ook een leuk spel...in de ban van de banquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:28 schreef APK het volgende:
[..]
Jammer dat Bommie met een nieuw spel kwam, ik was nog niet klaar mama!![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Bommie, het idee is goed... Weddenschappen over BB. Ik zie het wel zitten eerlijk gezegd... Als je er nu nog voor zorgt dat het begrijpelijk wordt en er een goeie puntentelling achter zit vind ik dat het bestaansrecht heeft in een éigen topicreeks...![]()
Bommie, doe het niet.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Bommie, het idee is goed... Weddenschappen over BB. Ik zie het wel zitten eerlijk gezegd... Als je er nu nog voor zorgt dat het begrijpelijk wordt en er een goeie puntentelling achter zit vind ik dat het bestaansrecht heeft in een éigen topicreeks...![]()
Ja ik merkte hetquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik wed van niet, ze is volgens mij niet ongesteld en ze heeft een dikke zwak voor me!
Ik ook.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:33 schreef cuall het volgende:
Toen je nog geen modje was, vond ik je veel leuker
Altijd maar weer die dreigende taal van die bikertjes....quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:35 schreef cuall het volgende:
Kijk we kunnen ook met zijn allen gewoon al dit gelul gaan posten in[BB SC 862] Hummie, mogen er een paar oud-bewoners terug?
Volgens mij zijn jullie zo genezen van je idee![]()
Ja daar schrik je van hé Jappie.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
Altijd maar weer die dreigende taal van die bikertjes....![]()
psst bommie kunnen we ff overleggenquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
ook een leuk spel...in de ban van de ban![]()
Doe eens rustig zegquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:39 schreef flugeltje het volgende:
Ja hoor, maak er maar een flugelbash van... Leuk
Ik vond jullie ook leuker toen ik nog geen mod was
Maar goed, de essentie van het verhaal is dit. We hebben één SC-topic...
Kom met iets nieuws en we zullen het bekijken, het idee van Bommie vind ik een goede start. Ik snap dat jullie pissed zijn omdat jullie 'hangplek' dreigt te verdwijnen, maar in plaats van deze flugelbash zouden jullie ook na kunnen denken over de regels van een nieuw spel.
Flugeltje ++quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:39 schreef flugeltje het volgende:
Kom met iets nieuws en we zullen het bekijken, het idee van Bommie vind ik een goede start. Ik snap dat jullie pissed zijn omdat jullie 'hangplek' dreigt te verdwijnen, maar in plaats van deze flugelbash zouden jullie ook na kunnen denken over de regels van een nieuw spel.
Maak er maar een grapje van...ik ben zwaar voor regulering...je ziet het overal om je heen in de maatschappij dus het hoort ook hier op Fok.......o...en nu we het er toch over hebben...ik vind het ook bezwaarlijk dat mensen posts plaatsen over hun softdrugsgebruik...met mijn fantasie kan ik die shit gewoon ruikenquote:
Het afkicktopic hebben we daar bewust voor open gelaten. Maar er kwam dus nog nietsquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Doe eens rustig zeg![]()
We zijn nog geen 24 uur af aan het kicken van het oude spel. Mag er even een coolingdown zijn en daarna een aanloop en discussie zijn over nieuw spel.
Als jullie deze praat liever in SC zien prima, maar dan ook niet lopen zeuren over het feit dat het offtopic is.
Nee Flugeltje, nou draai je de zaken omquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:39 schreef flugeltje het volgende:
Ik voel me een beetje in mijn eer aangetast als ik beticht wordt van flugelbashen. Ik geef alleen aan waarom ik graag wil dat dit topic voort blijft bestaan. En wat voor naam je er ook aan wil geven, voor mij heeft het woord 'hangplek' een negatieve klank terwijl ik juist het kunnen posten met de anderen in dit topic als een positief iets ervaar.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:39 schreef flugeltje het volgende:
Ik wil het nog wel een keer zeggen. Zonder spel is dit gewoon een SC. En 2 SC's is niet nodig.....quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:44 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee Flugeltje, nou draai je de zaken om![]()
Wij hebben voor héél veel vermaak gezorgd en nu mogen we oprotten, omdat jullie het genoeg vinden of wij moeten iets nieuws verzinnen.
Wij zijn tevreden met wat we hebben en hebben helemaal geen behoefte aan iets nieuws, wij hebben ons virtuele servival-home gevonden en die hebben we bij deze gekraakt.......zie ons er maar uit te krijgen![]()
Het is helemaal geen 'flugel-bash'.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:39 schreef flugeltje het volgende:
Een aantal mensen ziet dit idd als aanleiding om de mod (in dit geval flugel) eens te bashen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:44 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik voel me een beetje in mijn eer aangetast als ik beticht wordt van flugelbashen. Ik geef alleen aan waarom ik graag wil dat dit topic voort blijft bestaan. En wat voor naam je er ook aan wil geven, voor mij heeft het woord 'hangplek' een negatieve klank terwijl ik juist het kunnen posten met de anderen in dit topic als een positief iets ervaar.
Geloof het of niet, maar op dit moment voelt het voor mij belangrijker om te vechten voor een plekje van dit topic dan me even bezig te houden met de streamverslagen. (Ondanks dat ik weet dat vele mensen dit waarderen). Zonde dat plezier op deze manier om zeep wordt geholpen.![]()
En de clib danquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik wil het nog wel een keer zeggen. Zonder spel is dit gewoon een SC. En 2 SC's is niet nodig.....
Ja ik heb ook een beetje het gevoel dat ik genomen wordquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:44 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik voel me een beetje in mijn eer aangetast als ik beticht wordt van flugelbashen. Ik geef alleen aan waarom ik graag wil dat dit topic voort blijft bestaan. En wat voor naam je er ook aan wil geven, voor mij heeft het woord 'hangplek' een negatieve klank terwijl ik juist het kunnen posten met de anderen in dit topic als een positief iets ervaar.
Geloof het of niet, maar op dit moment voelt het voor mij belangrijker om te vechten voor een plekje van dit topic dan me even bezig te houden met de streamverslagen. (Ondanks dat ik weet dat vele mensen dit waarderen). Zonde dat plezier op deze manier om zeep wordt geholpen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |