idd, zou jammer zijn als ze niet kwamenquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:41 schreef fripper het volgende:
[..]
Op de site http://www.eaglesband.com/ is het concert in Ahoy uit de lijst gehaald .
Komen ze echt wel ?
Tja eigelijk zijn ze Godenquote:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:41 schreef fripper het volgende:
[..]
Op de site http://www.eaglesband.com/ is het concert in Ahoy uit de lijst gehaald .
Komen ze echt wel ?
Kan ook best (mede) aan Mojo liggen...quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:06 schreef Even het volgende:
Ja nou dan zet ik GVD wel een dvdtje op![]()
![]()
![]()
Tering-Tievus-Cholera-enz Afzetters![]()
![]()
![]()
Ik had ze ook graag willen zien, maar ik kan voor 100 euro naar 5 andere concerten als ik een beetje oplet. Nee. Het is mij echt te duur. Als ik nou een tonnetje op de bank had staan was het anders geweest...quote:Op woensdag 23 november 2005 12:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
M'n pa belde me net dat ik zaterdag om 10:00 uur direct kaartjes bij TicketService moet bestellen. Hij is helemaal gek van The Eagles, het geld maakt em dan niet uit.
Ik denk niet dat je dat tegenwoordig haalt: 5 concerten voor 100 euro. De concertprijzen zijn asociaal hoog geworden. Het kaartje van The Rolling Stones (Voodoo Lounge) was destijds 67 gulden, dat was al bijna onacceptabel hoog. Nu zijn de prijzen al gemiddeld 50 euro. Dat is niet alleen in Europa maar ik Amerika, ik had gehoord dat de laatste Van Halen tour ook 100 dollar kostte, tel uit je winst.quote:Op woensdag 23 november 2005 12:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik had ze ook graag willen zien, maar ik kan voor 100 euro naar 5 andere concerten als ik een beetje oplet. Nee. Het is mij echt te duur. Als ik nou een tonnetje op de bank had staan was het anders geweest...
quote:Op woensdag 23 november 2005 16:07 schreef Votz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dat tegenwoordig haalt: 5 concerten voor 100 euro. De concertprijzen zijn asociaal hoog geworden. Het kaartje van The Rolling Stones (Voodoo Lounge) was destijds 67 gulden, dat was al bijna onacceptabel hoog. Nu zijn de prijzen al gemiddeld 50 euro. Dat is niet alleen in Europa maar ik Amerika, ik had gehoord dat de laatste Van Halen tour ook 100 dollar kostte, tel uit je winst.
Ik wacht een paar dagen en ga dan naar Arrows Classic Rock festival.
Je kunt ook naar een klein dorpje bij je in de buurt rijden waar een hoofdpostkantoor of een gwk is. Daar heb je geen rij met 300 mensen voor je. Tenenkrommend als er iemand 8 pakketjes gaat staan inpakken aan de balie, terwijl de kaartjes er in het land uit vliegen!quote:Op donderdag 24 november 2005 09:19 schreef webfreak het volgende:
Mijn ouders willen er ook persé bij zijn.
Ik vraag me af hoe druk 't wordt bij de kaartverkoop. Is het verstandig om een beetje eerder naar het postkantoor te gaan, of zal 't niet zo'n vaart lopen? (heb geen idee hoeveel Eagles-diehards er in Nederland rondlopen).
Zo denken mn pa en ik dr ook over, ze zijn de jongste niet meer dus ja strax gaan ze de pijp uit of kunnen ze geen wereld tours meer aanquote:Op woensdag 23 november 2005 23:31 schreef Rnej het volgende:
heb toch maar besloten te gaan
mijn eerste en misschien ook laatste kans om ze live te zien.....![]()
ben straks gewoon wel een van de jongsten daarzo.. met mijn 22
Eagles 90quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:33 schreef peaceman het volgende:
Ik ga niet naar die geldkloppers... met tegenzin zeg ik dit overigens wel..
Maar kijk eens naar het verschil in prijs als je naar de kaartjes voor Eric Clapton kijkt.. Bijna de helft minder.
Verdraai de feiten niet he... duurste kaartjes Eagles 94 euro, Clapton 54 euro. Verschil 40 euro.quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:49 schreef Even het volgende:
[..]
Eagles 90
Clapton 60
![]()
Je bent een fan of je bent t niet....![]()
Vreemd, want de duurste kaarten zijn meestal de staanplaatsen en de duurste kaarten voor The Eagles zijn 94 euro exclusief... en de duurste bij Clapton 54 exclusief. Check www.ahoy.nlquote:Op zaterdag 26 november 2005 11:33 schreef Even het volgende:
Clapton staan plaatsen zijn 59 euro (54 + 5 euro admin kosten)
Eagles staan plaasen 89 euro (84 + 5 euro admin kosten)
Geloof me nou maar ik was net zelf op het postkantoor...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |