vind ik nou ook, maar dat komt (denken mn pa en ik) omdat ie zwaar aan de drank heeft gezeten..quote:k vind alleen dat walsh niet zo fijn zingt
vind zijn gitaarspel wel erg relaxed
Ben ook Clapton-fan iddquote:
Als het waar is, ben ik er bij!quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:27 schreef calvobbes het volgende:
Volgens Pollstar komen ze 4 juni in de Ahoy' optreden.
Oh daar ben ik bij, zeker wetenquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:27 schreef calvobbes het volgende:
Weet je ook al wat de prijzen zullen worden?quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:48 schreef calvobbes het volgende:
Volgens hun officiele site komen ze die dag idd naar de Ahoy' en begint de voorverkoop 26 november
quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:27 schreef calvobbes het volgende:
weet iemand de prijs al?quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:48 schreef calvobbes het volgende:
Volgens hun officiele site komen ze die dag idd naar de Ahoy' en begint de voorverkoop 26 november
En als ze 25 waren was het wel okay?quote:Op vrijdag 18 november 2005 02:25 schreef Rnej het volgende:
wil wel heel graag maar heb geen zin 50 euro neer te moeten tellen voor die bejaarden
Op de site http://www.eaglesband.com/ is het concert in Ahoy uit de lijst gehaald .quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:48 schreef calvobbes het volgende:
idd, zou jammer zijn als ze niet kwamenquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:41 schreef fripper het volgende:
[..]
Op de site http://www.eaglesband.com/ is het concert in Ahoy uit de lijst gehaald .
Komen ze echt wel ?
Tja eigelijk zijn ze Godenquote:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:41 schreef fripper het volgende:
[..]
Op de site http://www.eaglesband.com/ is het concert in Ahoy uit de lijst gehaald .
Komen ze echt wel ?
Kan ook best (mede) aan Mojo liggen...quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:06 schreef Even het volgende:
Ja nou dan zet ik GVD wel een dvdtje op![]()
![]()
![]()
Tering-Tievus-Cholera-enz Afzetters![]()
![]()
![]()
Ik had ze ook graag willen zien, maar ik kan voor 100 euro naar 5 andere concerten als ik een beetje oplet. Nee. Het is mij echt te duur. Als ik nou een tonnetje op de bank had staan was het anders geweest...quote:Op woensdag 23 november 2005 12:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
M'n pa belde me net dat ik zaterdag om 10:00 uur direct kaartjes bij TicketService moet bestellen. Hij is helemaal gek van The Eagles, het geld maakt em dan niet uit.
Ik denk niet dat je dat tegenwoordig haalt: 5 concerten voor 100 euro. De concertprijzen zijn asociaal hoog geworden. Het kaartje van The Rolling Stones (Voodoo Lounge) was destijds 67 gulden, dat was al bijna onacceptabel hoog. Nu zijn de prijzen al gemiddeld 50 euro. Dat is niet alleen in Europa maar ik Amerika, ik had gehoord dat de laatste Van Halen tour ook 100 dollar kostte, tel uit je winst.quote:Op woensdag 23 november 2005 12:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik had ze ook graag willen zien, maar ik kan voor 100 euro naar 5 andere concerten als ik een beetje oplet. Nee. Het is mij echt te duur. Als ik nou een tonnetje op de bank had staan was het anders geweest...
quote:Op woensdag 23 november 2005 16:07 schreef Votz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dat tegenwoordig haalt: 5 concerten voor 100 euro. De concertprijzen zijn asociaal hoog geworden. Het kaartje van The Rolling Stones (Voodoo Lounge) was destijds 67 gulden, dat was al bijna onacceptabel hoog. Nu zijn de prijzen al gemiddeld 50 euro. Dat is niet alleen in Europa maar ik Amerika, ik had gehoord dat de laatste Van Halen tour ook 100 dollar kostte, tel uit je winst.
Ik wacht een paar dagen en ga dan naar Arrows Classic Rock festival.
Je kunt ook naar een klein dorpje bij je in de buurt rijden waar een hoofdpostkantoor of een gwk is. Daar heb je geen rij met 300 mensen voor je. Tenenkrommend als er iemand 8 pakketjes gaat staan inpakken aan de balie, terwijl de kaartjes er in het land uit vliegen!quote:Op donderdag 24 november 2005 09:19 schreef webfreak het volgende:
Mijn ouders willen er ook persé bij zijn.
Ik vraag me af hoe druk 't wordt bij de kaartverkoop. Is het verstandig om een beetje eerder naar het postkantoor te gaan, of zal 't niet zo'n vaart lopen? (heb geen idee hoeveel Eagles-diehards er in Nederland rondlopen).
Zo denken mn pa en ik dr ook over, ze zijn de jongste niet meer dus ja strax gaan ze de pijp uit of kunnen ze geen wereld tours meer aanquote:Op woensdag 23 november 2005 23:31 schreef Rnej het volgende:
heb toch maar besloten te gaan
mijn eerste en misschien ook laatste kans om ze live te zien.....![]()
ben straks gewoon wel een van de jongsten daarzo.. met mijn 22
Eagles 90quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:33 schreef peaceman het volgende:
Ik ga niet naar die geldkloppers... met tegenzin zeg ik dit overigens wel..
Maar kijk eens naar het verschil in prijs als je naar de kaartjes voor Eric Clapton kijkt.. Bijna de helft minder.
Verdraai de feiten niet he... duurste kaartjes Eagles 94 euro, Clapton 54 euro. Verschil 40 euro.quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:49 schreef Even het volgende:
[..]
Eagles 90
Clapton 60
![]()
Je bent een fan of je bent t niet....![]()
Vreemd, want de duurste kaarten zijn meestal de staanplaatsen en de duurste kaarten voor The Eagles zijn 94 euro exclusief... en de duurste bij Clapton 54 exclusief. Check www.ahoy.nlquote:Op zaterdag 26 november 2005 11:33 schreef Even het volgende:
Clapton staan plaatsen zijn 59 euro (54 + 5 euro admin kosten)
Eagles staan plaasen 89 euro (84 + 5 euro admin kosten)
Geloof me nou maar ik was net zelf op het postkantoor...
Elke artiest komt om zichzelf te verrijken en de fan een poot uit te draaien. Daarnaast zijn The Eagles gewoon legendarisch. Daar moet je dus als echte fan bij zijn, al kost het 200 euro.quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Verdraai de feiten niet he... duurste kaartjes Eagles 94 euro, Clapton 54 euro. Verschil 40 euro.
Heeft in dit geval niets met fan zijn te maken, want ik heb altijd gezegd dat ik naar The Eagles zou gaan als ze zouden komen. Maar niet voor dit soort prijzen. Als ze puur komen om mensen een poot uit te draaien en zichzelf te verrijken, mogen ze van mij wegblijven. Dat is een principe kwestie.
¤15,00quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Nu kun je ook het kaf van het koren scheiden. Zo veel kansen krijg je niet om naar de Eagles te gaan en het zou zonde zijn als de echte fans niet kunnen gaan omdat alle kaartjes a ¤ 15,00 al zijn verkocht.
Is even een voorbeeld.quote:
Dat elke artiest komt om zijn fans en puur en alleen zichzelf te verrijken is niet waar, maar ja. Ik ga er niet in mee en helaas is het uitverkocht. Jammer. Kunnen ze hun 28ste vakantiehuis van kopen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Elke artiest komt om zichzelf te verrijken en de fan een poot uit te draaien. Daarnaast zijn The Eagles gewoon legendarisch. Daar moet je dus als echte fan bij zijn, al kost het 200 euro.
Onder de echte fans zitten ook mensen die geen 90 euro kunnen betalen. Hoe gaan die dat doen dan? Of zeg je dan simpelweg: pech gehad? Veel bands komen voor de fans en niet ALLEEN voor hun bankrekening. Dit ruikt daar wel naar.quote:Nu kun je ook het kaf van het koren scheiden. Zo veel kansen krijg je niet om naar de Eagles te gaan en het zou zonde zijn als de echte fans niet kunnen gaan omdat alle kaartjes a ¤ 15,00 al zijn verkocht.
Dat valt allemaal wel mee. Over het algemeen zijn voor de meeste concerten de kaartjes redelijk aan de prijs.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat elke artiest komt om zijn fans en puur en alleen zichzelf te verrijken is niet waar, maar ja. Ik ga er niet in mee en helaas is het uitverkocht. Jammer. Kunnen ze hun 28ste vakantiehuis van kopen.
Kijk ik gun iedereen die wel gaat een geweldige avond, begrijp me niet verkeerd, maar de bedragen die betaald moeten worden zijn absurd!
[..]
Onder de echte fans zitten ook mensen die geen 90 euro kunnen betalen. Hoe gaan die dat doen dan? Of zeg je dan simpelweg: pech gehad? Veel bands komen voor de fans en niet ALLEEN voor hun bankrekening. Dit ruikt daar wel naar.
Inderdaad, niet indereen kan 90 euro betalen !quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Onder de echte fans zitten ook mensen die geen 90 euro kunnen betalen. Hoe gaan die dat doen dan? Of zeg je dan simpelweg: pech gehad? Veel bands komen voor de fans en niet ALLEEN voor hun bankrekening. Dit ruikt daar wel naar.
Thnxquote:Op zaterdag 26 november 2005 18:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Inderdaad, niet indereen kan 90 euro betalen !
En dan is dat best veel, vind ik ook...
Maar ik wens de mensen die gaan heel veel plezier![]()
Snap je het niet? Als je niet blind 90 euro neer legt voor een concert dan ben je geen "echte" fan.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:17 schreef peaceman het volgende:
Onder de echte fans zitten ook mensen die geen 90 euro kunnen betalen. Hoe gaan die dat doen dan?
Gekregen ?! Waarom mag je dan niet heen als je dan toch gekregen hebtquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:49 schreef Even het volgende:
[..]
Maar nu kan ik niet naar Eric Clapton omdat dit zo godvergeten duur isik heb het kaartje dan wel gekregen maar mag nu niet naar Eric Clapton
![]()
Ja we zouden eigelijk 2 jaar terug al naar Eric Clapton en ook nog een keer naar Mark Knopfler dat ging niet door.. Toen zei mn vader volgende concert waar we heen willen krijg je van mij.. Dat was Jack Johnson, maar door marktplaats mongolen ging dat ook niet door..quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:24 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Gekregen ?! Waarom mag je dan niet heen als je dan toch gekregen hebt![]()
Thnxquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:52 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat vervelend dat er op de marktplaats zo met kaartjes omgegaan wordtomkoperij daar bij de marktplaats
![]()
Dat jij de dupe van word, en daarom van je vader niet mag gaan.
Ik hoop dat het jou toch lukt, om te kunnen gaan.Succes !!
Ik snap het zeker wel. Hetgeen je quote was een vraag aan een vorige spreker die het mijn inziens niet snapt.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:24 schreef nipeng het volgende:
[..]
Snap je het niet? Als je niet blind 90 euro neer legt voor een concert dan ben je geen "echte" fan.Als je met de auto gaat en bij de Ahoy wilt parkeren kan je nog eens 8,50 lappen
![]()
Voor die 90 euro kan ik naar zo'n 7 a 8 concerten
Mijn concerten kosten gemiddeld zo ongeveer 20 euro... wel een beetje groot verschil vind je niet?quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat valt allemaal wel mee. Over het algemeen zijn voor de meeste concerten de kaartjes redelijk aan de prijs.
Dat zegt niks... Kijk maar eens op marktplaats enzo...quote:Deze kaartjes zijn in no time verkocht, dus te duur waren ze zeker niet.
Dus je bent alleen echte fan als je het wel kan betalen? Wat is dat voor vreemde redenering? En wie zegt dat deze mensen wel cd's kopen?quote:Als je 90 euro niet kunt betalen als echte fan dan ben je best wel een sloeber. Een paar cd-tjes minder en het had wel gekund.
Dan ga jij lekker naar 7 a 8 concerten en ga je hier verder niet zeuren.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:24 schreef nipeng het volgende:
[..]
Snap je het niet? Als je niet blind 90 euro neer legt voor een concert dan ben je geen "echte" fan.Als je met de auto gaat en bij de Ahoy wilt parkeren kan je nog eens 8,50 lappen
![]()
Voor die 90 euro kan ik naar zo'n 7 a 8 concerten
Dat is een behoorlijk verschil, maar gerechtvaardigd in dit geval. Dit zijn The Eagles.quote:Op zondag 27 november 2005 00:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mijn concerten kosten gemiddeld zo ongeveer 20 euro... wel een beetje groot verschil vind je niet?
[..]
So?quote:Dat zegt niks... Kijk maar eens op marktplaats enzo...
[..]
Ik geef gewoon aan dat als dit concert een prijs had gehad van ¤ 15,00 er veel wannabe's waren gekomen en dat deze prijs de wannabe's wat weg kan houden, zodat er meer plek is voor de echte fans. Een echte fan tikt er zo ¤ 90,00 voor af.quote:Dus je bent alleen echte fan als je het wel kan betalen? Wat is dat voor vreemde redenering? En wie zegt dat deze mensen wel cd's kopen?
Ik ken jouw financiële situatie niet, maar ik weet wel dat er zat mensen zijn die het niet breed hebben en dus dit soort dingen niet kunnen betalen, als ze het willen.
Beetje kort door de bocht gedacht lijkt mij.
Dylan heeft meer invloed gehad dan The Eagles en daar was het duurste kaartje rond de 50 euro....quote:Op zondag 27 november 2005 00:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat is een behoorlijk verschil, maar gerechtvaardigd in dit geval. Dit zijn The Eagles.
Veel handelaren hebben kaarten gekocht om voor nog meer te kopen en mensen kopen toch de kaarten omdat ze vermoedelijk grotendeels 40+ zijn en die beschikken simpelweg over meer geld (ook voor zakelijke relaties worden in ahoy trouwens veel kaarten gekocht). Plus dat die over het algemeen minder op de hoogte zijn van de normale prijzen en kijken wellicht daardoor minder kritisch ernaar.quote:So?
Niet elke echte fan kan het betalen. Ik zeg ook niet dat het 15 euro had moeten kosten. 40-50 euro had ik zelf ook nog wel neergelegd, omdat je het dan over een redelijke prijs hebt (al is het aan de hoge kant), maar nu zijn het associale prijzen. Tja en ik ben principieel, dus dan ga ik niet.quote:Ik geef gewoon aan dat als dit concert een prijs had gehad van ¤ 15,00 er veel wannabe's waren gekomen en dat deze prijs de wannabe's wat weg kan houden, zodat er meer plek is voor de echte fans. Een echte fan tikt er zo ¤ 90,00 voor af.
The Eagles zijn legendarisch. Dat is best ¤ 90,00 waard.quote:Op zondag 27 november 2005 00:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dylan heeft meer invloed gehad dan The Eagles en daar was het duurste kaartje rond de 50 euro....
[..]
Het publiek dat fan is van The Eagles is doorgaans ook wat ouder dan de alternatieve vlooienballen die staan te springen op elk festival. Die mensen kiezen voor kwaliteit en kwaliteit mag best zijn prijs hebben.quote:Veel handelaren hebben kaarten gekocht om voor nog meer te kopen en mensen kopen toch de kaarten omdat ze vermoedelijk grotendeels 40+ zijn en die beschikken simpelweg over meer geld (ook voor zakelijke relaties worden in ahoy trouwens veel kaarten gekocht). Plus dat die over het algemeen minder op de hoogte zijn van de normale prijzen en kijken wellicht daardoor minder kritisch ernaar.
[..]
Dat heb je toch altijd. Er is geen concert waar elke echte fan bij kan zijn. Als het kaartje spotgoedkoop was geweest dan hadden veel echte fans thuis moeten blijven omdat veel wannabe's alle kaartjes hebben gekocht.quote:Niet elke echte fan kan het betalen. Ik zeg ook niet dat het 15 euro had moeten kosten. 40-50 euro had ik zelf ook nog wel neergelegd, omdat je het dan over een redelijke prijs hebt (al is het aan de hoge kant), maar nu zijn het associale prijzen. Tja en ik ben principieel, dus dan ga ik niet.
Niet zo legendarisch als Dylan en zeker niet zo invloedrijk. Daarom snap ik dat enorme prijsverschil niet.quote:Op zondag 27 november 2005 00:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
The Eagles zijn legendarisch. Dat is best ¤ 90,00 waard.
Lees ik hier een vooroordeel over festivalgangers? En lees ik ook goed dat jij vindt dat er geen kwaliteit op festivals is?quote:Het publiek dat fan is van The Eagles is doorgaans ook wat ouder dan de alternatieve vlooienballen die staan te springen op elk festival. Die mensen kiezen voor kwaliteit en kwaliteit mag best zijn prijs hebben.
Ik vind The Eagles toch echt een stuk beter. Met mij velen.quote:Op zondag 27 november 2005 01:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Niet zo legendarisch als Dylan en zeker niet zo invloedrijk. Daarom snap ik dat enorme prijsverschil niet.
[..]
Dat lees je goed inderdaad. Of was de laatste editie van Pinkpop zo geweldig?quote:Lees ik hier een vooroordeel over festivalgangers? En lees ik ook goed dat jij vindt dat er geen kwaliteit op festivals is?
Dat mag jij vinden, maar ze zijn niet legendarischer. Beslist niet.quote:Op zondag 27 november 2005 01:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik vind The Eagles toch echt een stuk beter. Met mij velen.
[..]
Ten eerste: Hoe vaak ben jij op een festival geweest?quote:Dat lees je goed inderdaad. Of was de laatste editie van Pinkpop zo geweldig?
Met mij vinden velen mensen dat.quote:Op zondag 27 november 2005 01:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, maar ze zijn niet legendarischer. Beslist niet.
[..]
Op Pinkpop was toch behoorlijk wat kritiek dit jaar. Ik zie weleens festivals op TV en ik zie weleens lineups. Alsof het allemaal zo geweldig is.quote:Ten eerste: Hoe vaak ben jij op een festival geweest?
Ten tweede: Is pinkpop het enige festival dat er is?
Ten derde: Ik was dit jaar voor het eerst sinds jaren weer op Pinkpop en heb een paar zeer goede optredens gezien. Dus ja, Pinkpop was geslaagd!
Dat er minder mensen waren doet daar niks aan af.
Eagles beter vinden dan Dylan bedoel je? Dat kan, maar legendarischer is wat anders.quote:Op zondag 27 november 2005 01:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Met mij vinden velen mensen dat.
[..]
Ja er was heel wat kritiek: vooraf vooral.quote:Op Pinkpop was toch behoorlijk wat kritiek dit jaar. Ik zie weleens festivals op TV en ik zie weleens lineups. Alsof het allemaal zo geweldig is.![]()
Ik vind de Eagles ook legendarischer.quote:Op zondag 27 november 2005 01:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Eagles beter vinden dan Dylan bedoel je? Dat kan, maar legendarischer is wat anders.
[..]
Ook achteraf was er volop kritiek. Ik ga zelf niet naar een festival nee. Alsjeblieft niet zeg.quote:Ja er was heel wat kritiek: vooraf vooral.
Maar als je er niet geweest bent, of op andere festivals kan je er niet over oordelen. Op TV is het altijd anders.
Maar als ik het goed begrijp ben je zelf nog nooit naar een festival geweest?
Dat mag, is je goed recht.quote:Op zondag 27 november 2005 01:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik vind de Eagles ook legendarischer.
Oordeel er dan ook niet over. Het is namelijk niet zoals jij het ziet.quote:Ook achteraf was er volop kritiek. Ik ga zelf niet naar een festival nee. Alsjeblieft niet zeg.
Nee dat kan je niet, want het zien van festivaloptredens op TV of erbij aanwezig zijn is een wereld van verschil. Mocht je ooit toch naar een festival gaan, dan zal je dat wel merken.quote:Op zondag 27 november 2005 01:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik heb het weleens op TV gezien hoor.Dus ik kan er best over oordelen.
Zucht.... geloof wat je wilt geloven, maar iedereen die wel op een festival is geweest zal je tegenspreken.quote:Op zondag 27 november 2005 01:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Op TV kan je prima oordelen over de optredende artiesten hoor. Ik hoef echt niet als een kloddermongool in de modder te gaan baggeren om te kunnen oordelen over de artiesten.
Op TV kan je echter prima oordelen over een voetbalwedstrijd. Daarvoor hoef je niet in het stadion te hebben gezeten. Op TV zie je in principe zelfs veel meer.quote:Op zondag 27 november 2005 01:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zucht.... geloof wat je wilt geloven, maar iedereen die wel op een festival is geweest zal je tegenspreken.
Het is net als met een voetbalwedstrijd. In het stadion is het anders/sfeervoller dan op TV. Op TV is alles klinisch.
De prijs van het kaartje zegt wat over de muzikale kwaliteiten van een artiestquote:Op zondag 27 november 2005 00:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dan ga jij lekker naar 7 a 8 concerten en ga je hier verder niet zeuren.Een echte Eagles-fan gaat liever naar één concert van The Eagles dan naar 8 concerten van derderangsartiesten die 10 euro voor hun concert vragen.
Begrijpend lezen is teveel gevraagd voor je.quote:Op zondag 27 november 2005 01:57 schreef nipeng het volgende:
[..]
De prijs van het kaartje zegt wat over de muzikale kwaliteiten van een artiestBon Jovi vraagt ook al 64 euro voor een ticket.
Hoe denk je dat The Eagles zijn begonnen? Met meteen 90 euro voor een concert te vragen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |