APK heeft toch een nieuw spel in gedachtequote:Op vrijdag 2 december 2005 22:19 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik hou niet van dreigen want dat vind ik echt héél min, maar gezien de saaiheid van BB en de streams, vind ik dit topic echt een heerlijke uitlaatklep. Ik denk echt dat ik af ga haken als er niet meer zo,n topic is.
Ik begrijp heel goed dat het super storend is om tussen het BB-SC al die onzin te lezen en de mensen die daar "serieus"bezig zijn jaag je weg als wij daar met zijn allen onze onzin gaan posten.
Ergo, dit moet gewoon blijven en we verzinnen gewoon een nieuw spel.......
Iedereen tevreden![]()
Neuh...maar hij zoent wel lekkerquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:20 schreef APK het volgende:
Jappie, ben jij een kloon van PC Eend?
Misschien moet je het gewoon op zijn beloop laten, in dit redelijk relaxte subforum?quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:20 schreef flugeltje het volgende:
Zou het kunnen dat de clib niet meer loopt omdat iedereen z'n heil elders zoekt? Bijvoorbeeld in de servival-topics? Misschien dat de clib weer lekker gaat lopen op het moment dat de servival sluit...
ik zou bijna een obsceniteit postenquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:22 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hoe kan zoon harde snavel nou lekker zijn.
Kost je veel lipbalsem
Doe danquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
ik zou bijna een obsceniteit posten![]()
![]()
Neuh, ik ben lekker met Flugel aan het bekvechten en als ik win kom ik nooit meer in deze topicreeks omdat jij hier ook post.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:20 schreef lovebear het volgende:
APK heeft toch een nieuw spel in gedachte![]()
Even een vraagje van een NEWBIE....... wat is de clib, waar vind ik die, en wat zou ik daar te zoeken kunnen hebben. Ik ben hier terecht gekomen in verband met BB en de daar omheen liggende zaken trokken mij aan. Nu moet ik de kreet BB loslaten omdat er ergens anders iets is wat niets met BB te maken heeft????quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zou het kunnen dat de clib niet meer loopt omdat iedereen z'n heil elders zoekt? Bijvoorbeeld in de servival-topics? Misschien dat de clib weer lekker gaat lopen op het moment dat de servival sluit...
Fijn dat je toegeeft dat we over het algemeen behoorlijk relaxed zijn.. En dat zijn we ook. Vandaar dat ik ook de moeite neem één en ander uit te leggen. Ik wil zelfs dit topic nog openlaten tot Bommie met een nieuw spel en dus een nieuw topic komt....quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:23 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien moet je het gewoon op zijn beloop laten, in dit redelijk relaxte subforum?
Als het niet meer loopt zakt het wel naar beneden.
Laat ons toch.![]()
Ga liever ingrijpen in het Lieske topic, daar staan alleen maar foto's en er wordt niet inhoudelijk gepost!![]()
Backgammonquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:24 schreef versabommie het volgende:
Iemand suggesties voor een ander spel of aanvullingen?
Lekker rustigquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:24 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, ik ben lekker met Flugel aan het bekvechten en als ik win kom ik nooit meer in deze topicreeks omdat jij hier ook post.
Ik snap er niks van.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:24 schreef versabommie het volgende:
OK, een spel moet verzonnen worden dus bij deze een opzet zodat dit topic niet gesloten kan worden![]()
Ik stel voor toch een wedspel. Iedereen begint op 100 punten. Iedereen mag een weddenschap beginnen, deze moet wel uniek zijn in die geest dat het aangenomen gaat worden door anderen. Als iemand wil wedden dat Dido gaat zeggen :"ik ben er klaar mee" Dan kan ik begrijpen dat niemand de weddenschap aanneemt. Gebeurt dat binnen 24 uur dan is degene die de weddenschap wilde afsluiten 5 punten kwijt. de weddenschap mag iedereen in de lijst aannemen, men mag dezelfde stelling nemen die initieel als weddenschap werd genomen, in het voorbeeld van hiervoor zou dat zijn dat mensen zich achter de stelling gaan zetten dat Dido het gaat zeggen of tegen de stelling. De winnaars krijgen 5 punten erbij, de verliezers verliezen 5 punten. Degene die de weddenschap begon wint 5 punten + het aantal verliezende spelers. Verliezen 10 man de weddenschap, dan krijgt de initiator er 10 punten bij +5 = 15.
Nog een einddatum eraan vastplakken en je hebt gewoon inene een winnaar. Bij gelijk spel van 2,3 enzovoorts man dan een weddenschap uit hoofde van de spelleider..
Misschien is bovenstaand bullshit maar het gaat dan wel over een spel en flugel en co kunnen het topic dus niet meer bestempelen alszijnde een simpele Slowchat.
De clib is een dingetje uit het verleden, liep ook niet echt storm voor de sevival....quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maakt niet uit, tis een mooie drogreden om het topic open te houdenquote:
De clib is ook een BB topic.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:25 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Even een vraagje van een NEWBIE....... wat is de clib, waar vind ik die, en wat zou ik daar te zoeken kunnen hebben. Ik ben hier terecht gekomen in verband met BB en de daar omheen liggende zaken trokken mij aan. Nu moet ik de kreet BB loslaten omdat er ergens anders iets is wat niets met BB te maken heeft????
Ik wed dat Flugeltje gaat protesteren 100 puntenquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:24 schreef versabommie het volgende:
OK, een spel moet verzonnen worden dus bij deze een opzet zodat dit topic niet gesloten kan worden![]()
Ik stel voor toch een wedspel. Iedereen begint op 100 punten. Iedereen mag een weddenschap beginnen, deze moet wel uniek zijn in die geest dat het aangenomen gaat worden door anderen. Als iemand wil wedden dat Dido gaat zeggen :"ik ben er klaar mee" Dan kan ik begrijpen dat niemand de weddenschap aanneemt. Gebeurt dat binnen 24 uur dan is degene die de weddenschap wilde afsluiten 5 punten kwijt. de weddenschap mag iedereen in de lijst aannemen, men mag dezelfde stelling nemen die initieel als weddenschap werd genomen, in het voorbeeld van hiervoor zou dat zijn dat mensen zich achter de stelling gaan zetten dat Dido het gaat zeggen of tegen de stelling. De winnaars krijgen 5 punten erbij, de verliezers verliezen 5 punten. Degene die de weddenschap begon wint 5 punten + het aantal verliezende spelers. Verliezen 10 man de weddenschap, dan krijgt de initiator er 10 punten bij +5 = 15.
Nog een einddatum eraan vastplakken en je hebt gewoon inene een winnaar. Bij gelijk spel van 2,3 enzovoorts man dan een weddenschap uit hoofde van de spelleider..
Misschien is bovenstaand bullshit maar het gaat dan wel over een spel en flugel en co kunnen het topic dus niet meer bestempelen alszijnde een simpele Slowchat.
Jammer dat Bommie met een nieuw spel kwam, ik was nog niet klaar mama!quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:26 schreef flugeltje het volgende:
Maar als dat niet gebeurd en het verzand in SC gaat ie op slot...
Ik wed van niet, ze is volgens mij niet ongesteld en ze heeft een dikke zwak voor me!quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:28 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik wed dat Flugeltje gaat protesteren 100 punten
Bommie, het idee is goed... Weddenschappen over BB. Ik zie het wel zitten eerlijk gezegd... Als je er nu nog voor zorgt dat het begrijpelijk wordt en er een goeie puntentelling achter zit vind ik dat het bestaansrecht heeft in een éigen topicreeks...quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maakt niet uit, tis een mooie drogreden om het topic open te houden![]()
Een nieuw spel heeft het licht gezien...en we noemden haar.... "Wie is vandaag grof de sjaak?"quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Fijn dat je toegeeft dat we over het algemeen behoorlijk relaxed zijn.. En dat zijn we ook. Vandaar dat ik ook de moeite neem één en ander uit te leggen. Ik wil zelfs dit topic nog openlaten tot Bommie met een nieuw spel en dus een nieuw topic komt....
Maar als dat niet gebeurd en het verzand in SC gaat ie op slot...
ook een leuk spel...in de ban van de banquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:28 schreef APK het volgende:
[..]
Jammer dat Bommie met een nieuw spel kwam, ik was nog niet klaar mama!![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Bommie, het idee is goed... Weddenschappen over BB. Ik zie het wel zitten eerlijk gezegd... Als je er nu nog voor zorgt dat het begrijpelijk wordt en er een goeie puntentelling achter zit vind ik dat het bestaansrecht heeft in een éigen topicreeks...![]()
Bommie, doe het niet.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Bommie, het idee is goed... Weddenschappen over BB. Ik zie het wel zitten eerlijk gezegd... Als je er nu nog voor zorgt dat het begrijpelijk wordt en er een goeie puntentelling achter zit vind ik dat het bestaansrecht heeft in een éigen topicreeks...![]()
Ja ik merkte hetquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik wed van niet, ze is volgens mij niet ongesteld en ze heeft een dikke zwak voor me!
Ik ook.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:33 schreef cuall het volgende:
Toen je nog geen modje was, vond ik je veel leuker
Altijd maar weer die dreigende taal van die bikertjes....quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:35 schreef cuall het volgende:
Kijk we kunnen ook met zijn allen gewoon al dit gelul gaan posten in[BB SC 862] Hummie, mogen er een paar oud-bewoners terug?
Volgens mij zijn jullie zo genezen van je idee![]()
Ja daar schrik je van hé Jappie.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
Altijd maar weer die dreigende taal van die bikertjes....![]()
psst bommie kunnen we ff overleggenquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
ook een leuk spel...in de ban van de ban![]()
Doe eens rustig zegquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:39 schreef flugeltje het volgende:
Ja hoor, maak er maar een flugelbash van... Leuk
Ik vond jullie ook leuker toen ik nog geen mod was
Maar goed, de essentie van het verhaal is dit. We hebben één SC-topic...
Kom met iets nieuws en we zullen het bekijken, het idee van Bommie vind ik een goede start. Ik snap dat jullie pissed zijn omdat jullie 'hangplek' dreigt te verdwijnen, maar in plaats van deze flugelbash zouden jullie ook na kunnen denken over de regels van een nieuw spel.
Flugeltje ++quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:39 schreef flugeltje het volgende:
Kom met iets nieuws en we zullen het bekijken, het idee van Bommie vind ik een goede start. Ik snap dat jullie pissed zijn omdat jullie 'hangplek' dreigt te verdwijnen, maar in plaats van deze flugelbash zouden jullie ook na kunnen denken over de regels van een nieuw spel.
Maak er maar een grapje van...ik ben zwaar voor regulering...je ziet het overal om je heen in de maatschappij dus het hoort ook hier op Fok.......o...en nu we het er toch over hebben...ik vind het ook bezwaarlijk dat mensen posts plaatsen over hun softdrugsgebruik...met mijn fantasie kan ik die shit gewoon ruikenquote:
Het afkicktopic hebben we daar bewust voor open gelaten. Maar er kwam dus nog nietsquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Doe eens rustig zeg![]()
We zijn nog geen 24 uur af aan het kicken van het oude spel. Mag er even een coolingdown zijn en daarna een aanloop en discussie zijn over nieuw spel.
Als jullie deze praat liever in SC zien prima, maar dan ook niet lopen zeuren over het feit dat het offtopic is.
Nee Flugeltje, nou draai je de zaken omquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:39 schreef flugeltje het volgende:
Ik voel me een beetje in mijn eer aangetast als ik beticht wordt van flugelbashen. Ik geef alleen aan waarom ik graag wil dat dit topic voort blijft bestaan. En wat voor naam je er ook aan wil geven, voor mij heeft het woord 'hangplek' een negatieve klank terwijl ik juist het kunnen posten met de anderen in dit topic als een positief iets ervaar.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:39 schreef flugeltje het volgende:
Ik wil het nog wel een keer zeggen. Zonder spel is dit gewoon een SC. En 2 SC's is niet nodig.....quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:44 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee Flugeltje, nou draai je de zaken om![]()
Wij hebben voor héél veel vermaak gezorgd en nu mogen we oprotten, omdat jullie het genoeg vinden of wij moeten iets nieuws verzinnen.
Wij zijn tevreden met wat we hebben en hebben helemaal geen behoefte aan iets nieuws, wij hebben ons virtuele servival-home gevonden en die hebben we bij deze gekraakt.......zie ons er maar uit te krijgen![]()
Het is helemaal geen 'flugel-bash'.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:39 schreef flugeltje het volgende:
Een aantal mensen ziet dit idd als aanleiding om de mod (in dit geval flugel) eens te bashen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:44 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik voel me een beetje in mijn eer aangetast als ik beticht wordt van flugelbashen. Ik geef alleen aan waarom ik graag wil dat dit topic voort blijft bestaan. En wat voor naam je er ook aan wil geven, voor mij heeft het woord 'hangplek' een negatieve klank terwijl ik juist het kunnen posten met de anderen in dit topic als een positief iets ervaar.
Geloof het of niet, maar op dit moment voelt het voor mij belangrijker om te vechten voor een plekje van dit topic dan me even bezig te houden met de streamverslagen. (Ondanks dat ik weet dat vele mensen dit waarderen). Zonde dat plezier op deze manier om zeep wordt geholpen.![]()
En de clib danquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik wil het nog wel een keer zeggen. Zonder spel is dit gewoon een SC. En 2 SC's is niet nodig.....
Ja ik heb ook een beetje het gevoel dat ik genomen wordquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:44 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik voel me een beetje in mijn eer aangetast als ik beticht wordt van flugelbashen. Ik geef alleen aan waarom ik graag wil dat dit topic voort blijft bestaan. En wat voor naam je er ook aan wil geven, voor mij heeft het woord 'hangplek' een negatieve klank terwijl ik juist het kunnen posten met de anderen in dit topic als een positief iets ervaar.
Geloof het of niet, maar op dit moment voelt het voor mij belangrijker om te vechten voor een plekje van dit topic dan me even bezig te houden met de streamverslagen. (Ondanks dat ik weet dat vele mensen dit waarderen). Zonde dat plezier op deze manier om zeep wordt geholpen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |