Dat is nummer 2....quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:20 schreef ranja het volgende:
Gokje op de Stones trouwens.
2? eentje toch maar?quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:27 schreef brother52 het volgende:
Ik weet er nog 2 maar die ga ik niet neerzetten (ik ga daar nl. ook heen)
klopt, je hebt gelijk.quote:
minstens 2 foutquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:59 schreef bukgeit het volgende:
Laatste drie:
Bon Jovi
Eagles
Robbie Williams
Diaan73quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:00 schreef peaceman het volgende:
Voor komend jaar heb ik reeds een 5-tal concerten staan. Wie weet ze?
quote:
zo, die stonden een paar jaar geleden nog in de Heineken Bier Hal.quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:58 schreef peaceman het volgende:
Melkweg
quote:
En dan schrijf jij:quote:Op woensdag 23 november 2005 12:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
M'n pa belde me net dat ik zaterdag om 10:00 uur direct kaartjes bij TicketService moet bestellen. Hij is helemaal gek van The Eagles, het geld maakt em dan niet uit.
Duidelijkquote:Op woensdag 23 november 2005 12:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik had ze ook graag willen zien, maar ik kan voor 100 euro naar 5 andere concerten als ik een beetje oplet. Nee. Het is mij echt te duur. Als ik nou een tonnetje op de bank had staan was het anders geweest...
Hmm dat was te verwachten...quote:Op zondag 4 december 2005 09:50 schreef bukgeit het volgende:
Uit het Eagles-topic:
[..]
En dan schrijf jij:
[..]
Duidelijk
En dan nog een vermakelijke discussie ovier wie legendarischer is/zijn: Dylan of The Eagles.
zeker weten. Nieuw album komt eraan en live staat het nog steeds als een huis. 20 years and still going strong.quote:
quote:Op zondag 4 december 2005 12:36 schreef peaceman het volgende:
feeder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |