Rosenberg.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:47 schreef Camplo het volgende:
PSV nog op 0-0 gelukkig. Gisteren Affelay en Aissati mee gesproken op station Eindhoven. Ze zeiden dat ze wel ff gingen winnen, *me maat helemaal blij*, ik zei dat wij Ajax waren. Ze glimlachten slechts
. Morgen wordt 1-0 door goal in de 80e minuut van... ?
Daar zullen jullie wel stil van zijnquote:
Ik dacht al dat Urby in de zak zat ofzo.quote:Emanuelson nog zoek, Juanfran waarschijnlijk in de basis?
haha ja dat zag ik ook, heb het zelf maar even aangepast.quote:Op zondag 4 december 2005 11:26 schreef methodmich het volgende:
Leuke tikfout op Ajax Netwerk over Urby:
[..]
Ik dacht al dat Urby in de zak zat ofzo.
quote:3/12/2005 - Feyenoord bedankt Van Eijden, AZ niet
(Gepost door RvN)
Het Algemeen Dagblad meldt dat de Feyenoord directie Arie van Eijden woensdag een surprise-lunch aanbood, waar hij van te voren niets van wist. De complete directie van de concurrent was aanwezig. Van AZ was er zo'n dankbetuiging niet bij zijn afscheid. Die club zou de enige zijn geweest die binnen de Eredivisie CV tegen de komst van Van Eijden zou hebben gestemd. [reageer]
Tsja, Van Gaal en Van Eijden kunnen niet meer door 1 deur. Helaas zit het blijkbaar zo hoog dat wanneer AZ er naartoe zou gaan, Van Gaal gepikeerd zou raken.quote:
geweldigquote:Gisteren Affelay en Aissati mee gesproken op station Eindhoven
ik heb de laatste weken er absoluut geen vertrouwen meer in als ajax speelt.quote:Op zondag 4 december 2005 12:31 schreef twi het volgende:
Ik moet zeggen dat ik inmiddels heel anders naar wedstrijden toeleef. Niet zozeer negatiever, maar meer ontspannen. Gewoon lekker een voetbalwedstrijdje van Ajax, zonder al dat gereken van punten en ranglijsten in m'n hoofd. Hopelijk valt die "druk" bij de spelers inmiddels ook een beetje weg.
quote:Op zondag 4 december 2005 12:19 schreef twi het volgende:
[..]
[..]
Tsja, Van Gaal en Van Eijden kunnen niet meer door 1 deur. Helaas zit het blijkbaar zo hoog dat wanneer AZ er naartoe zou gaan, Van Gaal gepikeerd zou raken.
quote:Op zondag 4 december 2005 14:05 schreef F1Bas het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit is een foto van het afscheid hoor.
't Wordt dus 10 tegen 11. Dan vraag je natuurlijk om een moeilijke middagquote:Op zondag 4 december 2005 14:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Boukhari in de basis
Gelukkig ook Markus
Beter dan Escude iigquote:Op zondag 4 december 2005 14:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als we dan toch bezig zijn
Juanfran op linksback krijg ik nou ook geen hoop van. Maar we zullen het zien
Onzin, al dat Escude gebash komt me ook de strot uit. Die jongen heeft al een jaar lang niks verkeerds gedaan.quote:
Nou, opzich heb ik niks tegen Escude. Alleen op linksback vond ik hem gewoon niet goed spelen. In het centrum vind ik prima.quote:Op zondag 4 december 2005 14:16 schreef twi het volgende:
[..]
Onzin, al dat Escude gebash komt me ook de strot uit. Die jongen heeft al een jaar lang niks verkeerds gedaan.
Nee die zit op de bank. Maduro krijgt de voorkeur.quote:Op zondag 4 december 2005 14:19 schreef S-Two het volgende:
Waarom Maduro dan? Vermaelen geblesseerd?
Dan zou Pienaar ook niet moeten spelen.quote:Op zondag 4 december 2005 14:29 schreef xboxps2 het volgende:
jaja trabelsi er toch uit
nos klopt toch ?
Volgens Radio 1 toch de contract-kwestie. Zeiden dat Blind zei dat als hij twee gelijkwaardige spelers had dan degene opstelt die nog een doorlopen contract heeft.quote:Op zondag 4 december 2005 14:34 schreef F1Bas het volgende:
Trabelsi op de bank? Kan ook een kleine blessure zijn.
Jawel.quote:Op zondag 4 december 2005 14:44 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Bij Pienaar is het toch nog niet zeker?
Heijtinga gelijkwaardig aan Trabelsiquote:Op zondag 4 december 2005 14:44 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Volgens Radio 1 toch de contract-kwestie. Zeiden dat Blind zei dat als hij twee gelijkwaardige spelers had dan degene opstelt die nog een doorlopen contract heeft.
Ik zeg alleen wat ze op Radio 1 zeiden. Ik weet niet of Blind dit echt gezegd heeft. Ik geloof het amper.quote:Op zondag 4 december 2005 14:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Heijtinga gelijkwaardig aan Trabelsi![]()
Zit op de tribunequote:Op zondag 4 december 2005 14:30 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik hoop dat Harry vandaag nog wel een kansje krijgt.
Tot nu toe doet hij het goed, volgens de verslaggever.quote:Op zondag 4 december 2005 14:32 schreef DeTolk het volgende:
JuanFran in de basis, kijken hoe die 't doet.
Ben ik het eindelijk eens een keer met je eensquote:Op zondag 4 december 2005 15:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik snap echt de balle niet van dat opstellingsbeleid van Blind. Laat nou eens een paar weken een vaste basis staan. Met dit beleid weet niemand waar hij aan toe is. De ene week sta je in de basis de andere week zit je op de tribune.
En dat Trabelsi de beste back van Nederland er niet in staan snap ik al helemaal niks van. Je stelt toch altijd je beste 11 spelers op.
quote:Op zondag 4 december 2005 15:13 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ben ik het eindelijk eens een keer met je eens
Je bent echt voor Ajax hequote:Op zondag 4 december 2005 15:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik snap echt de balle niet van dat opstellingsbeleid van Blind. Laat nou eens een paar weken een vaste basis staan. Met dit beleid weet niemand waar hij aan toe is. De ene week sta je in de basis de andere week zit je op de tribune.
En dat Trabelsi de beste back van Nederland er niet in staan snap ik al helemaal niks van. Je stelt toch altijd je beste 11 spelers op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |