www.photobucket.comquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:19 schreef FrankyMcG het volgende:
Hmmmz, iemand nog webspace over of een tip om foto's online te krijgen>?
Heel veel zo te zien, anders zou je het niet 2 keer zeggenquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:29 schreef clauwheee het volgende:
Weekend!
Zo nog maar weer eens de stad inHoezo geen zin...
en die voor maandag danquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:48 schreef golfer het volgende:
Zo, de boodschappen voor het hele weekend weer in huis gehaald.
je moest zeker kiezen tussen de meubels of een nieuwe tvquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:39 schreef FrankyMcG het volgende:
Enige wat ontbreekt is een grote TV!
Nee viel mee, vond TV nog zonde van de investering.quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:41 schreef pascalheister het volgende:
je moest zeker kiezen tussen de meubels of een nieuwe tv
Goed plan, ik ga etenquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:46 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden zit tegen zijn jetlag aan te hikken en heeft absoluut geen zin om te koken... ik denk dat de eerste dag op Nederlandse bodem onvervalste Nederlandse snacks gehaald gaan worden
Doe ik er een wortel in.quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:58 schreef Bluezz het volgende:
Ailantjsie, wanneer kom je terug, morgen al?
Tong mag ik mijn SCHoentje zetten straks?
* Eilanden is sinds vanochtend weer terug...quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:58 schreef Bluezz het volgende:
Ailantjsie, wanneer kom je terug, morgen al?
jij boftquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt moet twee films voor een tentamen kijken
Dus dat ga ik zo maar eens doen bij studiegenoten.
Wa zedde nou ?quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:46 schreef SCH het volgende:
ikhldeletterhettoeteordedutietlleeriet
Wat u zegt, meneer.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:46 schreef SCH het volgende:
ikhldeletterhettoeteordedutietlleeriet
quote:OOIT WAS IK ZWARTE PIET
Ooit was ik Zwarte Piet, nu een jaar of vijf geleden. Samen met mijn goede vrienden Rutje en Ro werd ik gevraagd door een knappe jonge brunette van de organisatie. Zeg daar als krappe twintiger maar eens nee tegen en zo stond ik eind november in de kou, gekleed in een blauwe pofbroek en een fluorescerend pak. Ook de zwarte maillot en de muts met veer ontbraken niet. Rutje groen, Ro geel, ik blauw en dan was er nog Cor. Cor was een ietwat dikkige student, die we niet kenden. Hij was erg intelligent, werd ons verteld. Het zal best, maar wat het meest opviel was het feit dat hij continu Bifiworsten verorberde. Uit een pakje, nog wel.
Enfin, wij waren dus de Pieten die Sinterklaas mochten vergezellen tijdens zijn intocht in het dorp. Een grote zak vol strooigoed, een heuse roe en gaan maar. We oefenden ons accent een avond eerder al in de kroeg, wat ons veel respect opleverde van de meisjes met oog voor de arme immigrant en ons hoon opleverde van de irritante jongens in opleiding. U kent ze wel, die ventjes die later voorbestemd zijn om in een te duur pak een vage, door een Engelse term omschreven, functie uit te voeren en verstrikt raken in hun promotiejacht. Niet de types om Piet te spelen, maar wel een maagzweer rond hun dertigste. Het mocht de pret niet drukken.
Daar liepen we dus, de volgende dag. Het was een koude zaterdag. Desondanks waren er veel mensen. Opvallend veel kinderen, aldus onze collega-voor-één-dag Cor. Die kinderen maakten ons het werken ook wel lastig. In sommige delen van het dorp bleven ze keurig aan de kant staan zwaaien. Ze riepen hooguit eens Piet naar je, maar meer ook niet. Dan kon je, onderwijl een variant van de samba dansend, ze wat snoep toestoppen. Die blije gezichtjes, daar deed je het voor, al waren de netkousen van de organisatiebabe ook wel een reden op zich. Dat alles bij min drie, je moet het maar durven.
In andere delen echter, waren de kinderen beduidend minder keurig. Het werden gillende monsters die je bestormden, op je tenen dansten en hun opgehouden handen in een kommetje voor je neus duwden. “Pepernoten Piet, pepernoten.” Dan moet je overleven. Ieder op zijn manier. Cor liep aan een Bifiworst te knabbelen, achter de koets van de Sint. Ro probeerde wanhopig om gelijkmatig zijn pepernoten te verdelen onder de opgewonden kindermassa. Hij studeerde voor boekhouder, dan krijg je dat. Zelf besloot ik na een tijdje de truc van de verlegde aandacht toe te passen. Ik mikte een hand vol pepernoten een hoek in, waarna de kinderen er massaal op afstormden. Ondertussen zag ik Rutje, meer een man van orde en gezag, enkele corrigerende tikken uitdelen met de roe. Achter me hoorde ik koters huilend afdruipen en hun moeders melden dat ze door Zwarte Piet met de roe geslagen waren. “Dat lijkt mij ook wel wat,” zei een iets te opvallend schaars geklede moeder. Netkousen konden nog net, maar dit was overdreven. Gelukkig besloot ze haar wens niet in praktijk te laten brengen of werd ze daartoe te zeer gehinderd door de joelende kinderen.
Vervolgens baanden we ons een weg door het winkelcentrum, waar de door hormonen voortgestuwde veertienjarigen indruk wilden maken op de kleine blonde brugklasmeisjes. Ze bekogelden ons met vuurwerk, gooiden strooigoed terug, trapten ons. Met vereende krachten trokken we de grootste meeloper uit de groep, stopten hem in de zak, om hem onder luide toejuichingen van de kleine kinderen het hele winkelcentrum door te sleuren. Dat was pas kordaat optreden van de Pieten, maar helaas was de organisatie er minder blij mee. Die zak was een huurzak, namelijk.
Eindelijk zat het er op. We hadden middagpauze, Cor at een Bifiworst, en de rest van ons programma werd uitgelegd door onze sexy organisatiedame. De rest van de dag ging bestaan uit huisbezoeken. Dit alles bij de rijke tak van het dorp, die hun dure schoenen niet wagen aan een wandeling naar de vaste punten, en zich al helemaal niet in het gedrang wensen te storten. Dan betaal je wat meer, maar dan krijg je Sinterklaas en zijn knechten aan huis. Op de hoek stapten we uit de auto en dan liepen we het laatste stuk. Dat viel ook tegen. Sinterklaas had wat last van zijn stem, zodat wij de slecht geschreven gedichtjes over moesten nemen. Ondertussen besloot Sint wel om her en der een wijntje mee te drinken, om de keel te smeren. We waren dan ook blij toen we eindelijk klaar waren en de organisatiebabe ons zou gaan belonen.
Met de roede in de aanslag stonden we te wachten, maar helaas, het geld was op. Foutje bij het berekenen van de kosten. Maar lief dat we het vrijwillig hadden gedaan en tot ziens. Weg was ze. Logisch ook, maar toch een lichte tegenvaller. Daar kon ook de cadeaubon van de winkeliersvereniging weinig aan veranderen. Piet zijn is een hels karwei. Denkt u daar nog even aan, de komende dagen, als u weer een paar Pieten als malloten ziet springen? Ze zijn geronseld, gelokt door mooie meiden. Ze worden daarna afgescheept en dat alles om u te vermaken. Beloon die Pieten, geef ze respect! Ze verdienen het. Ik kan het weten. Ooit was ik Zwarte Piet. Ik moest pepernoten strooien en het was koud. Ik zal het echter nooit vergeten.
Oepsquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:59 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is sinds vanochtend weer terug...
Het is echt fucking koud jah!!quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oeps
Nou dan zal je het wel koud hebben
wat een idioten zegquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:23 schreef pascalheister het volgende:
jong geleerd is oud gedaan![]()
http://video.google.com/videoplay?docid=5854686068870249151
quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:14 schreef methodmich het volgende:
Krijgen jullie iets van Piet?
Zondag krijg ik met meedere mensen 3 punten en die nemen we mee naar Enschedequote:Op vrijdag 2 december 2005 19:14 schreef methodmich het volgende:
Krijgen jullie iets van Piet?
Hey geile, wat vind je van mijn rode hoekbank?quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:29 schreef SCH het volgende:
Ik was de toetsjes vanhet toetsenbord aan het schoonmaken en houd er nu 1 over
waar is diequote:Op vrijdag 2 december 2005 19:35 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hey geile, wat vind je van mijn rode hoekbank?
welkom terugquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:59 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* Eilanden is sinds vanochtend weer terug...
Pagina 1 van deze Hools!quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:37 schreef SCH het volgende:
waar is die
Dank jequote:
quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:34 schreef JaWi het volgende:
JODEN! moeten kapot
Weet je al waar je morgen zit in het Philipsstadion?quote:
een week eerder en je had een sneeuwbal in je nek gehadquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:46 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dank je![]()
Ik heb het echt koud hierHadden jullie niet wat warmer weer voor me kunnen bestellen?
Ja, ergens op noordquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Weet je al waar je morgen zit in het Philipsstadion?
waar door?quote:
Logisch, geluk voor je dat je niet op West zit morgenquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:50 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ja, ergens op noord![]()
(ik maak natuurlijk niet mijn vak bekend he)
Hoezo?quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Logisch, geluk voor je dat je niet op West zit morgen![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:54 schreef tong80 het volgende:
Fanmail
Van: assie 178 <assie178@hotmail.com>
Verzonden: vrijdag 25 november 2005 21:22:14
Aan: tong800@hotmail.com
| | | Postvak IN
hoi,
ik volg je al een tijdje op Fok. En ik wou alleen
even zeggen, dat je me erg vaak aan het glimlachen maakt.
En dat vind ik erg leuk.
Je vind 'm dus mooi!quote:
Beide!quote:Is dat Maartje of een fotomodel?
Ohh op zo'n manier.quote:
Toen waren er nog geen foto's maar schilderijen MMquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:01 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, tong, dan doe jij die ene uit de tijd dat je lid werd van NIVO Sparta.
Nu je het zegt.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:02 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Toen waren er nog geen foto's maar schilderijen MM
Ben benieuwd waar, want in Groningen krijg je ze niet.quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:23 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Zondag krijg ik met meedere mensen 3 punten en die nemen we mee naar Enschede
Ik ben niet bij de DVD shop geweestquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:20 schreef pascalheister het volgende:
Nog iets voor mij Noca?
Ah, dan zal ik even een foto van mezelf posten.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:20 schreef -Vaduz- het volgende:
We moeten ons best gaan doen om Tuintje hier te houden.
Ik ga dat ook maar eens doen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:32 schreef JaWi het volgende:
Zo, ik ga me verder doodzuipen!
Rot op dwaasquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:33 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ik ga dat ook maar eens doen.
doei.![]()
Shit jaquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:34 schreef pascalheister het volgende:
hij is goed bos, je bent alleen je bril vergeten
Haha lijkt idd sprekend op de foto die ik zagquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:33 schreef Bos81 het volgende:
Ik vond het tijd voor een nieuw icoon
quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:33 schreef tuindwerg het volgende:
Laat de foto's maar komen hoor Noca!![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:14 schreef Noca het volgende:
[..]
Ben benieuwd waar, want in Groningen krijg je ze niet.
Nu nog sprekender met brilquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:35 schreef Noca het volgende:
[..]
Haha lijkt idd sprekend op de foto die ik zag
welke.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:42 schreef pascalheister het volgende:
zo vaste prik, dvdtje in de speler![]()
![]()
* Dos37 heeft deze 2 gezien.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Straw Dogs gaat erin, de Criterion DVD wel te verstaan![]()
wat een verschil zeg die 1e verzuipt in een pierenbadje vergeleken met die 2equote:Op vrijdag 2 december 2005 20:53 schreef Dos37 het volgende:
[..]
* Dos37 heeft deze 2 gezien.
Mr. & Mrs. Smith
Geinige schietfilm met Angelina Jolie![]()
Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb
Vermakelijke zwarte komedie
quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat een verschil zeg die 1e verzuipt in een pierenbadje vergeleken met die 2e
Sexy lingerie ? Batterijen voor Tarzan ?quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:00 schreef just me het volgende:
Ik ging de stad in om voor Katja en Maarten iets te kopen... heb ik alleen iets voor mezelf gekocht
Heb hem al op DVD ook een geweldige filmquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:59 schreef tong80 het volgende:
Dr Strangelove met de briljante George C. Scott. Wil ik je even zijn oscarwinnende meesterwerk Patton aanraden.
laat ik die laatste gisteren hebben binnen gekregenquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:59 schreef tong80 het volgende:
Dr Strangelove met de briljante George C. Scott. Wil ik je even zijn oscarwinnende meesterwerk Patton aanraden.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sexy lingerie ? Batterijen voor Tarzan ?
quote:
ik kon hem/haar niet laten staanquote:
En als je niet eerlijk bent, dan nog steeds?quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Als ik eerlijk ben vind ik hem foeilelijk.![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan nog steeds jaquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:33 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En als je niet eerlijk bent, dan nog steeds?
quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:33 schreef -Vaduz- het volgende:
daarom juistquote:
quote:
OMG.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:27 schreef just me het volgende:
[afbeelding]
¤ 4,50 korting omdat ie iets beschadigd was
Ik kijk.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:34 schreef golfer het volgende:
B&vD met Foeke Booy begint nu.
die boeken onder die tafel pootquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:52 schreef Bjoro het volgende:
*proest...ga ff terug lezen over Franky z'n meubels![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:04 schreef Bjoro het volgende:
Franky had ook die engel van JustKitSCH eronder kunnen zetten !
[..]
die boeken onder die tafel poot![]()
![]()
Kom maar weer lekker bij mij in ons warme badje zitten om warm te worden.quote:
ik kan wel wat vunzigs gaan zeggen, maar dat schiet ook niet op natuurlijk !quote:
Oequote:Op vrijdag 2 december 2005 23:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Kom maar weer lekker bij mij in ons warme badje zitten om warm te worden.![]()
Nietquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik kan wel wat vunzigs gaan zeggen, maar dat schiet ook niet op natuurlijk !
Jij & Vunzigquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:08 schreef Bjoro het volgende:
ik kan wel wat vunzigs gaan zeggen, maar dat schiet ook niet op natuurlijk !
[..]
die boeken onder die tafel poot![]()
![]()
daar word jij toch niet meer warm vanquote:
Ik dacht dat het leuk was om weer te beginnen met sporten...woensdag avond dus, gister nergens last van, maar vandaag doet alles zeerquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:22 schreef pascalheister het volgende:
[..]
welk standje heb je uitgevoerd vannacht?
In de rest van Nederland noemt men sporten gewoon neuken Noca ...quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:23 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik dacht dat het leuk was om weer te beginnen met sporten
op zo'n reclame zender zekerquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:26 schreef Dos37 het volgende:
Straks komt er ook nog een mooie film op die gaan we ook nog even kijken.
Requiem for a Dream
Nee op Belgie 2quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
op zo'n reclame zender zeker
wel een topper btw![]()
Dus ik kijk zondags in het veld niet naar 22 sportende mannen, maar 22 neukende mannen?quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:26 schreef Eilanden het volgende:
[..]
In de rest van Nederland noemt men sporten gewoon neuken Noca ...![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:31 schreef Noca het volgende:
[..]
Dus ik kijk zondags in het veld niet naar 22 sportende mannen, maar 22 neukende mannen?
Daar kom ik niet voor naar het Oosterparkquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:31 schreef Noca het volgende:
[..]
Dus ik kijk zondags in het veld niet naar 22 sportende mannen, maar 22 neukende mannen?
Mooi stukkie in de tubantia over het Oosterpark trouwensquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:33 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Daar kom ik niet voor naar het Oosterpark
quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:33 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik ook nietquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:33 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja ik heb het ook gelezen was idd leuk. Er blijven te weinig van die stadions over.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:34 schreef Noca het volgende:
[..]
Mooi stukkie in de tubantia over het Oosterpark trouwens
Staat bij ons ook op het programma als afzakker voor vandaag.quote:
ik raad hem je ook aan, ben je nu gerustgesteld?quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Staat bij ons ook op het programma als afzakker voor vandaag.
Goede recensies over gelezen.
Daar krijg je het niet warm van hoorquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:57 schreef clauwheee het volgende:
Ik ga zo ook maar eens kijken of ik het warm kan krijgen onder de dekens
En gewoon slapen, dan hč
Jouw smaak kennende neemt de lust weer af, maar ik waag de gok toch maar.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:56 schreef pascalheister het volgende:
ik raad hem je ook aan, ben je nu gerustgesteld?
Video loopt, glaasje wijn is op dus tijd om te gaan slapen!quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Jouw smaak kennende neemt de lust weer af, maar ik waag de gok toch maar.
Wat jammer dat ik niet actief ben op de sportredactie, maar goed regioverslaggeving is ook leuk.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:34 schreef Noca het volgende:
[..]
Mooi stukkie in de tubantia over het Oosterpark trouwens
was om het passend te krijgen ....dat logo erin vond in wel leuk...moet daar alleen nog ff een mooie afbeelding voor vinden !quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het HBC jochie wat dikkig ogen, verder vind ik het Fok! logo niet zo passen.
en nu ?quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Oke.Ik zag de afbeelding heel even trouwens, nu niet meer.
"kut"-films liggen toch altijd op de bovenste plankquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het waren Bamboozled en Merry Christmas Mr Lawrence. Twee kutfilms van de bovenste plank
Nu wel weer, maar ik was even weg.quote:
Daarom ga ik al niet...quote:
Ik bedoelde jou DSquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:46 schreef DarkShine het volgende:
Sergio is een Braziliaan
Maker van de enige goal in Almelo
Film was mooi.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:56 schreef pascalheister het volgende:
ik raad hem je ook aan, ben je nu gerustgesteld?
Sloppel en succes met leren!quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik bedoelde jou DS
* BliksemSchigt gaat naar bed![]()
Moet morgen eigenlijk vroeg op om te studeren, maar denk dat ik het maar allemaal een paar uurtjes later ga plannen
Dat had ik ook. Hou zou zo'n actrice toch van de set afkomen na het spelen van zo'n scene.quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Film was mooi.
Indrukwekkend acteerwerk van de moeder.![]()
Ellen Burstyn is gewoon een topactrice.quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:57 schreef Dos37 het volgende:
Dat had ik ook. Hou zou zo'n actrice toch van de set afkomen na het spelen van zo'n scene.
Je kunt weer een streepje zetten door je sig.quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:11 schreef DarkShine het volgende:
Goed dat ik komende week waarschijnlijk mijn nieuwe tv-kaart krijg, mijn huidige heeft wat problemen...
Nee hoor, streepje is/was omdat die match door flinke sneeuwval afgelast was. Zal me sig morgen ofzo 's aanpassenquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kunt weer een streepje zetten door je sig.
Hehe geen dank, blij dat we weer eens 3 punten gepakt hebben!quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Bedankt voor mn winst bij mrbookie DS
Krijg je met zo'n overschatte selectie.quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Overigens toch nog wel een moeizame zege eigenlijk...
En zo goed was Heracles niet...
Idd!quote:
Hij heeft foto's in je schoen gedaanquote:Op zaterdag 3 december 2005 09:18 schreef just me het volgende:
Hé Sientje is weer langsgeweest, het lijkt Sinterklaas wel!
goeiemorgen
Ben jij ook al 10 jaar bij Cappucino?quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:17 schreef SCH het volgende:
Ik kan Boudewijn de Groot aanraken
Maar eerst even poepen
Morgen!quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:27 schreef Noca het volgende:
[..]
De sint al bij je in de klas geweest?
edit: je bent al weg..
wel ff je handjes wassen als je klaar bent !quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:17 schreef SCH het volgende:
Ik kan Boudewijn de Groot aanraken
Maar eerst even poepen
quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:18 schreef pascalheister het volgende:
zo weer terug van het gesprek, leuk bedrijf en functie
toch wel handig die kennis van m'n Pa.quote:
Yep, jij ook?quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ben jij ook al 10 jaar bij Cappucino?
Dit kwam ik nog tegen in onzin geweldig al zeg ik het zelfquote:Bange Hans en Ban B - Het Fok! van
[Bange Hans]
Kom uit het Fok! van Dagonet en natuurlijk Nathalie
Het Fok! van empty2 ook al bestaat die nie
Kom uit het Fok! van shirtjes en grote rellen
Die je tot aan de Zaanse streek kunt bestellen
Kom uit het Fok! waar fipo’s nooit uit de mode raken
Waar ze je kraken op het moment dat je het groot gaat maken
Kom uit het Fok! van tong80 en die oude V.
Groetjes van veldmuis, een hype, zo hoppakee
Kom uit het Fok! van zure oldbies en stomme blagen
Het Fok! waar je een modje om een slot kan vragen
Het Fok! dat nooit in was voor een echt gevechtje
Het Fok! van Ranger-grappen, paarden en Brechtje
Kom uit het Fok! van, het Fok! van Bange Hansje
Dit is de site waar ik thuis kom na vakantie
[Ban B]
Kom uit het Fok! waar ik sinds 2003 geregistreerd ben
Waar ik mijn topics over de euro begonnen ben
Het Fok! dat meeleeft met de oorlog in Irak
Want onze Danny heeft z’n ogen niet in z’n zak
Het Fok! van newbie zijn maakt gewoon helemaal niet uit
De Ban B komt toch wel weer op een slotje uit
Het Fok! van rellen tussen static en iedereen
Maar wanneer Shaolin begint, dan wil daar niemand heen
Het Fok! van FF’s memory en het Fok!-T-shirt
Het legioen laat de Fok!ker niet in zijn hemd staan
Het Fok! waar we elke dag hopen op een topic meer
Die dolle_hond vertrouw ik voor geen meter meer
Het Fok! dat up is sinds ‘99
Het Fok! waar ik blijf, ‘k vind het er heerlijk
Eerlijk
[Bange Hans]
Ik kom uit het Fok! waar door je heen leest in 3 uurtjes
Met een ander dialect zoals die van tuutje
Kom uit het Fok! waar op papier een plek voor iedereen is
En echt ik zie dat Fok! nummer 1 is
Kom uit het Fok! met Danny als basis
En over 100 jaar in elk topic nog steeds de baas is
Kom uit het Fok! waar Sizzler, BrightEyes, Sc0rpi0n en Mukie
Tain, mitt en Bupa de site runnen
Kom uit het Fok! waar static een kind van veertig is
En je mag zelf gaan bedenken hoe gek dat is
Het Fok! waar je als je mod wordt, je zoveel inlevert
Dat je bij jezelf denkt, hoeveel zin heeft het?
Het Fok! waar inquisitie daar echt niet mag
Het Fok! van sinterklaas en koninginnedag
Dit is het Fok! waar ik verloren heb, bedrogen ben
Kom uit het Fok! waar ik geboren en verslagen ben
[Bange Hans en Ban B]
Kom uit het Fok! met de meeste topics per vierkante meter
Maar men is bang om wat paardenstoof te gaan eten
En modereren is een schitterend woord
Maar shit is fucking bitter wanneer niemand het hoort
Ik deel dit Fok! met Tukkers en Marokkanen
Antilianen, Molukkers en Surinamers
Het Fok! waar we woede veels te veel opkroppen
En wereldwijd gerepresent zijn door Danny Roodbol
Het Fok! waar Bupatih, internationaal
Het meest bekende woord is uit de Fok!site-taal
Kom uit het Fok! dat gemod wordt door een seksbom
Het Fok! dat date met zes man en dan ook nog eens klaarkomt
Dit is het Fok! waar ik overeind zal blijven tot het einde
Totdat je deze vet vindt en dan gaat lijnen
En tot die tijd zal ik schijnen ik heb mijn hart verpand
Dit is voor het Fok!Forum, Ban B, Bange Hans
Als je je klok weer goed had gezet dan zag je nu dat het al middag wasquote:
Gelukkig ben ik dan in Eindhovenquote:Op zaterdag 3 december 2005 13:58 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
TV-Tip 21.00 uur Giel Beelen in DWHN.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |