonTraxx af en toe wel een handje van
Je briljante topics waren/zijn nou juist de niet-travel topics !quote:Op woensdag 21 december 2005 19:48 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik heb niet zoveel gereisd dit jaar, dus niet zoveel reistopics van mij.. verder ben ik nogal druk, dus minder tijd om topics te laten rijpen in mijn hoofd.. sorrieverder vraag ik me af op welke opmerking van stookkosten gedoeld werd door CMT
Cerder ben ik echt niet zo heel zuinig hoor! Ik heb er gewoon een hekel aan om geld uit te geven aan iets onbelangrijks als bv. een hotel.
mag ik je bij deze dan nomineren voor de "Polynesië-award":quote:Op woensdag 21 december 2005 21:05 schreef Jaguarized het volgende:
Relatief weinig nominaties qwerty.
"Meest exotische hunk van TRV"quote:Op donderdag 22 december 2005 12:32 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
mag ik je bij deze dan nomineren voor de "Polynesië-award":
ik ken het niet, maar het lijkt me heel interessant
quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:54 schreef Hik het volgende:
Wel grappig trouwens, dat men mij "De grootste wereldreizigster" vind "door haar werk".... terwijl ik welgeteld één keer weg ben geweest voor werk tot nu toe.
Ik heb nog wat plekken opengelaten. Zeg maar welke je wil hebben.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:48 schreef flipsen het volgende:
Zeg, ik vind dat ik veel te weinig ben genomineerd
Weinig keus meer he? Nou, doe dan maar de Bartje award, dan ga ik nu nog even een keteltje water opzetten en zometeen genieten van een welverdiende matéquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:09 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik heb nog wat plekken opengelaten. Zeg maar welke je wil hebben.
staat erbijquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:21 schreef k_man het volgende:
Ik had nog niemand genomineerd voor beste quote en ik kan m'n oorsproneklijke post niet meer editten.
Dus bij deze: yvette1982 "Als ik een hoer voor een vriend of mezelf betaal in het buitenland dan wil ik er echt niet meer dan 10 dollar voor betalen."
Ik heb niet gestemd omdat ik hiermee vooral mezelf benadeel.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:18 schreef flipsen het volgende:
Omdat ik maar geen keuzes kon maken heb ik niet gestemd![]()
Dat was bij mij niet echt het probleemquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:23 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik heb niet gestemd omdat ik hiermee vooral mezelf benadeel.
Dat gaat de TS ook doen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:07 schreef Lucille het volgende:
Ik stel voor dat de TS de punten gaat tellen.
Goede hoop op een award?quote:
Neuh dat niet.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:18 schreef flipsen het volgende:
[..]
Goede hoop op een award?
Ik niet...Dus ik ga maar eens de deur uit, uitgebreid lunchen met een Porteńo amigo
Je kan niet alles hebben he.quote:
Jeuj.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:51 schreef Douwe het volgende:
Jij hebt de eer die award met mij te delen
Misschien een tagjequote:Op maandag 9 januari 2006 12:23 schreef Hik het volgende:
Krijgen we nou trouwens ook eindelijk eens van die mooie award-plaatjes?
Gewoon veel baggeren in de HTL reeks wil wel helpen denk ik. Ik ben te laat begonnen dit jaar met m'n offensief, maar volgend jaar weer een kans...quote:Op maandag 9 januari 2006 15:17 schreef ETA het volgende:
Geen award voor mijzucht, moet ik dit jaar weeeeeer vaak op reis gaan om volgend jaar een award te kunnen winnen..... Wat is het leven toch hard....
http://www.tony-hawks.com/skatemail.phpquote:Op zondag 8 januari 2006 09:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De Tony Hawks-award (de prettigst gestoorde TRV-er):
Jaguarized
CMT ook niet, maar heeft zichzelf daar toch 0,5 award voor gegevenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:17 schreef k_man het volgende:
Zozo, 4,5 award.
Maar hoe kom ik aan die gedeelde award voor Raad-de-stad?Ik kom nóóit in dat topic.
Post met inhoud... exactly what I wanted to say.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:46 schreef flipsen het volgende:
Tja...
Zeurderige 'vroeger was alles beter' post, I rest my csequote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:52 schreef oYo het volgende:
[..]
Post met inhoud... exactly what I wanted to say.
wehehehehe simpele zielquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:59 schreef flipsen het volgende:
[..]
Zeurderige 'vroeger was alles beter' post, I rest my cse![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |