Al zijn er 5 verschillende SC topics. So what?quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:46 schreef flugeltje het volgende:
Ik wil het nog wel een keer zeggen. Zonder spel is dit gewoon een SC. En 2 SC's is niet nodig.....
De clib 37 OMDOPENquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
En de clib dan
Ik heb al eens eerder gezegd doop sevival om tot clib sevival
Probleem opgelost![]()
Nou ik zie het wel
Ik denk dat ik clib 38 ga openenquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:51 schreef cuall het volgende:
[..]
De clib 37 OMDOPEN![]()
Dat is heiligschennis
![]()
Lekker zinvol....quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik clib 38 ga openen![]()
Daar maak je je niet populair mee hoorquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik clib 38 ga openen![]()
Ooit was er in Amsterdam maar 1 treinstation. Dat vond men genoeg, de mensen moesten maar zien hoe ze daar kwamen. Toen kwamen er door de enorme vraag naar stations dichter bij huis meerdere treinstations in Amsterdam. Deze handreiking van de NS naar de reizigers heeft ze geen windeieren gelegd. Veronderstel dat er bij de NS 3 mensen hadden gezeten die stug vol waren blijven houden dat 1 treinstation voldoende is. Zouden ze dan inderdaad de groei meegemaakt hebben die ze nu bereikt hebben???quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik wil het nog wel een keer zeggen. Zonder spel is dit gewoon een SC. En 2 SC's is niet nodig.....
ach denk wel dat er mensen gaan posten...scanman ofzoquote:
Sinds wanneer heeft dat me ooit tegengehouden?quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:53 schreef cuall het volgende:
[..]
Daar maak je je niet populair mee hoor![]()
Juist wel, dan krijg je een 'Bommie kom terug!' topic!quote:
Ik wed voor zeg 99+1 punt dat het je niet gaat lukken.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
ach denk wel dat er mensen gaan posten...scanman ofzo![]()
Eenschquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:55 schreef Jappie het volgende:
Ik wed voor zeg 99+1 punt dat het je niet gaat lukken.![]()
Nee dat prikkelt je juist om het te doen. Je bent gewoon een enfant terrible.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft dat me ooit tegengehouden?![]()
Ik heb een 250 liter kliko , kan me plasmascherm meequote:Op vrijdag 2 december 2005 22:56 schreef Snaptnix het volgende:
Ik trek m'n vuilniszak maar alvast aan en ga maar bij de kliko zitten.
Voel me hier als oud vuil buiten de deur gezet![]()
Denk je...ach kom nou...scan heeft nog toegevoegde waarde.....die heeft een complete harem aan energiek postende huisvrouwtjes achter hem staan.......voor bommie tilt zelfs een hond zijn achterpoot niet op.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:54 schreef APK het volgende:
[..]
Juist wel, dan krijg je een 'Bommie kom terug!' topic!![]()
Hij heeft wel een mooi tagje tegenwoordig, dankzij het bankstel van de buren.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik wed voor zeg 99+1 punt dat het je niet gaat lukken.![]()
Ik begin te begrijpen hoe Winston Bogarde zich heeft gevoeldquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:53 schreef APK het volgende:
Ik begrijp nu hoe Willem Oltmans en Guus Hiddink zich voelden.
Hey je vergeet het belangrijkste: Ik lik als Lassie!quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:56 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee dat prikkelt je juist om het te doen. Je bent gewoon een enfant terrible.
Overjarige puber![]()
Die van mij wel hoor.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:57 schreef Jappie het volgende:
...voor bommie tilt zelfs een hond zijn achterpoot niet op.![]()
Zou dat wél mogen dan?quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:54 schreef APK het volgende:
[..]
Juist wel, dan krijg je een 'Bommie kom terug!' topic!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |