abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32767014
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 22:19 schreef cuall het volgende:

[..]

Ik hou niet van dreigen want dat vind ik echt héél min, maar gezien de saaiheid van BB en de streams, vind ik dit topic echt een heerlijke uitlaatklep. Ik denk echt dat ik af ga haken als er niet meer zo,n topic is.
Ik begrijp heel goed dat het super storend is om tussen het BB-SC al die onzin te lezen en de mensen die daar "serieus"bezig zijn jaag je weg als wij daar met zijn allen onze onzin gaan posten.

Ergo, dit moet gewoon blijven en we verzinnen gewoon een nieuw spel.......

Iedereen tevreden
APK heeft toch een nieuw spel in gedachte
  vrijdag 2 december 2005 @ 22:21:06 #52
16305 Jappie
parttime reverend
pi_32767025
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 22:20 schreef APK het volgende:
Jappie, ben jij een kloon van PC Eend?
Neuh...maar hij zoent wel lekker
pi_32767044
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 22:19 schreef Jappie het volgende:

[..]

GMTA
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_32767056
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 22:21 schreef Jappie het volgende:

[..]

Neuh...maar hij zoent wel lekker
Hoe kan zoon harde snavel nou lekker zijn.
Kost je veel lipbalsem
  vrijdag 2 december 2005 @ 22:23:15 #55
6941 APK
Factual, I think.
pi_32767077
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 22:20 schreef flugeltje het volgende:

Zou het kunnen dat de clib niet meer loopt omdat iedereen z'n heil elders zoekt? Bijvoorbeeld in de servival-topics? Misschien dat de clib weer lekker gaat lopen op het moment dat de servival sluit...
Misschien moet je het gewoon op zijn beloop laten, in dit redelijk relaxte subforum?
Als het niet meer loopt zakt het wel naar beneden.
Laat ons toch.

Ga liever ingrijpen in het Lieske topic, daar staan alleen maar foto's en er wordt niet inhoudelijk gepost!
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 2 december 2005 @ 22:23:20 #56
16305 Jappie
parttime reverend
pi_32767079
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 22:22 schreef lovebear het volgende:

[..]

Hoe kan zoon harde snavel nou lekker zijn.
Kost je veel lipbalsem
ik zou bijna een obsceniteit posten
pi_32767091
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 22:23 schreef Jappie het volgende:

[..]

ik zou bijna een obsceniteit posten
Doe dan
  vrijdag 2 december 2005 @ 22:24:22 #58
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32767103
OK, een spel moet verzonnen worden dus bij deze een opzet zodat dit topic niet gesloten kan worden

Ik stel voor toch een wedspel. Iedereen begint op 100 punten. Iedereen mag een weddenschap beginnen, deze moet wel uniek zijn in die geest dat het aangenomen gaat worden door anderen. Als iemand wil wedden dat Dido gaat zeggen :"ik ben er klaar mee" Dan kan ik begrijpen dat niemand de weddenschap aanneemt. Gebeurt dat binnen 24 uur dan is degene die de weddenschap wilde afsluiten 5 punten kwijt. de weddenschap mag iedereen in de lijst aannemen, men mag dezelfde stelling nemen die initieel als weddenschap werd genomen, in het voorbeeld van hiervoor zou dat zijn dat mensen zich achter de stelling gaan zetten dat Dido het gaat zeggen of tegen de stelling. De winnaars krijgen 5 punten erbij, de verliezers verliezen 5 punten. Degene die de weddenschap begon wint 5 punten + het aantal verliezende spelers. Verliezen 10 man de weddenschap, dan krijgt de initiator er 10 punten bij +5 = 15.

Nog een einddatum eraan vastplakken en je hebt gewoon inene een winnaar. Bij gelijk spel van 2,3 enzovoorts man dan een weddenschap uit hoofde van de spelleider..

Misschien is bovenstaand bullshit maar het gaat dan wel over een spel en flugel en co kunnen het topic dus niet meer bestempelen alszijnde een simpele Slowchat.

Iemand suggesties voor een ander spel of aanvullingen?
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  vrijdag 2 december 2005 @ 22:24:39 #59
6941 APK
Factual, I think.
pi_32767110
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 22:20 schreef lovebear het volgende:

APK heeft toch een nieuw spel in gedachte
Neuh, ik ben lekker met Flugel aan het bekvechten en als ik win kom ik nooit meer in deze topicreeks omdat jij hier ook post.
  vrijdag 2 december 2005 @ 22:24:51 #60
16305 Jappie
parttime reverend
pi_32767115
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 22:24 schreef lovebear het volgende:

[..]

Doe dan
nee.......heb je dat ? N E E
pi_32767122
quote:

[..]

Zou het kunnen dat de clib niet meer loopt omdat iedereen z'n heil elders zoekt? Bijvoorbeeld in de servival-topics? Misschien dat de clib weer lekker gaat lopen op het moment dat de servival sluit...
Even een vraagje van een NEWBIE....... wat is de clib, waar vind ik die, en wat zou ik daar te zoeken kunnen hebben. Ik ben hier terecht gekomen in verband met BB en de daar omheen liggende zaken trokken mij aan. Nu moet ik de kreet BB loslaten omdat er ergens anders iets is wat niets met BB te maken heeft????
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32767147
Tijd voor een drankje

Proost
  vrijdag 2 december 2005 @ 22:26:02 #63
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_32767152
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 22:23 schreef APK het volgende:

[..]

Misschien moet je het gewoon op zijn beloop laten, in dit redelijk relaxte subforum?
Als het niet meer loopt zakt het wel naar beneden.
Laat ons toch.

Ga liever ingrijpen in het Lieske topic, daar staan alleen maar foto's en er wordt niet inhoudelijk gepost!
Fijn dat je toegeeft dat we over het algemeen behoorlijk relaxed zijn.. En dat zijn we ook. Vandaar dat ik ook de moeite neem één en ander uit te leggen. Ik wil zelfs dit topic nog openlaten tot Bommie met een nieuw spel en dus een nieuw topic komt....

Maar als dat niet gebeurd en het verzand in SC gaat ie op slot...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  vrijdag 2 december 2005 @ 22:26:34 #64
16305 Jappie
parttime reverend
pi_32767157
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 22:24 schreef versabommie het volgende:

Backgammon
pi_32767159
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 22:24 schreef APK het volgende:

[..]

Neuh, ik ben lekker met Flugel aan het bekvechten en als ik win kom ik nooit meer in deze topicreeks omdat jij hier ook post.
Lekker rustig
  vrijdag 2 december 2005 @ 22:26:52 #66
6941 APK
Factual, I think.
pi_32767168
quote:
OK, een spel moet verzonnen worden dus bij deze een opzet zodat dit topic niet gesloten kan worden

Ik stel voor toch een wedspel. Iedereen begint op 100 punten. Iedereen mag een weddenschap beginnen, deze moet wel uniek zijn in die geest dat het aangenomen gaat worden door anderen. Als iemand wil wedden dat Dido gaat zeggen :"ik ben er klaar mee" Dan kan ik begrijpen dat niemand de weddenschap aanneemt. Gebeurt dat binnen 24 uur dan is degene die de weddenschap wilde afsluiten 5 punten kwijt. de weddenschap mag iedereen in de lijst aannemen, men mag dezelfde stelling nemen die initieel als weddenschap werd genomen, in het voorbeeld van hiervoor zou dat zijn dat mensen zich achter de stelling gaan zetten dat Dido het gaat zeggen of tegen de stelling. De winnaars krijgen 5 punten erbij, de verliezers verliezen 5 punten. Degene die de weddenschap begon wint 5 punten + het aantal verliezende spelers. Verliezen 10 man de weddenschap, dan krijgt de initiator er 10 punten bij +5 = 15.

Nog een einddatum eraan vastplakken en je hebt gewoon inene een winnaar. Bij gelijk spel van 2,3 enzovoorts man dan een weddenschap uit hoofde van de spelleider..

Misschien is bovenstaand bullshit maar het gaat dan wel over een spel en flugel en co kunnen het topic dus niet meer bestempelen alszijnde een simpele Slowchat.

Ik snap er niks van.
pi_32767174
quote:

[..]

De clib is een dingetje uit het verleden, liep ook niet echt storm voor de sevival....
  vrijdag 2 december 2005 @ 22:27:31 #68
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32767183
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 22:26 schreef APK het volgende:

[..]

Ik snap er niks van.
Maakt niet uit, tis een mooie drogreden om het topic open te houden
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  vrijdag 2 december 2005 @ 22:27:37 #69
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_32767186
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 22:25 schreef M-en-A het volgende:

[..]

Even een vraagje van een NEWBIE....... wat is de clib, waar vind ik die, en wat zou ik daar te zoeken kunnen hebben. Ik ben hier terecht gekomen in verband met BB en de daar omheen liggende zaken trokken mij aan. Nu moet ik de kreet BB loslaten omdat er ergens anders iets is wat niets met BB te maken heeft????
De clib is ook een BB topic.
pi_32767196
quote:

Ik wed dat Flugeltje gaat protesteren 100 punten
  vrijdag 2 december 2005 @ 22:28:19 #71
6941 APK
Factual, I think.
pi_32767204
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 22:26 schreef flugeltje het volgende:

Jammer dat Bommie met een nieuw spel kwam, ik was nog niet klaar mama!
  vrijdag 2 december 2005 @ 22:28:40 #72
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32767210
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 22:28 schreef cuall het volgende:

[..]

Ik wed dat Flugeltje gaat protesteren 100 punten
Ik wed van niet, ze is volgens mij niet ongesteld en ze heeft een dikke zwak voor me!
pi_32767212
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 22:26 schreef APK het volgende:

[..]

Ik snap er niks van.
Het heeft potentie dus
  vrijdag 2 december 2005 @ 22:28:58 #74
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_32767218
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 22:27 schreef versabommie het volgende:

[..]

Maakt niet uit, tis een mooie drogreden om het topic open te houden
Bommie, het idee is goed... Weddenschappen over BB. Ik zie het wel zitten eerlijk gezegd... Als je er nu nog voor zorgt dat het begrijpelijk wordt en er een goeie puntentelling achter zit vind ik dat het bestaansrecht heeft in een éigen topicreeks...
  vrijdag 2 december 2005 @ 22:29:12 #75
16305 Jappie
parttime reverend
pi_32767223
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 22:26 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Fijn dat je toegeeft dat we over het algemeen behoorlijk relaxed zijn.. En dat zijn we ook. Vandaar dat ik ook de moeite neem één en ander uit te leggen. Ik wil zelfs dit topic nog openlaten tot Bommie met een nieuw spel en dus een nieuw topic komt....

Een nieuw spel heeft het licht gezien...en we noemden haar.... "Wie is vandaag grof de sjaak?"
pi_32767226
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 22:27 schreef flugeltje het volgende:

[..]

De clib is ook een BB topic.
Flugeltje de clib is een bar, daar ga je zuipen en doorzakken

en is voor insiders
  vrijdag 2 december 2005 @ 22:29:27 #77
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32767231
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 22:28 schreef APK het volgende:

[..]

Jammer dat Bommie met een nieuw spel kwam, ik was nog niet klaar mama!
ook een leuk spel...in de ban van de ban
pi_32767250
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 22:28 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Bommie, het idee is goed... Weddenschappen over BB. Ik zie het wel zitten eerlijk gezegd... Als je er nu nog voor zorgt dat het begrijpelijk wordt en er een goeie puntentelling achter zit vind ik dat het bestaansrecht heeft in een éigen topicreeks...
ben ik nou mijn punten kwijt?

Bommie schiet op met je regels
  vrijdag 2 december 2005 @ 22:30:28 #79
6941 APK
Factual, I think.
pi_32767252
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 22:28 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Bommie, doe het niet.
Ik kan dit soort gedrag dus echt niet uitstaan.

Wie denk je dat je bent
pi_32767280
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 22:28 schreef versabommie het volgende:

[..]

Ik wed van niet, ze is volgens mij niet ongesteld en ze heeft een dikke zwak voor me!
Ja ik merkte het
  vrijdag 2 december 2005 @ 22:32:03 #81
16305 Jappie
parttime reverend
pi_32767291

keep up the goods
pi_32767327
Flugeltje

Toen je nog geen modje was, vond ik je veel leuker
pi_32767363
Ik weet ook nog wel een leuk spel...
De eerste de beste die Flugeltje overspannen of exit krijgt wint

Ik kom het zo wel checken
pi_32767367
Kijk we kunnen ook met zijn allen gewoon al dit gelul gaan posten in[BB SC 862] Hummie, mogen er een paar oud-bewoners terug?

Volgens mij zijn jullie zo genezen van je idee
  vrijdag 2 december 2005 @ 22:35:42 #85
6941 APK
Factual, I think.
pi_32767383
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 22:33 schreef cuall het volgende:

Toen je nog geen modje was, vond ik je veel leuker
Ik ook.

Ik begin echt pissig te worden.

In deze topicreeks zitten een aantal zeer creatieve BB-volgers. Creativiteit is overigens iets waar ik Flugel nog nauwelijks op heb kunnen betrappen, zeker niet sinds ze mod is geworden.

Ga in Godsnaam nog een keer overleggen met CartWOman en kom dan weer terug aub.
  vrijdag 2 december 2005 @ 22:36:24 #86
16305 Jappie
parttime reverend
pi_32767400
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 22:35 schreef cuall het volgende:
Kijk we kunnen ook met zijn allen gewoon al dit gelul gaan posten in[BB SC 862] Hummie, mogen er een paar oud-bewoners terug?

Volgens mij zijn jullie zo genezen van je idee
Altijd maar weer die dreigende taal van die bikertjes....
pi_32767472
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 22:36 schreef Jappie het volgende:

[..]

Altijd maar weer die dreigende taal van die bikertjes....
Ja daar schrik je van hé Jappie.

Pas maar op dat ik mijn vriendjes er niet bij ga halen, als die horen dat ik in nood zit........nou berg je dan maar

Bikers met een hoofdletter B
  vrijdag 2 december 2005 @ 22:39:34 #88
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_32767488
Ja hoor, maak er maar een flugelbash van... Leuk

Ik vond jullie ook leuker toen ik nog geen mod was

Maar goed, de essentie van het verhaal is dit. We hebben één SC-topic...

Kom met iets nieuws en we zullen het bekijken, het idee van Bommie vind ik een goede start. Ik snap dat jullie pissed zijn omdat jullie 'hangplek' dreigt te verdwijnen, maar in plaats van deze flugelbash zouden jullie ook na kunnen denken over de regels van een nieuw spel.
pi_32767537
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 22:29 schreef versabommie het volgende:

[..]

ook een leuk spel...in de ban van de ban
psst bommie kunnen we ff overleggen
pi_32767556
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 22:39 schreef flugeltje het volgende:

Kom met iets nieuws en we zullen het bekijken, het idee van Bommie vind ik een goede start. Ik snap dat jullie pissed zijn omdat jullie 'hangplek' dreigt te verdwijnen, maar in plaats van deze flugelbash zouden jullie ook na kunnen denken over de regels van een nieuw spel.
Doe eens rustig zeg

We zijn nog geen 24 uur af aan het kicken van het oude spel. Mag er even een coolingdown zijn en daarna een aanloop en discussie zijn over nieuw spel.
Als jullie deze praat liever in SC zien prima, maar dan ook niet lopen zeuren over het feit dat het offtopic is.
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_32767559
quote:

Flugeltje ++
  vrijdag 2 december 2005 @ 22:43:29 #92
16305 Jappie
parttime reverend
pi_32767610
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 22:39 schreef cuall het volgende:

Bikers met een hoofdletter B
Maak er maar een grapje van...ik ben zwaar voor regulering...je ziet het overal om je heen in de maatschappij dus het hoort ook hier op Fok.......o...en nu we het er toch over hebben...ik vind het ook bezwaarlijk dat mensen posts plaatsen over hun softdrugsgebruik...met mijn fantasie kan ik die shit gewoon ruiken
  vrijdag 2 december 2005 @ 22:43:41 #93
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_32767615
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 22:42 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Doe eens rustig zeg

We zijn nog geen 24 uur af aan het kicken van het oude spel. Mag er even een coolingdown zijn en daarna een aanloop en discussie zijn over nieuw spel.
Als jullie deze praat liever in SC zien prima, maar dan ook niet lopen zeuren over het feit dat het offtopic is.
Het afkicktopic hebben we daar bewust voor open gelaten. Maar er kwam dus nog niets

Vandaar mijn 'bommetje' om jullie duidelijk te maken dat we wél iets verwachten....
pi_32767640
quote:

Nee Flugeltje, nou draai je de zaken om
Wij hebben voor héél veel vermaak gezorgd en nu mogen we oprotten, omdat jullie het genoeg vinden of wij moeten iets nieuws verzinnen.

Wij zijn tevreden met wat we hebben en hebben helemaal geen behoefte aan iets nieuws, wij hebben ons virtuele servival-home gevonden en die hebben we bij deze gekraakt.......zie ons er maar uit te krijgen
pi_32767656
quote:

Ik voel me een beetje in mijn eer aangetast als ik beticht wordt van flugelbashen. Ik geef alleen aan waarom ik graag wil dat dit topic voort blijft bestaan. En wat voor naam je er ook aan wil geven, voor mij heeft het woord 'hangplek' een negatieve klank terwijl ik juist het kunnen posten met de anderen in dit topic als een positief iets ervaar.
Geloof het of niet, maar op dit moment voelt het voor mij belangrijker om te vechten voor een plekje van dit topic dan me even bezig te houden met de streamverslagen. (Ondanks dat ik weet dat vele mensen dit waarderen). Zonde dat plezier op deze manier om zeep wordt geholpen.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
  vrijdag 2 december 2005 @ 22:46:03 #96
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_32767691
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 22:44 schreef cuall het volgende:

[..]

Nee Flugeltje, nou draai je de zaken om
Wij hebben voor héél veel vermaak gezorgd en nu mogen we oprotten, omdat jullie het genoeg vinden of wij moeten iets nieuws verzinnen.

Wij zijn tevreden met wat we hebben en hebben helemaal geen behoefte aan iets nieuws, wij hebben ons virtuele servival-home gevonden en die hebben we bij deze gekraakt.......zie ons er maar uit te krijgen
Ik wil het nog wel een keer zeggen. Zonder spel is dit gewoon een SC. En 2 SC's is niet nodig.....
  vrijdag 2 december 2005 @ 22:47:08 #97
6941 APK
Factual, I think.
pi_32767730
quote:

Het is helemaal geen 'flugel-bash'.
Er is protest tegen een autoritair figuur dat geheel tegen de aard van dit subforum 'ordnung muss sein' regeltjes op gaat stellen.

Dit subforum dankt zijn bestaansrecht aan de kijkcijfers en daar helpen wij aan mee.
Er loopt niks uit de hand hier, er wordt niemand dood gewenst, de users die hier posten zijn tevreden.

Dus: Nogmaals, laat ons lekker ons gang gaan en zeik niet zo over regeltjes. Ga topics sluiten die worden geopend terwijl ze gewoon een reactie zijn die in een bewonerstopic kunnen en ga gewoon weer als de oude Flugel posten ipv Flugel die net de politieacademie heeft doorlopen en indruk op haar baas wil maken.
  vrijdag 2 december 2005 @ 22:47:34 #98
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_32767747
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 22:44 schreef M-en-A het volgende:

[..]

Ik voel me een beetje in mijn eer aangetast als ik beticht wordt van flugelbashen. Ik geef alleen aan waarom ik graag wil dat dit topic voort blijft bestaan. En wat voor naam je er ook aan wil geven, voor mij heeft het woord 'hangplek' een negatieve klank terwijl ik juist het kunnen posten met de anderen in dit topic als een positief iets ervaar.
Geloof het of niet, maar op dit moment voelt het voor mij belangrijker om te vechten voor een plekje van dit topic dan me even bezig te houden met de streamverslagen. (Ondanks dat ik weet dat vele mensen dit waarderen). Zonde dat plezier op deze manier om zeep wordt geholpen.
Een aantal mensen ziet dit idd als aanleiding om de mod (in dit geval flugel) eens te bashen.

Het servival-topic was leuk, echt waar

Maar een dubbele SC is niet nodig.
pi_32767753
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 22:46 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik wil het nog wel een keer zeggen. Zonder spel is dit gewoon een SC. En 2 SC's is niet nodig.....
En de clib dan
Ik heb al eens eerder gezegd doop sevival om tot clib sevival
Probleem opgelost

Nou ik zie het wel
pi_32767779
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 22:44 schreef M-en-A het volgende:

[..]

Ja ik heb ook een beetje het gevoel dat ik genomen word ......en het voelt niet goed

Ik krijg een beetje het gevoel dat we worden afgedankt, het was leuk voor the time being en nu kunnen we opzouten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')