Hoezo? Heb ik wat gemist?quote:Op zaterdag 3 december 2005 03:36 schreef melke het volgende:
Roel morgen ook weer alleen. Ben benieuwd hoe ze dat gaan regelen
Je kan altijd nog op je bank gaan slapenquote:Op zaterdag 3 december 2005 03:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
AlweerIk zit expres beneden in de hoop dat ze slaapt als ik naar boven ga
![]()
Ja, er zijn 4 opties op dit moment:quote:Op zaterdag 3 december 2005 03:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Verslavend dat ís hetkan ik je geen ongelijk in geven
[..]
Goed programma, maar jullie houden een marathon spoorloos kijken?
Wat moeten we nou over 3 weken? Komt er ook weer een BB6? Ik hoop van wel!!quote:Op zaterdag 3 december 2005 03:37 schreef BONG4002 het volgende:
Verslavend dat ís hetkan ik je geen ongelijk in geven
Nee natuurlijk niet zie waarschuwende serial .txt het is alleen voor studiequote:Op zaterdag 3 december 2005 03:34 schreef BONG4002 het volgende:
Zit er ook een serial bij (of unlock code)?
Mocht dat niet zo zijn, evengoed mijn grenzeloze dank![]()
Is niet echt goed voor m'n studie denk ik;)quote:Op zaterdag 3 december 2005 03:39 schreef melke het volgende:
[..]
Wat moeten we nou over 3 weken? Komt er ook weer een BB6? Ik hoop van wel!!
Hmm....tis dat BB nog bezig is, maar als BB voorbij is dan ga ik toch maar eens die scanners beluisterenquote:Op zaterdag 3 december 2005 03:38 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Yep, zodra ze echt persoonlijke dingen over het kanaal gaan gooien, willen ze het wel is laten bufferen maar het gaat ook vaak goed![]()
Dido en Roel mogen 48 uur niet bij alleen bij elkaar zijn of rommelen en knuffelen etc. Daar moeten de andere bewoners voor zorgenquote:
Ik vermaak me anders prima met de streams!quote:Op zaterdag 3 december 2005 03:40 schreef MrObjective het volgende:
Als de saaiheid zo blijft, dan halen we de 1000 niet eens. Vandaag weer niets gemist dus, behalve een stel lallende gasten bij de poort.
BB mét BNérs geloof ikquote:Op zaterdag 3 december 2005 03:39 schreef melke het volgende:
[..]
Je vergeet de hd-recorderquote:Op zaterdag 3 december 2005 03:39 schreef Manu82 het volgende:
Ja, er zijn 4 opties op dit moment:
-Streams BB
-Talpa
-Spoorloos
-Uitzendinggemist
Je beseft toch wel dat scanners uber fout zijn he?quote:Op zaterdag 3 december 2005 03:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmm....tis dat BB nog bezig is, maar als BB voorbij is dan ga ik toch maar eens die scanners beluisteren
Ehh...had bestand nog niet bekekenquote:Op zaterdag 3 december 2005 03:39 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet zie waarschuwende serial .txt het is alleen voor studie![]()
Over 3 weken is het kerst en dan mogen we zelf gezellig gaan doenquote:Op zaterdag 3 december 2005 03:39 schreef melke het volgende:
[..]
Neehoor, vrije toegang, KRIBBET zei het even terug ook, de politie weet ervanquote:Op zaterdag 3 december 2005 03:41 schreef melke het volgende:
[..]
Je beseft toch wel dat scanners uber fout zijn he?![]()
Dat niet alleen maar het is teveel om op te noemen en wil niet te koop lopenquote:Op zaterdag 3 december 2005 03:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
ah ze is dus een Sysbeheerder denk ik
Maar je hebt scanners, scanners, scanners welke is het die fout isquote:Op zaterdag 3 december 2005 03:41 schreef melke het volgende:
Je beseft toch wel dat scanners uber fout zijn he?![]()
Vrije toegang tot wat?quote:Op zaterdag 3 december 2005 03:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Neehoor, vrije toegang, KRIBBET zei het even terug ook, de politie weet ervan![]()
Ik haat kerstquote:Op zaterdag 3 december 2005 03:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Over 3 weken is het kerst en dan mogen we zelf gezellig gaan doen![]()
Allemaal!quote:Op zaterdag 3 december 2005 03:42 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Maar je hebt scanners, scanners, scanners welke is het die fout is![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2005 03:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik schrok er ook van en ik heb nog een antwoord gegeven ook![]()
Ja maar daarna dan?quote:Op zaterdag 3 december 2005 03:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Over 3 weken is het kerst en dan mogen we zelf gezellig gaan doen![]()
BB-Bners met Emile Rátelband gezelligquote:
quote:Op zaterdag 3 december 2005 03:45 schreef melke het volgende:
[..]
Scanners zijn fout. Te nerd gewoon. Tip; niet doen![]()
Ah thanksquote:Op zaterdag 3 december 2005 03:40 schreef melke het volgende:
[..]
Dido en Roel mogen 48 uur niet bij alleen bij elkaar zijn of rommelen en knuffelen etc. Daar moeten de andere bewoners voor zorgen
Volgens mij zijn we nu goed bezigquote:Op zaterdag 3 december 2005 03:45 schreef MrObjective het volgende:
We moeten nog 7.21 topics per dag vullen, willen we de 1000 halen op 22 december. Dan mag er toch werkelijk wel wat gaan gebeuren.
Ookal mocht dat niet zo zijn, toch lullen we de boel gewoon vol, komop 1000 moet lukken hoorquote:Op zaterdag 3 december 2005 03:45 schreef MrObjective het volgende:
We moeten nog 7.21 topics per dag vullen, willen we de 1000 halen op 22 december. Dan mag er toch werkelijk wel wat gaan gebeuren.
Mijn bank is volquote:Op zaterdag 3 december 2005 03:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Je kan altijd nog op je bank gaan slapen![]()
Ik ga ervoor!quote:Op zaterdag 3 december 2005 03:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ookal mocht dat niet zo zijn, toch lullen we de boel gewoon vol, komop 1000 moet lukken hoor![]()
![]()
Oud en nieuw en daarna Garmish Partenkirchen en daarna een hoop baggerschaatwedstrijden en daarna bevroren water en giga op je plaat gaan en daarna wordt het weer warmer en dan wordt het lente en daarna zomer en daarna BB6quote:
Wat een lieve beestenquote:Op zaterdag 3 december 2005 03:46 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mijn bank is vol![]()
![]()
[[url=http://www.filedump.nl/plaatjes/Henk_03_1_.jpg]afbeelding][/URL]
Als je eens wist wat ik heb kunnen voorkomen en sneller heb kunnen helpen door naar een scnanner te luisteren praat/schrijf je wel andersquote:Op zaterdag 3 december 2005 03:45 schreef melke het volgende:
Scanners zijn fout. Te nerd gewoon. Tip; niet doen![]()
ik denk niet dat Roel in het sperma van Joost gaat rondzwerven als hij denkt aan Brenniequote:Op zaterdag 3 december 2005 03:46 schreef melke het volgende:
Nee joh, is z'n eigen
Ik ben ook voor 'n BB van 2 jaar!quote:Op zaterdag 3 december 2005 03:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
Oud en nieuw en daarna Garmish Partenkirchen en daarna een hoop baggerschaatwedstrijden en daarna bevroren water en giga op je plaat gaan en daarna wordt het weer warmer en dan wordt het lente en daarna zomer en daarna BB6![]()
Iedereen kan een scanner kopen, niets illegaals aan en deze staan toevallig op internetquote:Op zaterdag 3 december 2005 03:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Neehoor, vrije toegang, KRIBBET zei het even terug ook, de politie weet ervan![]()
Maar dan afgeschermde streams dus ¤ 1.50 per 10min ofzo, dan word het hier erg stil denk ikquote:Op zaterdag 3 december 2005 03:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
Oud en nieuw en daarna Garmish Partenkirchen en daarna een hoop baggerschaatwedstrijden en daarna bevroren water en giga op je plaat gaan en daarna wordt het weer warmer en dan wordt het lente en daarna zomer en daarna BB6![]()
vertel...........quote:Op zaterdag 3 december 2005 03:48 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Als je eens wist wat ik heb kunnen voorkomen en sneller heb kunnen helpen door naar een scnanner te luisteren praat/schrijf je wel anders![]()
Ja, alsof de hulporganisaties naar scannermensen luisterenquote:Op zaterdag 3 december 2005 03:48 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Als je eens wist wat ik heb kunnen voorkomen en sneller heb kunnen helpen door naar een scnanner te luisteren praat/schrijf je wel anders![]()
Poepige beestjes maar Grand Foulards zijn zooooo 1994quote:Op zaterdag 3 december 2005 03:46 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mijn bank is vol![]()
![]()
[[url=http://www.filedump.nl/plaatjes/Henk_03_1_.jpg]afbeelding][/URL]
Nee we zijn al aardig offtopic bezigquote:Op zaterdag 3 december 2005 03:49 schreef Manu82 het volgende:
vertel...........
Ik denk (hoop) dat ze dat niet gaan doen. Zie het nut er ook niet van in. Zou wel kunnen dat je 1 keer 10 Euries moet overmaken om voor de hele tijd de streams te zien. Dan zou ik er ook nog over denkenquote:Op zaterdag 3 december 2005 03:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Maar dan afgeschermde streams dus ¤ 1.50 per 10min ofzo, dan word het hier erg stil denk ik![]()
Ligt eraan wat voor beroep je hebtquote:Op zaterdag 3 december 2005 03:49 schreef melke het volgende:
Ja, alsof de hulporganisaties naar scannermensen luisteren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |