Oh ja, ik moet de "zonnebloemen" (is een schilderijquote:Op zaterdag 3 december 2005 03:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Werkt wel goed hoorgewoon CP en dan (als je de Reageer knop gebruik ipv snel reageren) tekst selecteren en dan 'schilderijtje" aanklikken en dan enter
Foetsieoni............. al dagenquote:
Ok danquote:Op zaterdag 3 december 2005 03:29 schreef Arliator het volgende:
[..]
Oh ja, ik moet de "zonnebloemen" (is een schilderij) gebruiken. Dat bedoel ik, met een beetje oefenen was ik daar ook achter gekomen zonder jullie lastig te vallen. Maar bij deze is dat dus opgelost. Zodra er weer iets is wat de moeite waard is zal ik het bewijzen.
![]()
Naatjequote:Op zaterdag 3 december 2005 03:26 schreef melke het volgende:
Scanners, interessant... Laten we het eens over de komende exit hebben. Wie gaat eruit?
quote:Op zaterdag 3 december 2005 03:29 schreef SuperMOM het volgende:
Dag lieve mensen, ik spreek jullie hopelijk morgen weer dus doegieeeeeeeeee![]()
![]()
Bong je hebt Hotmail news, eh mailquote:Op zaterdag 3 december 2005 03:30 schreef BONG4002 het volgende:
* checkt mailquote:Op zaterdag 3 december 2005 03:31 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Bong je hebt Hotmail news, eh mail![]()
![]()
Ik moet nog een kwartiertje met de auto eer ik er ben (nu zou ik er een half uur over doen hik)quote:Op zaterdag 3 december 2005 03:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Grappig, je woont er in principe om de hoek en toch ben je het min of meer wel zat, je geloofd het dus allemaal welWat doet je vrouw eigenlijk voor Job?
Mail gezienquote:Op zaterdag 3 december 2005 03:31 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Bong je hebt Hotmail news, eh mail![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2005 03:26 schreef melke het volgende:
Scanners, interessant... Laten we het eens over de komende exit hebben. Wie gaat eruit?
Nee, ik volg de streams echt vanaf 14 oktober, toen we internet kregen, toen we hier internet kregen en daarvoor alleen via de talpa site en de blog in internetcafes. Voordat we internet keken hebben zo ongeveer alle friends zo ongeveer alle afleveringen 10 keer gezien. En het werkt gewoon verslavend denk ik. Het is saai maar het is een van de programma's die we hier tenminste wel in het Nederlands kunnen kijken. En het is toch wel leuk om je zo te irriteren aan mensen dat je soms de neiging hebt om het scherm van de laptops in te slaan.quote:Op zaterdag 3 december 2005 03:29 schreef avonne het volgende:
[..]
Welcome !
Heb je dus de eerste 10 weken van BB gemist?
Sorry, dat ik het zeg, maar er is toch geen reet aan de laatste 4 weken? Waarom zou je het volgen?
Hoewel..... daarvoor was het ook hééél saai vaak. Ok, overtuigd, dus eigenlijk wacht ik al 14 weken op opwindende actie en sensatie![]()
ah ze is dus een Sysbeheerder denk ikquote:Op zaterdag 3 december 2005 03:33 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik moet nog een kwartiertje met de auto eer ik er ben (nu zou ik er een half uur over doen hik)
Ik lees de streamverslagen wel, dat is wel genoeg![]()
Mijn vrouw werkt bij een groot bedrijf en zorgt ervoor dat een heleboel mensen aan het werk blijven![]()
Als er een probleem is met 1 van de 400 computers, mag zij het oplossen.![]()
Verder weet ik er weinig van, snap het niet zo maar weet wel dat we er goed van kunnen leven en ik als huisman thuis mag blijven![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2005 03:35 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Heej SjetEn Byeee Sjet
Ik duik erin zie je morgen!!!
![]()
Ik schrok er ook van en ik heb nog een antwoord gegeven ookquote:
Alweerquote:
Verslavend dat ís hetquote:Op zaterdag 3 december 2005 03:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, ik volg de streams echt vanaf 14 oktober, toen we internet kregen, toen we hier internet kregen en daarvoor alleen via de talpa site en de blog in internetcafes. Voordat we internet keken hebben zo ongeveer alle friends zo ongeveer alle afleveringen 10 keer gezien. En het werkt gewoon verslavend denk ik. Het is saai maar het is een van de programma's die we hier tenminste wel in het Nederlands kunnen kijken. En het is toch wel leuk om je zo te irriteren aan mensen dat je soms de neiging hebt om het scherm van de laptops in te slaan.
Goed programma, maar jullie houden een marathon spoorloos kijken?quote:ps. We zijn nu bezig om alle afleveringen van Spoorloos te kijken en we zijn al bij 97:)
Yep, zodra ze echt persoonlijke dingen over het kanaal gaan gooien, willen ze het wel is laten bufferen maar het gaat ook vaak goedquote:Op zaterdag 3 december 2005 03:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Btje late RE: maar dat bufferen doen ze dus bewust ipv gescrambled geluid, voorheen hoorde je namelijk allemaal bliepjes etc maar dat is kennelijk anders met Inet scanners![]()
Gewoon, de boel gaat zoals het gaat snap je punt nietquote:Op zaterdag 3 december 2005 03:36 schreef melke het volgende:
Roel morgen ook weer alleen. Ben benieuwd hoe ze dat gaan regelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |