Misschien een tagjequote:Op maandag 9 januari 2006 12:23 schreef Hik het volgende:
Krijgen we nou trouwens ook eindelijk eens van die mooie award-plaatjes?
Gewoon veel baggeren in de HTL reeks wil wel helpen denk ik. Ik ben te laat begonnen dit jaar met m'n offensief, maar volgend jaar weer een kans...quote:Op maandag 9 januari 2006 15:17 schreef ETA het volgende:
Geen award voor mijzucht, moet ik dit jaar weeeeeer vaak op reis gaan om volgend jaar een award te kunnen winnen..... Wat is het leven toch hard....
http://www.tony-hawks.com/skatemail.phpquote:Op zondag 8 januari 2006 09:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De Tony Hawks-award (de prettigst gestoorde TRV-er):
Jaguarized
CMT ook niet, maar heeft zichzelf daar toch 0,5 award voor gegevenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:17 schreef k_man het volgende:
Zozo, 4,5 award.
Maar hoe kom ik aan die gedeelde award voor Raad-de-stad?Ik kom nóóit in dat topic.
Post met inhoud... exactly what I wanted to say.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:46 schreef flipsen het volgende:
Tja...
Zeurderige 'vroeger was alles beter' post, I rest my csequote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:52 schreef oYo het volgende:
[..]
Post met inhoud... exactly what I wanted to say.
wehehehehe simpele zielquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:59 schreef flipsen het volgende:
[..]
Zeurderige 'vroeger was alles beter' post, I rest my cse![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |