waarom open je dan deze topicquote:op zaterdag 3 december 2005 17:46 schreef charmed-more het volgende:
ja sorry hoor als jullie er zo ogver denkenkan ik er wat aan doen dat ik ervan schrok... ach het zal allemaal wel wat de meeste van jullie denken. maar ik ben nog meer over haar te weten gekomen wat ze mij niet heeft verteld
maar daar ga ik niet over in
![]()
dat is bij iedereen verschillend.quote:op zaterdag 3 december 2005 20:52 schreef catch22- het volgende:
als je op je veertiende lesbisch denkt te zijn ben je wss gewoon aan het proberen je seksualiteit te ontdekken ipv serieus je seksuele voorkeur te definieren
misschien wil ze wel een trio.quote:op vrijdag 2 december 2005 17:09 schreef thetallguy het volgende:
kan ze iig nooit je vriendje afpakken
ja geil toch...quote:op zondag 4 december 2005 10:29 schreef cherrymoontraxx het volgende:
[..]
misschien wil ze wel een trio.
nee daar is haar vriendin mee geholpenquote:op zondag 4 december 2005 10:44 schreef emmykuhh het volgende:
aan mannen moet je zoiets niet vragen...
ik zou het toch wel even duidelijk maken aan je vriendin dat je dit echt neit normaal vindt.. want dit is ook echt niet normaal..
echt ja...ze is waarschijnlijk niet achterlijk en had deze reactie wel verwacht ..quote:op vrijdag 2 december 2005 17:07 schreef mouseover het volgende:
zoen jij elke knul die je ziet? nee? nou dan, waarom zou ze jou ineens aanranden.
en dat ze het geheim gehouden heeft is aan je reactie te zien best logisch
quote:op maandag 5 december 2005 20:29 schreef wat het volgende:
misschien had dat ene meisje al de dropjes van je vriendin opgevreten en probeerde ze het toch nog met haar tong uit haar kiezen te pulken.
onderbouw het eensquote:op vrijdag 9 december 2005 16:46 schreef chriz2k het volgende:
smerig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |