Ik hoop dat hij veel pijn heeft gehad. Duivels zijn het.quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:18 schreef Yildiz het volgende:
Ojee
Duif doodgeschoten in Nieuwe Kerk
quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:11 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik heb zo'n gruwelijke hekel aan die serie.
Schijtlijsters!quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:20 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij veel pijn heeft gehad. Duivels zijn het.
Vriendinnen, dat zijn pas duivels.quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:23 schreef RichardQuest het volgende:
Ik heb het nog nooit gezien...
Deze ookquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:20 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij veel pijn heeft gehad. Duivels zijn het.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Kwam volgens de bijbel de "Heilige Geest" niet onder de vorm van een duif naar de Aarde ?![]()
Welke serie? Of is het hier het credo 'INGORENCE IS STRENGTH' ?quote:
Alsof jij haar je bed uit zou schoppenquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:48 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Toppertje, die eerste.
We praatten allebei even langs elkaar heen, ik dacht dat dat pimp gedoe uit n serie kwam die jij kende ofzo. Niks, laat maarquote:
Idd, 'persephone' is ook n leuke meidquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:31 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Alsof jij haar je bed uit zou schoppen.
Uit de pol verkiezingen geplukt?quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:43 schreef Johan_de_With het volgende:
en bevat niet zelden een irritant minzaam toontje aan het adres van medediscussianten.
Ja. Het is domweg hilarisch, evenals de liederlijkheid van grote apen in deze discussie;quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:45 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Uit de pol verkiezingen geplukt?
Als je de discussie niet kunt winnen kan je altijd met fysiek geweld gaan dreigen en/of op de man spelen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:47 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja. Het is domweg hilarisch, evenals de liederlijkheid van grote apen in deze discussie;
De waarheid over Irak
- Ballonetje of condoom opblazenquote:
Even opslaan. Handig voor volgend jaar. 14.gifquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:54 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
- Ballonetje of condoom opblazen
- Veel lijm erop smeren
- Krantenpapier erop
(itereer ca.5 maal)
- Dagje boven de verwarming hangen
- Onderkant eruit knippen
- "stuffen"
- Onderkant er weer op
- Mooi papier aan de buitenkant en gedichtje erop plakken
![]()
Forum Opties | |