Och, misschien heeft Boukhari z'n dagquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:24 schreef golfer het volgende:
RKC zal met de huidige vorm van onze spelersgroep nog lastig zat worden.
Heeft Boukhari zijn dag dit jaar al niet gehad?quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:28 schreef keijz het volgende:
[..]
Och, misschien heeft Boukhari z'n dag
Ja het was wel leuk van hem dat ie het meteen in de eerste wedstrijd deed, jammer dat Blind niet inzag dat ie hem daarna niet meer moest opstellen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:41 schreef Jajong het volgende:
[..]
Heeft Boukhari zijn dag dit jaar al niet gehad?
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:57 schreef MrDoegewoon het volgende:
...........
Elke leuke wedstrijd van Ajax is nu meegenomen toch?quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:18 schreef MrDoegewoon het volgende:
Eigenlijk boeit het me niet of we gaan winnen of verliezen, kampioen worden doen we nu toch niet meer, het gevoel van "Er is nog iets te halen" is weg...
Vind je het gek onder Trap? Dan mag je nauwelijks de middellijn over.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:15 schreef methodmich het volgende:
Gezellig in Stuttgart. 12 Bundesligaduels, 0 goals.
Neuh, we gaan eindelijk weer eens 3 competitie punten pakken thuisquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:24 schreef LuukBes het volgende:
Martens, de Ceulaer, Hoogendorp en Zuiverloon slachten Ajax wederom af. Die gifbeker is nog lang niet leeg.
Een paar speelminuten?quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:22 schreef methodmich het volgende:
Welke cadeaus zouden we bij de Ajacieden in de schoen stoppen?
31. BOAKYE, Emanuel (GHA)
quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:22 schreef methodmich het volgende:
Hij speelt op de vleugel in de uiterst offensieve 4-5-1 anders.
Welke cadeaus zouden we bij de Ajacieden in de schoen stoppen?
Denkt u even mee?
1. STEKELENBURG, Maarten (flappie-oren)
2. TRABELSI, Hatem (TUN) (enkeltje Tunesië)
3. GRYGERA, Zdenek (TSJ) (verlengd contract)
4. HEITINGA, John (verhuurd aan [een andere] subtopper
5. ESCUDÉ, Julien (FRA)(een kans op een transfer)
6. GALÁSEK, Tomás (TSJ) (een bloemetje voor bewezen diensten en veel plezier bij willem II)
7. ROSALES, Mauro Damián (ARG) (een dosis zelfvertrouwen)
8. MADURO, Hedwiges (een pluim)
9. CHARISTEAS, Aggelos (GRI) (een duitse subtopper)
10. PIENAAR, Steven (ZAF) (de groeten)
11. BABEL, Ryan (een kans centraal)
12. VONK, Hans (ZAF) (een contract als 3e keeper)
14. MAXWELL (BRA) (een zonnehoed voor de Italiaanse zon)
15. VERMAELEN, Thomas (BEL) (die heeft niets meer nodig)
16. JONG, Nigel de (een nieuw contract)
17. ANASTASIOU, Ioannis (GRI) (een contract als toekomstig jeugdtrainer)
18. SNEIJDER, Wesley (een Utrechtsjaal)
19. EMANUELSON, Urby (die heeft niets nodig)
21. LINDENBERGH, Olaf (meer leiderschapskwaliteiten)
24. ROSENBERG, Markus (ZWE) (een knuppel om al die fluitjes uit een aantal mensen hun bek te slaan)
26. LOBONT, Bogdan (ROE) (een mooie transfer)
27. MANUCHARYAN, Edgar (ARM) (spieren)
28. BOUKHARI, Nourdin (MAR) (een handdruk en tot ziens)
29. MITEA, Nicolae (ROE) (een les: " hoe haal ik de achterlijn en geef ik voor, in plaats van aldoor op dezelfde manier naar binnen te dribbelen waar 2 man me op zit te wachten en ik daardoor de bal inlever"
30. VERMEER, Kenneth (een blessurevrije periode als 2e keeper)
22. JUANFRAN (SPA) (speelminuten in Jong Ajax en mogelijk een contract voor het nieuwe jaar)
31. BOAKYE, Emanuel (GHA) (geduld)
quote:
Twente vergeten van twee weken geleden? Daar was notabene een verdediger van Twente voor nodig om te scoren...quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:37 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Neuh, we gaan eindelijk weer eens 3 competitie punten pakken thuis
hahaquote:
Coventry ofzo? Oh nee, dat is Rommeldahlquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:14 schreef Duder het volgende:
waar is gronkjear eigenlijk?
Ja die huppelt ergens in Duitsland, ik weet alleen niet meer waarquote:Op zaterdag 3 december 2005 04:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Coventry ofzo? Oh nee, dat is Rommeldahl
Ergens in Duitsland dan?
jaquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:20 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Twente vergeten van twee weken geleden?
quote:Sneijder ontbreekt mogelijk tegen RKC, Emanuelson kan spelen
Het is onzeker of Wesley Sneijder zondag van de partij kan zijn in de competitiewedstrijd tegen RKC Waalwijk, zo meldt AD Sportwereld. De middenvelder heeft last van een kuit en trainde de afgelopen dagen apart van de groep. Het is de bedoeling dat Sneijder vandaag wel een volledige training afwerkt. Ook Urby Emanuelson deed het tijdens de laatste trainingen voorzichtig aan, maar de linksback kan tegen RKC in actie komen.
Ajax-trainer Danny Blind verwacht dat zijn spelers in deze tegenvallende tijd zullen opstaan. "Spelers zijn jong, dus meer met zichzelf bezig dan met het team of de club", zegt de oefenmeester in het AD. "Dat is geen verwijt, maar een constatering. Maar ze moeten nu wel hun verantwoordelijkheid nemen. Het besef waar het om gaat is niet voldoende aanwezig. Daarvoor hoef je geen kranten te lezen, daarvoor hoeven spelers alleen de ranglijst maar te lezen."
RKC kampt in de aanloop naar de ontmoeting in De Arena met veel blessures. Trainer Adrie Koster zal in ieder geval geen beroep kunnen doen op Randy Rustenberg, David Triantafillidis, Ruud Berger, Tim Bakens, Michael Krohn-Dehli, Cerezo Fung a Wing, Sjoerd Schrier en Jerold Promes. Spits Hans van de Haar vormt nog een twijfelgeval vanwege een knieblessure.
Vermoedelijke opstelling Ajax: Stekelenburg; Trabelsi, Grygera, Maduro, Emanuelson; De Jong, Galásek, Sneijder; Pienaar, Rosenberg, Babel.
Jawel, maar toch het gevoel dat er nog ergens om gespeeld wordt (in de competitie) is weg. Maar mss kan de CL nog leuk worden als het gaat draaienquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Elke leuke wedstrijd van Ajax is nu meegenomen toch?
Het Grote AFC Ajax topic #232 RKC moet te doen zijn ;)quote:Op zaterdag 3 december 2005 04:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Coventry ofzo? Oh nee, dat is Rommeldahl
Ergens in Duitsland dan?
Zielige lui daarquote:3/12/2005 - Feyenoord bedankt Van Eijden, AZ niet
(Gepost door RvN)
Het Algemeen Dagblad meldt dat de Feyenoord directie Arie van Eijden woensdag een surprise-lunch aanbood, waar hij van te voren niets van wist. De complete directie van de concurrent was aanwezig. Van AZ was er zo'n dankbetuiging niet bij zijn afscheid. Die club zou de enige zijn geweest die binnen de Eredivisie CV tegen de komst van Van Eijden zou hebben gestemd.
Moet wel zeggen dat ik als Feyenoord supporter hier wel effe van schrok,maar ik vond 't wel 'n mooi gebaar.Ik begin 'n beetje doodziek van AZ te worden en dan met name van Scheringa.Laten we nou eerlijk zijn,6/7 jaar geleden zaten er maar zo'n 3000 man in dat stadion.Ze zullen NOOIT deel uitmaken vd top 3,ze hebben èn geen historie èn geen grote,trouwe achterban......quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |