Geen.. zoals altijd?quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:40 schreef DennisMoore het volgende:
Hoeveel hetero lurkers zouden we hebben bij een onderwerp als dit?.
Het aantal views is niet hoger dan gemiddeld.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:40 schreef DennisMoore het volgende:
Hoeveel hetero lurkers zouden we hebben bij een onderwerp als dit?.
quote:698. (711) CrazyDutchPunk 10309 (+125)
quote:11. CrazyDutchPunk 125
Zelfs niet naar DownTown Veenendaal? Wacht, da's begrijpelijk...quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:44 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb eigenlijk altijd op zaterdagavond een auto beschikbaar waar ik geeneens benzine voor hoef te betalen.. én een rijbewijs..maar toch durf ik nooit 's avonds naar een Grote Stad ofzo te rijden ;
hebben we hier eigenlijk ook maar IETS voor homo's of mag dat niet van de SGP?quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:49 schreef Sunjammer het volgende:
Downtown veenendaal *proest*
Vooral dat laatste laat me weer twijfelen aan die uitspraakquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:45 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Daar doe ik het voor...
*herrie maak*
Nope, er is niets hiero... en de SGP kan in de *vul willekeurig naar woord in* zakken op dat vlak. Hebben ze niks over te zeggen namelijk.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
hebben we hier eigenlijk ook maar IETS voor homo's of mag dat niet van de SGP?
veel oudere homo's vinden dat ze respect verdienen voor de strijd die ze gevoerd hebben, en vinden ook dat homosexueelen, nu ze uit de kast kúnnen komen, door hun, dat ze dan ook uit de kast moeten komen, ze hebben er immers voor gevochtenquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Veel oude homo's leven nog in de waan dat het allemaal stiekem moet. Niemand mag het weten, want dan gaan ze naar doen..
(er zijn uitzonderingen)
Ow, hij van MEAN CREEKquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:41 schreef DennisMoore het volgende:
http://imdb.com/name/nm1310709/photogallery
Hier mag je mij dan wel weer voor wakker maken.
Sommige mensen komen nu eenmaal luidruchtig klaar, daar kan hij ook niks aan doenquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Vooral dat laatste laat me weer twijfelen aan die uitspraak
Luctor et ejaculator enzoquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sommige mensen komen nu eenmaal luidruchtig klaar, daar kan hij ook niks aan doen
Yeah, die houding hebben de Amerikanen ook. "Hee, wij hebben jullie bevrijd in 1945, beetje meer respect voor het irakbeleid, ja!"quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
veel oudere homo's vinden dat ze respect verdienen voor de strijd die ze gevoerd hebben, en vinden ook dat homosexueelen, nu ze uit de kast kúnnen komen, door hun, dat ze dan ook uit de kast moeten komen, ze hebben er immers voor gevochten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |