abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 december 2005 @ 01:09:03 #201
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_32797171
Ja hoor .. 1 keer wakker geworden naast een meid die s-avonds er best leuk eruit zag *tenminste dat dacht ik). De volgende dag werd ik wakker naast een snurkende
Dat is nog eens wakker worden met een dubbele kater.
pi_32797274
Eén keer!

Ik ga *nu* mijn mond houden en naar bed. Het was me een waar genoegen drugshond
Later ben ik weer aanspreekbaar
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 4 december 2005 @ 01:20:58 #203
89730 Drugshond
pi_32797416
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 4 december 2005 @ 01:25:30 #205
89730 Drugshond
  zondag 4 december 2005 @ 02:10:48 #206
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_32798339
hm, je mist hier vanalles als je er niet bent..
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  zondag 4 december 2005 @ 09:52:48 #207
89730 Drugshond
pi_32800678
quote:
Ouders in schulden door crècherekening

AMSTERDAM - Het faillissement van het bedrijf KidsConcern heeft vele duizenden ouders met kinderen in de kinderopvang in financiële problemen gebracht. Dat schrijft De Telegraaf zondag.

KidsConcern is een bedrijf dat bemiddelde tussen ouders, werkgevers en overheid en de kinderopvangbranche. De bemiddelaar was verantwoordelijk voor de betaling aan crèches, maar blijkt de rekeningen voor kinderopvang maandenlang niet te hebben betaald.

Voorzitter van BOinK, de belangenvereniging voor ouders met kinderen in de opvang, Gjalt Jellesma laat weten dat sommige rekeningen al sinds juli niet zijn betaald. Ouders worden daardoor met een financiële achterstand van duizenden euro's geconfronteerd.

KidsConcern heeft haar klanten in een brief op de hoogte gesteld van de ernst van de situatie. "Als u geld tegoed heeft van KidsConcern moet u er ernstig rekening mee houden dat u vanaf nu niets meer ontvangt", zegt directeur van het failliete bedrijf Ron Mulder.

KidsConcern kwam in problemen doordat veel ouders zelf de betaling van kinderopvang gingen regelen. Dit verlies van klanten is het bemiddelingsbedrijf niet meer te boven gekomen.
Gaan die kinderen nu in een Sinterklaaszak naar Spanje ?
Duizenden * Duizenden = Miljoenen (En dat geld was betaald ?... maar waarvoor ?)
quote:
Vierhonderd banen weg door nieuwe Wet kinderopvang
Gepubliceerd op woensdag 06 oktober 2004

RIJSWIJK (ANP) - Bij de intermediairs in de kinderopvang verdwijnen de komende maanden zeker vierhonderd banen als gevolg van de nieuwe Wet kinderopvang. Dat hebben de drie grootste bedrijven in de sector woensdag gezegd. Bij Kintent verdwijnen in eerste instantie 210 van de 330 banen.

Concurrent KidsConcern zal honderd tot 120 van de 220 werkplaatsen moeten schrappen en CMK gaat van 130 naar vijftig werknemers. De drie intermediairs wijten het banenverlies aan de nieuwe regels die op 1 januari gaan gelden voor de kinderopvang. Op dit moment besteden veel werkgevers de administratie van de betalingen aan kinderdagverblijven uit aan de intermediairs.

Na 1 januari gaat de rekening rechtstreeks naar de ouders. Hierdoor kunnen de intermediairs hun administratieve diensten niet langer uitvoeren voor werkgevers, aldus een woordvoerster van Kintent.

Directeur B. Vis van KidsConcern zegt dat ook ouders de dupe zijn. De papieren komen op hun bordje te liggen, zo zei hij. ,,De wet legt taken bij de ouder die wij nu uitvoeren'', aldus een woordvoerder van CMK.

De dienstverleners raken verder een deel van hun voorlichtende taak aan werkgevers en werknemers kwijt en zullen niet langer de berekening van de ouderbijdrage uitvoeren, zegt Kintent. Samen met KidConcern en CMK is Kintent een van de drie grotere intermediairs. Volgens B. Vis van KidsConcern zullen kleinere spelers in de markt ook personeel moeten ontslaan door de nieuwe regels. In totaal zullen in de sector daarom zeker vijfhonderd banen verdwijnen, schat hij.
Aha, nieuwe regelgeving verantwoordelijkheid wegnemen bij de intermediars en neerleggen bij de ouders. Dat stukje marktwerking zien we nu ook in de zorg.
pi_32802595
.
  zondag 4 december 2005 @ 11:50:23 #209
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_32802663
quote:
Op zondag 4 december 2005 09:52 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Gaan die kinderen nu in een Sinterklaaszak naar Spanje ?
Duizenden * Duizenden = Miljoenen (En dat geld was betaald ?... maar waarvoor ?)
[..]

Aha, nieuwe regelgeving verantwoordelijkheid wegnemen bij de intermediars en neerleggen bij de ouders. Dat stukje marktwerking zien we nu ook in de zorg.
De creshmarkt is gecrashed. Let maar op, nu worden al die kindertjes zwart opgevangen alsof het crimineeltjes zijn
pi_32802828
quote:
Op zondag 4 december 2005 11:50 schreef Tafkahs het volgende:

De creshmarkt is gecrashed. Let maar op, nu worden al die kindertjes zwart opgevangen alsof het crimineeltjes zijn
Mjah, zwart betalen voor kinderopvang mag niet maar duizenden euro's kwijtraken aan dit soort grappen mag wel? Daar heeft de burger vast begrip voor.
pi_32802832
quote:
Op zondag 4 december 2005 11:47 schreef Monidique het volgende:
.
Gewoon, omdat ik nog vol alcohol zit.
  zondag 4 december 2005 @ 11:58:54 #212
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_32802893
quote:
Op zondag 4 december 2005 11:56 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Mjah, zwart betalen voor kinderopvang mag niet maar duizenden euro's kwijtraken aan dit soort grappen mag wel? Daar heeft de burger vast begrip voor.
Ach, begrip, wat is dat heden ten dage nog ?
pi_32802923
quote:
Op zondag 4 december 2005 11:58 schreef Tafkahs het volgende:

Ach, begrip, wat is dat heden ten dage nog ?
Hm..."Begrip is voor de Dommen?"
pi_32802956
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_32802988
Goed, het Koenraad is er ook.
  zondag 4 december 2005 @ 12:03:53 #216
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32803024
'morgen
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_32803091
We moeten het bondgenootschap met Amerika vernietigen. Waarom zijn we nog bondgenoten?
  zondag 4 december 2005 @ 12:07:36 #218
80268 kLowJow
That's Gay
pi_32803117
quote:
Op zondag 4 december 2005 12:06 schreef Monidique het volgende:
We moeten het bondgenootschap met Amerika vernietigen. Waarom zijn we nog bondgenoten?
We zijn toch vriendjes?
pi_32803170
quote:
Op zondag 4 december 2005 12:02 schreef Monidique het volgende:
Goed, het Koenraad is er ook.
Monidique-constructie.
pi_32803193
quote:
Op zondag 4 december 2005 12:07 schreef kLowJow het volgende:

[..]

We zijn toch vriendjes?
Vriendjes verliezen interesse, dat gebeurt weleens.
  zondag 4 december 2005 @ 12:11:39 #221
80268 kLowJow
That's Gay
pi_32803226
quote:
Op zondag 4 december 2005 12:10 schreef Monidique het volgende:

[..]

Vriendjes verliezen interesse, dat gebeurt weleens.
Moeten we ons dan ook terugtrekken uit de NAVO o.i.d.?
  zondag 4 december 2005 @ 12:11:51 #222
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32803232
quote:
Op zondag 4 december 2005 11:56 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

quote:
Televisiestudio's werken aan kopieerbeveiliging
Hoewel consumenten het hier niet mee eens zijn, zeggen analisten dat ze het uiteindelijk wel zullen accepteren. Het is voor consumenten gewoon een nieuw element van een nieuwe technologiegeneratie die mogelijkheden biedt die veel verder gaan dan analoge tv.
Uiteindelijk is het gewoon 'bééééhhh' via

work, buy, consume, die, don't be an obstructionist.
naar
quote:
Nieuwsbericht
Hoewel jullie het hier vast niet mee eens zullen zijn, hebben wij geanaliseerd dat jullie het toch wel slikken, wij zijn namelijk de overheid, niet een bedrijf. En wij hebben net een 'communicatiefoutje' gemaakt, dus het systeem zat fout, niet wij. Sorry gaan we dus ook niet zeggen. Zoek het maar lekker uit, krijg de tering zo rond de sinterklaas / december, want ik moet wel oud&nieuw vieren op Fiji, prettige dag verder, proletariër.

[ Bericht 2% gewijzigd door Yildiz op 04-12-2005 12:22:48 ]
pi_32803300
quote:
Op zondag 4 december 2005 12:11 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Moeten we ons dan ook terugtrekken uit de NAVO o.i.d.?
Ik vind van wel, ik zie het nut er namelijk niet van in. Als er een dringende zaak is, zoals de oorlog in Afghanistan of de War on Terror, dan kunnen we gemakkelijk een gelegenheidscoalitie vormen.
  zondag 4 december 2005 @ 12:15:36 #224
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32803316
quote:
Op zondag 4 december 2005 12:06 schreef Monidique het volgende:
Benieuwd want Condi Rice gaat blaten maandag, verschillende grote nieuwsbronnen voorspellen een 'back off Europe, we have prisons in your land, and we don't care'.

Zullen we nog n land als Marokko bij de EU zetten? Dan lijken we van boven helemaal op een bijzettafeltje. Een bijzettafeltje van Sony / EMI / Disney, of van de USA. Allebei hetzelfde.

Gotdulle leer toch een keer die middelvinger op te steken EU, kom op britten, voorzitter, je kan het wel!
  zondag 4 december 2005 @ 12:18:01 #225
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32803366
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')