Het verwijst ook in dit liedje naar de belgische betekenis van het woord namelijk deugniet.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:00 schreef SuperMOM het volgende:
Op vrijdag 2 december 2005 23:51 schreef SuperMOM het volgende:
Volgens Lieske is kapoentje een ander woord voor varkenslul (of stijve lul nadat Joost heeft gezegd dat het heilige betekend)
[..]
Dus geen varken?(trouwens ook raar in een kinderliedje, mama wat is gecastreerd?????_
Waarom is 'Sinterklaas Kapoentje' een oneerbiedig lied?quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:00 schreef SuperMOM het volgende:
Op vrijdag 2 december 2005 23:51 schreef SuperMOM het volgende:
Volgens Lieske is kapoentje een ander woord voor varkenslul (of stijve lul nadat Joost heeft gezegd dat het heilige betekend)
[..]
Dus geen varken?(trouwens ook raar in een kinderliedje, mama wat is gecastreerd?????_
Geweldig Bong... ik ben trots op jequote:
quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Geweldig Bong... ik ben trots op je![]()
Bijna gelukt... je komt in de buurtquote:
\quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:09 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het verwijst ook in dit liedje naar de belgische betekenis van het woord namelijk deugniet.
(wel logisch opzich)
Het lijkt wel of je achter me staat en ziet wat ik capquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Bijna gelukt... je komt in de buurt
Regenworm maakt tenminste artistieke capsquote:
lolquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Regenworm maakt tenminste artistieke caps![]()
Jij dacht dat het tochte zeker? Maar was mijn ademquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:14 schreef odie22 het volgende:
[..]
Het lijkt wel of je achter me staat en ziet wat ik cap![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Absoluut!!! Heb al een paar mooie voorbij zien komen hoor!!!quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahaha de geest van Rob doolt nog steeds door het huisquote:
quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:15 schreef regenworm het volgende:
Ik stop even met het maken van caps het wordt iets te druk hier.
inderdaad een aantal zijn leuk maar niet te veel.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik zie eigenlijk alleen nog maar foto's.
Sorry Regenworm , maar ik heb een geheime missiequote:Op zaterdag 3 december 2005 00:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
inderdaad een aantal zijn leuk maar niet te veel.
Dan laat ik even aan andere over.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dan laat ik even aan andere over.
Okee... ik snap de hint. Ik laat het wel ff over aan anderenquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat laat ik even aan andere over.
Nou dan stop ik er wel meequote:Op zaterdag 3 december 2005 00:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Okee... ik snap de hint. Ik laat het wel ff over aan anderen
Hahaha ja daar zat ik ook al aan te denken , maar zou ze dan die hele arm ....................quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:22 schreef Minouishere het volgende:
Sizzle de slang........vanmiddag werd aan Dido gevraagd met welk dier ze sex zou willen hebben.
Dido vind iets nieuws uit om de nacht zonder Roel door te komenquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:23 schreef odie22 het volgende:
[..]
Hahaha ja daar zat ik ook al aan te denken , maar zou ze dan die hele arm ....................
Is geen surprise... maar een nieuwe batterijenbakje van Joostquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
Foto's vind ik echt best, maar ik hoef geen twintig foto's van die kutsurprises te zien![]()
Maakt niet uitquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:21 schreef odie22 het volgende:
[..]
Sorry Regenworm , maar ik heb een geheime missie![]()
Weet jij veel, dat mokkel spoort niet, dus het zou me niks verbazenquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:23 schreef odie22 het volgende:
[..]
Hahaha ja daar zat ik ook al aan te denken , maar zou ze dan die hele arm ....................
"Come with me son... together we shall rule the caps"quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:23 schreef Wup het volgende:
caps war!
Ik vind het anders maar een dooie boel hoor zonder foto's , leest ook veel leuker trouwensquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Is geen surprise... maar een nieuwe batterijenbakje van Joost
Whatever... boeit me voor geen meter, die huisvlijt.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Is geen surprise... maar een nieuwe batterijenbakje van Joost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |