Ik moet zeggen dat ik op m'n werk hetzelfde doe als jij... Ik laat 't in het midden. Geeft interessante effecten somsquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat fake flirten met collega's is grappig..
Oh ja?quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:12 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Vind ik erg gechargeerd hoor... vervolging.
Niemand die het je op de man af vraagt?quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat fake flirten met collega's is grappig..
Ja, maar dat is het hem nou. Ten eerste ben ik geen kastnicht (in tegenstelling tot wat anderen hier willen doen geloven omdat hen dat beter uitkomt in de discussie) en ten tweede respecteren mijn Grote Liefde en ik elkaars mening (ook weer in tegenstelling tot...).quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gelukkig. ik heb wel verhalen gehoord van een "kastnicht" die een nogal "out" vriendje had en dat vriendje vond het niet zo erg prettig dat ie steeds verzwegen werd. Dat wil je toch ook niet hebben.
Daarom was ik ook blij het te horenquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:15 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, maar dat is het hem nou. Ten eerste ben ik geen kastnicht (in tegenstelling tot wat anderen hier willen doen geloven omdat hen dat beter uitkomt in de discussie) en ten tweede respecteren mijn Grote Liefde en ik elkaars mening (ook weer in tegenstelling tot...)..
Hekel hebben is niet de goede omschrijving. Niet houden van, er niets omgeven, niet leuk vinden. Net als met voetbalwedstijden, enzo.quote:
Nee, dat durven ze dan weer niet ofzo... Ik zou er namelijk niet om liegenquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:14 schreef wonderer het volgende:
Niemand die het je op de man af vraagt?
Wat een woordje al niet kan veranderen aan een zinquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hekel hebben is niet de goede omschrijving. Niet houden van, er niets omgeven, niet leuk vinden. Net als met voetbalwedstijden, enzo..
Bingo!quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:13 schreef wonderer het volgende:
Nadeel bij dit soort vergelijkingen is dat je het vrijwel altijd imet iets negatiefs moet vergelijken.
Gebeurt dat in Nederland nog dan? Moet ik op de daken gaan staan en gaan schreeuwen dat in Egypte homo's bevrijd moeten worden? Moet ik actie gaan voeren om Bush te verdrijven? Is dat het?quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:14 schreef error het volgende:
[..]
Oh ja?
Hoe noem jij het dan als mensen om een bepaald 'iets' systematisch worden benadeld, gevangen gezet en gedwongen (onomkeerbare) behandelingen moeten ondergaan?
Misschien zijn ze bang je te beledigen als ze het vragen, hoe triest dat ook is. Ik ken een aantal hetero's die het absoluut niet kunnen waarderen als je aan ze vraagt, "hee, ben je toevallig homo".quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, dat durven ze dan weer niet ofzo... Ik zou er namelijk niet om liegen.
(Overigens weten twee collega's het wél officieel... en een aantal zullen het wel vermoeden.)
Het wordt als "not done" ervaren denk ik om iemand te vragen naar z'n geaardheid...quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, dat durven ze dan weer niet ofzo... Ik zou er namelijk niet om liegen.
(Overigens weten twee collega's het wél officieel... en een aantal zullen het wel vermoeden.)
Zouden die er in het echt wel voor uitkomen, zo in de kleedkamer?quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:17 schreef wonderer het volgende:
Voetbal is eigenlijk wel een goeie vergelijking denk ik... da's op TV vast ook heel anders dan in het echt.
Dat laatste moet sowieso ...quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:18 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Gebeurt dat in Nederland nog dan? Moet ik op de daken gaan staan en gaan schreeuwen dat in Egypte homo's bevrijd moeten worden? Moet ik actie gaan voeren om Bush te verdrijven? Is dat het?
Dát is dus waar de discussie eigenlijk om gaat. Van mij hoeft het niet (liever niet zelfs) van error moet je dat wel.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:18 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Gebeurt dat in Nederland nog dan? Moet ik op de daken gaan staan en gaan schreeuwen dat in Egypte homo's bevrijd moeten worden? Moet ik actie gaan voeren om Bush te verdrijven? Is dat het?
jammerquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:15 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, maar dat is het hem nou. Ten eerste ben ik geen kastnicht (in tegenstelling tot wat anderen hier willen doen geloven omdat hen dat beter uitkomt in de discussie) en ten tweede respecteren mijn Grote Liefde en ik elkaars mening (ook weer in tegenstelling tot...)..
Ik ken een enkeling die gewoon out is bij de voetbal.. maar ook wat mensen die het daar liever geheim houden. Helaas is de voetballerij een erg macho wereldje...quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:19 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Zouden die er in het echt wel voor uitkomen, zo in de kleedkamer?
Denk het niet. Er bestaan geen homo's in de voetbalwereld, tenslotte. Ik kan het stukje erover wel opzoeken in de encyclopedie, als je wil.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:19 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Zouden die er in het echt wel voor uitkomen, zo in de kleedkamer?
De american football wereld ookquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ken een enkeling die gewoon out is bij de voetbal.. maar ook wat mensen die het daar liever geheim houden. Helaas is de voetballerij een erg macho wereldje...
Je moet veel beter lezen. Dat is helemaal niet de strekking van mijn betoog...quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:19 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dát is dus waar de discussie eigenlijk om gaat. Van mij hoeft het niet (liever niet zelfs) van error moet je dat wel..
Ik denk wel dat als we helemaal niets doen dat het weer de andere kant opgaat..quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:19 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dát is dus waar de discussie eigenlijk om gaat. Van mij hoeft het niet (liever niet zelfs) van error moet je dat wel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |