Hoezo? Heb ik wat gemist?quote:Op zaterdag 3 december 2005 03:36 schreef melke het volgende:
Roel morgen ook weer alleen. Ben benieuwd hoe ze dat gaan regelen
Je kan altijd nog op je bank gaan slapenquote:Op zaterdag 3 december 2005 03:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
AlweerIk zit expres beneden in de hoop dat ze slaapt als ik naar boven ga
![]()
Ja, er zijn 4 opties op dit moment:quote:Op zaterdag 3 december 2005 03:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Verslavend dat ís hetkan ik je geen ongelijk in geven
[..]
Goed programma, maar jullie houden een marathon spoorloos kijken?
Wat moeten we nou over 3 weken? Komt er ook weer een BB6? Ik hoop van wel!!quote:Op zaterdag 3 december 2005 03:37 schreef BONG4002 het volgende:
Verslavend dat ís hetkan ik je geen ongelijk in geven
Nee natuurlijk niet zie waarschuwende serial .txt het is alleen voor studiequote:Op zaterdag 3 december 2005 03:34 schreef BONG4002 het volgende:
Zit er ook een serial bij (of unlock code)?
Mocht dat niet zo zijn, evengoed mijn grenzeloze dank![]()
Is niet echt goed voor m'n studie denk ik;)quote:Op zaterdag 3 december 2005 03:39 schreef melke het volgende:
[..]
Wat moeten we nou over 3 weken? Komt er ook weer een BB6? Ik hoop van wel!!
Hmm....tis dat BB nog bezig is, maar als BB voorbij is dan ga ik toch maar eens die scanners beluisterenquote:Op zaterdag 3 december 2005 03:38 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Yep, zodra ze echt persoonlijke dingen over het kanaal gaan gooien, willen ze het wel is laten bufferen maar het gaat ook vaak goed![]()
Dido en Roel mogen 48 uur niet bij alleen bij elkaar zijn of rommelen en knuffelen etc. Daar moeten de andere bewoners voor zorgenquote:
Ik vermaak me anders prima met de streams!quote:Op zaterdag 3 december 2005 03:40 schreef MrObjective het volgende:
Als de saaiheid zo blijft, dan halen we de 1000 niet eens. Vandaag weer niets gemist dus, behalve een stel lallende gasten bij de poort.
BB mét BNérs geloof ikquote:Op zaterdag 3 december 2005 03:39 schreef melke het volgende:
[..]
Je vergeet de hd-recorderquote:Op zaterdag 3 december 2005 03:39 schreef Manu82 het volgende:
Ja, er zijn 4 opties op dit moment:
-Streams BB
-Talpa
-Spoorloos
-Uitzendinggemist
Je beseft toch wel dat scanners uber fout zijn he?quote:Op zaterdag 3 december 2005 03:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmm....tis dat BB nog bezig is, maar als BB voorbij is dan ga ik toch maar eens die scanners beluisteren
Ehh...had bestand nog niet bekekenquote:Op zaterdag 3 december 2005 03:39 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet zie waarschuwende serial .txt het is alleen voor studie![]()
Over 3 weken is het kerst en dan mogen we zelf gezellig gaan doenquote:Op zaterdag 3 december 2005 03:39 schreef melke het volgende:
[..]
Neehoor, vrije toegang, KRIBBET zei het even terug ook, de politie weet ervanquote:Op zaterdag 3 december 2005 03:41 schreef melke het volgende:
[..]
Je beseft toch wel dat scanners uber fout zijn he?![]()
Dat niet alleen maar het is teveel om op te noemen en wil niet te koop lopenquote:Op zaterdag 3 december 2005 03:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
ah ze is dus een Sysbeheerder denk ik
Maar je hebt scanners, scanners, scanners welke is het die fout isquote:Op zaterdag 3 december 2005 03:41 schreef melke het volgende:
Je beseft toch wel dat scanners uber fout zijn he?![]()
Vrije toegang tot wat?quote:Op zaterdag 3 december 2005 03:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Neehoor, vrije toegang, KRIBBET zei het even terug ook, de politie weet ervan![]()
Ik haat kerstquote:Op zaterdag 3 december 2005 03:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Over 3 weken is het kerst en dan mogen we zelf gezellig gaan doen![]()
Allemaal!quote:Op zaterdag 3 december 2005 03:42 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Maar je hebt scanners, scanners, scanners welke is het die fout is![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2005 03:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik schrok er ook van en ik heb nog een antwoord gegeven ook![]()
Ja maar daarna dan?quote:Op zaterdag 3 december 2005 03:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Over 3 weken is het kerst en dan mogen we zelf gezellig gaan doen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |