inderdaad een aantal zijn leuk maar niet te veel.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik zie eigenlijk alleen nog maar foto's.
Sorry Regenworm , maar ik heb een geheime missiequote:Op zaterdag 3 december 2005 00:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
inderdaad een aantal zijn leuk maar niet te veel.
Dan laat ik even aan andere over.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dan laat ik even aan andere over.
Okee... ik snap de hint. Ik laat het wel ff over aan anderenquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat laat ik even aan andere over.
Nou dan stop ik er wel meequote:Op zaterdag 3 december 2005 00:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Okee... ik snap de hint. Ik laat het wel ff over aan anderen
Hahaha ja daar zat ik ook al aan te denken , maar zou ze dan die hele arm ....................quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:22 schreef Minouishere het volgende:
Sizzle de slang........vanmiddag werd aan Dido gevraagd met welk dier ze sex zou willen hebben.
Dido vind iets nieuws uit om de nacht zonder Roel door te komenquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:23 schreef odie22 het volgende:
[..]
Hahaha ja daar zat ik ook al aan te denken , maar zou ze dan die hele arm ....................
Is geen surprise... maar een nieuwe batterijenbakje van Joostquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
Foto's vind ik echt best, maar ik hoef geen twintig foto's van die kutsurprises te zien![]()
Maakt niet uitquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:21 schreef odie22 het volgende:
[..]
Sorry Regenworm , maar ik heb een geheime missie![]()
Weet jij veel, dat mokkel spoort niet, dus het zou me niks verbazenquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:23 schreef odie22 het volgende:
[..]
Hahaha ja daar zat ik ook al aan te denken , maar zou ze dan die hele arm ....................
"Come with me son... together we shall rule the caps"quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:23 schreef Wup het volgende:
caps war!
Ik vind het anders maar een dooie boel hoor zonder foto's , leest ook veel leuker trouwensquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Is geen surprise... maar een nieuwe batterijenbakje van Joost
Whatever... boeit me voor geen meter, die huisvlijt.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Is geen surprise... maar een nieuwe batterijenbakje van Joost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |