Maar error woont niet in Nederland toch?quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:21 schreef Sunjammer het volgende:
Het mooiste is eigenlijk dat G_E en error een compleet tegenovergestelde mening hebben. Dát kan hier in Nederland. What else do you want.
Zo'n boek is ook niet heiligquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Denk het niet. Er bestaan geen homo's in de voetbalwereld, tenslotte. Ik kan het stukje erover wel opzoeken in de encyclopedie, als je wil.
Wat een stereotiep is dat tochquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:23 schreef DennisMoore het volgende:
Meestal ontwikkelt 'activisme' zich bij homo's pas op latere leeftijd.
Zodra de blik weer wat naar buiten gericht wordt, ingezien wordt dat het leven om meer draait dan de eigen coccoon, en er weer wat idealisme terugkeert..
Ach, weet je...quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar error woont niet in Nederland toch?
Die kans is er zeker.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik denk wel dat als we helemaal niets doen dat het weer de andere kant opgaat..
Het is een observatie.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wat een stereotipe is dat toch![]()
Belangwekkend. Gaan homo's niet op voetbal omdat ze daarin niet geïnteresseerd zijn? En houdt het feit dat ze niet in voetbal geïnteresseerd zijn verband met het feit dat ze homo zijn? (Ik zie opmerkelijk vaak homo's die niet van voetbal houden.)quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:21 schreef wonderer het volgende:
Denk het niet. Er bestaan geen homo's in de voetbalwereld, tenslotte. Ik kan het stukje erover wel opzoeken in de encyclopedie, als je wil.
Weet ik toch. Ik heb er echter wel een hoop uit geleerd. Was ook enigszins sarcastisch, natuurlijk bestaan er overal homo's. Maar dat is, in ieder geval voor zover ik begrepen heb, de heersende opinie.quote:
Klopt. Ik maak dan ook dagelijks mee hoe anders het leven van jongetjes als CDP kan zijn.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar error woont niet in Nederland toch?
Laatste vind ik ook beangstigend.. maatschappij wordt keihardquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:24 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ach, weet je...
Ik zie hier op Fok! ook regelmatig van die anti-homo topics, vaak met religieuze inslag. Aan de ene kant maak ik me daar best kwaad om, maar aan de andere kant is het ook mooi. Iedereen heeft z'n mening en kan die uiten. Als welwillende mensen met elkaar willen discussiëren komt daar meestal iets goeds uit. Zolang je elkaars mening weet te respecteren.
En dáár schort het wel steeds meer aan in Nederland, en dat is een slechte ontwikkeling.
Maar niet op toepassing op alle homo's.. kortom een generalisatie en stereotype-vorming.quote:
Jongetjes "als" ik ?quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:26 schreef error het volgende:
[..]
Klopt. Ik maak dan ook dagelijks mee hoe anders het leven van jongetjes als CDP kan zijn.
Geloof me, dat is niet leuk
Dan nog.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je bent jong in vergelijking met de rest van de mensen![]()
Ach jeequote:Op vrijdag 2 december 2005 21:29 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.gay.nl/fantaboy
Gut, hebben we hem ook weer....
O ja... die "unieke" foto die op bijna alle gaysite voorkomt..quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:29 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.gay.nl/fantaboy
Gut, hebben we hem ook weer....
Ik typte dan ook heel duidelijk het woordje 'meestal' he?quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Maar niet op toepassing op alle homo's.. kortom een generalisatie en stereotype-vorming.
Sorry,quote:
Dat kun je alleen maar zeggen omdat christenfundamentalisten (en moslimfundamentalisten) in dit land een randverschijnsel zijn. Je piept wel anders als 40%+ van de bevolking naar de SGP neigt, eens kijken hoe snel jij dan een roze driehoekje in je paspoort krijgt...quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:24 schreef Sunjammer het volgende:
[..] maar aan de andere kant is het ook mooi. Iedereen heeft z'n mening en kan die uiten. [..]
quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dan nog.
Zeg dan jongens van mijn leeftijd.
Maar zet het niet zo neer. Ik weiger in een vak gestopt te worden. Zeker met die 17 jarige relnichten die elke dag dragen wat de andere nichtenvrienden hip vinden, breezers drinken omdat hun heterovrienden dat doen. Muziek luisteren omdat het op dat moment op #1 staat en vriendjes nemen omdat die populair zijn.
Sorry ik las idd over het woordje meestal heen. Dan blijft het alsnog een generaliseringquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik typte dan ook heel duidelijk het woordje 'meestal' he?
En als je iedere conclusie ahv een observatie moet afschrijven omdat er altijd uitzonderingen te vinden zijn, dan houd je waarschijnlijk alleen natuurwetenschappen over.
Een homovoetbalteam werkte trouwens niet... waarom weet ik niet.quote:In het betaalde voetbal is homoseksualiteit een taboe. ondanks de groeiende aandacht voor homo's in de sport in de jaren negentig van de vorige eeuw zuhb er geen topvoetballers die voor hun homoseksualiteit uitkomen. In de voetbalsport is "mietje" een gangbare benaming voor een man die slecht presteert. Hoe moeilijk het onderwerp ligt in deze machosport wordt nog eens duidelijk als halverwege de jaren negentig Ajacied Marc Overmars de gang naar de rechter maakt om zich te verweren tegen een artikel in Story over zijn vermeende homoseksuele relatie met de bekende zanger Gordon. Van de ongeveer 800 spelers bij de 36 profclubs in de Nederlandse competitie is er maar een die is uitgekomen voor zijn homoseksualiteit. Deze speler, Wensley Ton, stond onder contract van de eerste-divisieclub Helmond Sport. Pas na het beeindigen van zijn voetbalcarriere, in de jaren negentig, had hij zijn coming out.
I do get your point errorquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:31 schreef error het volgende:
[..]
Sorry,
correctie:
....van grote mannen als CDP ......
serieus: je bent een jonge jongen die volop kan genieten van je leven. Dat lijkt voor jou misschien niet bijzonder; voor mij is dat het wel
Let op: ik zeg niet voor niets in Nederland.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:31 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Dat kun je alleen maar zeggen omdat christenfundamentalisten (en moslimfundamentalisten) in dit land een randverschijnsel zijn. Je piept wel anders als 40%+ van de bevolking naar de SGP neigt, eens kijken hoe snel jij dan een roze driehoekje in je paspoort krijgt...
Vergelijk het even met de V.S.: op basis van godsdienst(vrijheid) is de president daar actief bezig met het veranderen van de grondwet, om het mogelijk te houden homo's te discrimineren.
Leuk, respect voor andersdenkenden. Iets met een wang enzo![]()
Ja maar om de reden dat IK het goede muziek vind.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:31 schreef creno het volgende:
[..]jij luistert ook muziek die op dit moment op 1 staat
![]()
Jij luistert ook Madonnaquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:31 schreef creno het volgende:
[..]jij luistert ook muziek die op dit moment op 1 staat
![]()
Orgies in de kleedkamer?quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een homovoetbalteam werkte trouwens niet... waarom weet ik niet.
Gave film jaquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
Kinsey,wat een geweldige film
echt helemaal verkocht
zo helder en verklarend, een aanrader voor iedereen die sex heeft
Men het zo belangrijk om bij een groep te horen dat men hun eigen natuur ontkent
quote:
Generalisering als 'over het algemeen' ja.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Sorry ik las idd over het woordje meestal heen. Dan blijft het alsnog een generalisering
Is ie te downloaden kopen?quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:34 schreef Sunjammer het volgende:
Iemand Brokeback Mountain al gezien trouwens?
Dan is het niet voor niets geweest dat ik 2 uur van mijn werkdag aan deze discussie heb besteedquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:32 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
I do get your point error
Maak helaas nog mee dat jongens hun voorkeur angstvallig geheim moeten houden, omdat ze anders het huis uitgesodemieterd worden.
in eindhoven schijnt een homovoetbalteam te zijn, dit is ooit eens op omroep brabant geweest. Die aflevering ging ook over homo's in de voetbalwereld.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een homovoetbalteam werkte trouwens niet... waarom weet ik niet.
Dunno, krijgt geweldige recensies overal... Ben toch wel benieuwd. Ben niet zo'n drama liefhebber, maar gezien het onderwerpquote:
quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:37 schreef Sunjammer het volgende:
Dunno, krijgt geweldige recensies overal... Ben toch wel benieuwd. Ben niet zo'n drama liefhebber, maar gezien het onderwerp de acteurs
Ja, en ik had het idee dat het weinig animo had...quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:36 schreef creno het volgende:
[..]
in eindhoven schijnt een homovoetbalteam te zijn, dit is ooit eens op omroep brabant geweest. Die aflevering ging ook over homo's in de voetbalwereld.
Daar heb je ook gelijk in hoor. Look to the past to understand the now enzoquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:36 schreef error het volgende:
[..]
Dan is het niet voor niets geweest dat ik 2 uur van mijn werkdag aan deze discussie heb besteed
Kortweg: je hoeft van mij niets dan respect te hebben voor het voorwerk dat gedaan is. DE GP heeft daarin een grote rol gespeeld en verdient daarom respect. Of dat je er nou een hekel aan hebt of niet.
En mooie acteursquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:37 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Dunno, krijgt geweldige recensies overal... Ben toch wel benieuwd. Ben niet zo'n drama liefhebber, maar gezien het onderwerp
Wat filosofischquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:38 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Daar heb je ook gelijk in hoor. Look to the past to understand the now enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |