quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:18 schreef farceman het volgende:
bedoel 861...ben lekker wakker
quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:18 schreef farceman het volgende:
bedoel 861...ben lekker wakker
quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:12 schreef kissa het volgende:
![]()
Gaat prima zonder R*b hoor, beter dan goed
Geef nou eens eerlijk toe, je mist hem wel maar je durft het niet te zeggenquote:
Niets bijzonders iigquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:16 schreef Manu82 het volgende:
Is er niet iets gebeurd tussen Roel en Dido vannacht?
Ik geloof niet dat ze dat nog zouden doen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:22 schreef Manu82 het volgende:
Weet iemand waarom Joost eigenlijk niet op Roel heeft gestemd?
Ik dacht juist dat ik Rob gisteren toen hij in gesprek was met de roddeltantes dat ze daar weer van afgestapt warenquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze dat nog zouden doen.
BOE!quote:
Joost zei tegen Roel ik heb niet op jou gestemd,wou laten zien een man een woord een woord.Was hun afspraakquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:22 schreef Manu82 het volgende:
Weet iemand waarom Joost eigenlijk niet op Roel heeft gestemd?
quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:16 schreef Manu82 het volgende:
Is er niet iets gebeurd tussen Roel en Dido vannacht?
Ow gos.... had ik misschien moeten radenquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
BOE!
Neehoor, betekend Ben Er Weer
Roeltje de puppy een man????????quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:32 schreef BONG4002 het volgende:
Roel zegt net tegen Joost dat ze in de minderheid zijn (de mannen dus)
nah zekerquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:34 schreef buzzer het volgende:
Ik begin steeds banger te worden dat die kutwijven (excusez le mot) de finale gaan halen...
Gaan we nu eindelijk Nathalie er uit gaan stemmen ?
Het zou volgens mij het beste zijn als we nu eerst even op Natte Lie gaan stemmen en dat ze dan eerste staat bij de beginpoll. Zal maar 1000 stemmen zijn ofzo...quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:34 schreef buzzer het volgende:
Ik begin steeds banger te worden dat die kutwijven (excusez le mot) de finale gaan halen...
Als dat zou kunnenquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:34 schreef buzzer het volgende:
Misschien een hint dat ze beter het klooster in kan gaan?quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:39 schreef Manu82 het volgende:
Dido krijgt de kaart:
Liefde is de kortste kaart naar God
mee eensquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:43 schreef rickfcdb1 het volgende:
Nathalie of Lieske eruit donderdag en de week erop dus de ander. Finale met Roel, Joost, Dido en Ingrid. Ik weet nog wel een leuke optie voor de volgende bank. Als Roel en Dido beide op de bank zitten Roel de keuze geven iemand eraf te halen. Hij mag dan zichzelf of Dido zeker in de Finale zetten. Ben benieuwd waar hij dan voor kiest.
er zijn maar weinig vrouwen die weten wat draadloos internet is.quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:43 schreef Manu82 het volgende:
en Lieske gaat gewoon weer door over haar clubgenootjes en legt nu draadloos internet uit
Volgens mij zijn de draden in haar hoofd ook wirelesquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:43 schreef Manu82 het volgende:
en Lieske gaat gewoon weer door over haar clubgenootjes en legt nu draadloos internet uit
Het kwam er zowaar lekker duidelijk uit jaquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
er zijn maar weinig vrouwen die weten wat draadloos internet is.
Dames in het forum jullie bedoel ik NIET
Dus vind het best knap dat ze het uitlegd.
iedereen weet toch wat draadloos internet is. Als je het woord ontleed ben je er al.quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
er zijn maar weinig vrouwen die weten wat draadloos internet is.
Dames in het forum jullie bedoel ik NIET
Dus vind het best knap dat ze het uitlegd.
draad loos er zijn genoeg mensen die komen klagen dat ze geen internet hebben.quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:52 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
iedereen weet toch wat draadloos internet is. Als je het woord ontleed ben je er al.
* Checkt even je profielquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
draad loos er zijn genoeg mensen die komen klagen dat ze geen internet hebben.
En dan zit er geen netwerkkabel in de pc.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:56 schreef rickfcdb1 het volgende:
Nationale IQ test afnemen bij de bewoners lijkt me ook wel lachen. Ze vinden zichzelf toch al zo slim kijken wie er alla BB kelly scoord. Ik zet in op Ingrid.
Ja precies.quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:59 schreef Gert het volgende:
[..]Ingrid is zeker niet dom.
Ik denk dat Nathalie het laagst scoort.
Werd tijd dat er wat gezeik kwam. Kunnen ze niet meer heel de dag op hun reet zitten.quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:01 schreef BONG4002 het volgende:
Dido moppert dat het een zooitje is in de badroom, ruim het dan zelf even op
Ja dat heb je als Rob weg is
quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:02 schreef frizti het volgende:
goedensmorgens deze morgen
zucht.....quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:03 schreef BONG4002 het volgende:
Haha, Naat zegt net "kijk uit voor het schaap in wolfsklerenMoet dus andersom zijn
Ingrid is zeker wel een dom paard, maar ik denk idd ook dat de Natte Lie zich in de strijd gooit als het om domste bewoners gaat. Daarnaast heb je ook nog kans dat Lieske dommer is dan je denkt..quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:59 schreef Gert het volgende:
[..]Ingrid is zeker niet dom.
Ik denk dat Nathalie het laagst scoort.
En dan moeten ze, voordat de uitslag bekendgemaakt wordt, een lijstje opstellen van elkaar: wie ze denken dat het hoogst gescoord heeft t/m het laaagst. Dat is wel een aardig bommetje want niemand zal het leuk vinden om door een ander voor domste te worden aangezien.
Geloof je het zelfquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:02 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Werd tijd dat er wat gezeik kwam. Kunnen ze niet meer heel de dag op hun reet zitten.
Ja naat wat je zegt ben jezelf.quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:03 schreef BONG4002 het volgende:
Haha, Naat zegt net "kijk uit voor het schaap in wolfsklerenMoet dus andersom zijn
inderdaad.quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* Checkt even je profiel
Ah Sysbeheerder, nu snap ik het
Wat Ingrid betreft, vergis je je volgens mij behoorlijk.quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ingrid is zeker wel een dom paard, maar ik denk idd ook dat de Natte Lie zich in de strijd gooit als het om domste bewoners gaat. Daarnaast heb je ook nog kans dat Lieske dommer is dan je denkt..![]()
Ben het bijna met je eens, maar denk toch dat je Dido en Joost moet omwisselenquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat Ingrid betreft, vergis je je volgens mij behoorlijk.
Lieske is niet bijster snugger nee. Wel intelligent genoeg om het VWO te halen, dus ze zal niet extréém laag scoren, maar erg nozel komt ze niet over.
Ik denk van hoog naar laag:
Roel
Ingrid
Joost
Lieske
Dido
Nathalie
gejat van Herman F.quote:
roel vind ik echt niet intelligent.quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat Ingrid betreft, vergis je je volgens mij behoorlijk.
Lieske is niet bijster snugger nee. Wel intelligent genoeg om het VWO te halen, dus ze zal niet extréém laag scoren, maar erg nozel komt ze niet over.
Roel
Ingrid
Joost
Lieske
Dido
Nathalie
Ik denk dat Roel ook nog een redelijke kans maakt om lekker laag te scorenquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:56 schreef rickfcdb1 het volgende:
Laat ze voor 50.000 euro bv 50 kruiswoordpuzzels (of vraagstukken rekensommen) in de komende 48 uur oplossen. Kijken wie er een beetje verstand hebben. wel 5* puzzels.
Nationale IQ test afnemen bij de bewoners lijkt me ook wel lachen. Ze vinden zichzelf toch al zo slim kijken wie er alla BB kelly scoord. Ik zet in op Ingrid.
vind ik ookquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:14 schreef Gia het volgende:
Joost
Ingrid
Lieske
Dido
Roel
Nathalie
Het kan zijn dat hij razendsnel de strategische voors en tegens had bepaald inderdaad. Maar er zijn meer mogelijkheden:quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:11 schreef Gia het volgende:
Ik gok dat Joost het slimst is.
Hij dacht gisteren ook razendsnel na toen Bridget met het voorstel kwam.
Aangezien er toch al afgesproken was dat ze zouden zorgen om allemaal op de bank te komen, kun je dat beter doen met zoiets in het verschiet.
Heel slim en berekenend dus.
Ik schat dat anders in.quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
roel vind ik echt niet intelligent.
Hij heeft genoeg gesprekken met Dido verpest
welja, laten we Dido & Roel nog eens matsenquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:43 schreef rickfcdb1 het volgende:
Nathalie of Lieske eruit donderdag en de week erop dus de ander. Finale met Roel, Joost, Dido en Ingrid. Ik weet nog wel een leuke optie voor de volgende bank. Als Roel en Dido beide op de bank zitten Roel de keuze geven iemand eraf te halen. Hij mag dan zichzelf of Dido zeker in de Finale zetten. Ben benieuwd waar hij dan voor kiest.
Ik vermoed dus dat hij wil dat men zo over hem denkt, dat het allemaal spel is.quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:19 schreef Gert het volgende:
1. hij dacht die eerste seconden écht dat hij een groot gebaar maakte en zich opofferde.
hoeveel staan er nou in de finale?quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:25 schreef Bocaj het volgende:
Iemand zei hier dat de bank: Dido, Lieske, Roel wel mooi zou zijn en dat Lieske dan won...
quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:26 schreef Muerte het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dido bedoelde een ijsbeerquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:26 schreef kissa het volgende:
Vlak Dodo ook niet uit.
Ze wist niet wie Mao is en denkt dat vissen een vacht hebbeb![]()
Volgens mij zijn er nog 2 live uitzendingen en 1 finale dus er moeten nog 2 uit... dus 4 in de finale....quote:
mee eens, de genomineerden zaten nog te bekomen van de overleefde exitquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:26 schreef Gia het volgende:
Ik vermoed dus dat hij wil dat men zo over hem denkt, dat het allemaal spel is.
hahaquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:26 schreef Muerte het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Applausquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:26 schreef Muerte het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Stream 3 is ook veel leuker... goed gesprek tussen Roel en Ingrid.quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:31 schreef Manu82 het volgende:
Kunnen die idioten eens ophouden met dat idiote gehuppel buiten. Voor mij zijn alle mensen die de hele tijd buiten rond te huppelen bij voorbaat al uitgeschakeld!
Is Ingrid scheel???quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:26 schreef Muerte het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb hem op mute gezet en denk aan henk opgezetquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Stream 3 is ook veel leuker... goed gesprek tussen Roel en Ingrid.
[afbeelding]
paradise by the dashbordlight!!!!quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb hem op mute gezet en denk aan henk opgezet
Het is en blijft een zo schattig meisje met zo'n mooie tong en zulke mooie mondhoeken. Ik kan niet wachten tot ze eruit is!!quote:
Nathalie is liefquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het is en blijft een zo schattig meisje met zo'n mooie tong en zulke mooie mondhoeken. Ik kan niet wachten tot ze eruit is!!
quote:
Scheer je weg bongquote:
* BONG4002 moet zo nog wat 'Sinterklazen' dus lang duurt het niet meer voordat ik weer 42min offline benquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Scheer je weg bong![]()
Nathalie is mijn schatje![]()
Ga toch weg laten we allemaal gewoon op de rest gaan stemmen dan kunnen we haar zo snel mogelijk in levende lijve ontmoeten. Ik verheug me er erg op dat ze eruit is.quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Scheer je weg bong![]()
Nathalie is mijn schatje![]()
Nee, Joost is een metrosexueel. Hij had in het begin ook niet door dat Brenda een vrouw wasquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:21 schreef BONG4002 het volgende:
Haha, Dido net tegen Roel "je bent de enige man in huis" dus Joost telt niet meer mee
quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:19 schreef BONG4002 het volgende:
Ik vind dat zwart-witte behang trouwens best mooi
quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:31 schreef BONG4002 het volgende:
Muerte is de nieuwe scanman met al die caps
Lieske krijgt door dat haar tietenacties werkenquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:37 schreef Muerte het volgende:
[..]
![]()
Speciaal voor Scanman:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:37 schreef Muerte het volgende:
[..]
![]()
Speciaal voor Scanman:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lieske kan het niks schelen of iemand haar tieten ziet.quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Lieske krijgt door dat haar tietenacties werken
Ik weet dat je dat al eerder hebt gepost, maar heb gewoon een hekel aan haarquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:42 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske kan het niks schelen of iemand haar tieten ziet.
Ze vertelde dat ze thuis gewoon naakt loopt gewoon geen preuts dame.
Dan moet er wel iemand in de studio zitten om het haar te geven.quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:40 schreef Manu82 het volgende:
ik vind het toch wel leuk als er een boek van de tieten van Lieske bij haar exit word gegeven
Klinkt gezondquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:44 schreef farceman het volgende:
eetpatroon dido: koffie, peuken, sou cream chips met mayo en cola
En dat vind Dido het gek dat ze haar spijkerbroek niet meer dicht krijgt.quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:44 schreef farceman het volgende:
eetpatroon dido: koffie, peuken, sou cream chips met mayo en cola
Ja de enige vrouw die op dit moment in het huis zit en niet enorm is aangekomen is Ingrid.quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske heeft wel een verschrikkelijke dikke kop gekregen de afgelopen maanden.
[afbeelding]
Daar moet een piemel inquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
[afbeelding]
[scanmanmode] Dat is juist mooi! Geef mij maar een beetje vlees, in plaats van zo'n skelet als Dido. [/scanmanmode]quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik vind er nu iets te dikquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:06 schreef Gert het volgende:
[..]
[scanmanmode] Dat is juist mooi! Geef mij maar een beetje vlees, in plaats van zo'n skelet als Dido. [/scanmanmode]
Rob is overledenquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:09 schreef Day het volgende:
Jezus, wat een dramatisch gedoe bij die foto's!
JAquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:10 schreef pullup het volgende:
En Joost gooit er nog maar een jankpotje tegenaan.
Iedereen, behalve Nathalie.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:14 schreef riri het volgende:
Wel opvallend dat het voor het eerst is dat ze zo emotioneel zijn met z'n allen door het vertrek van een bewoner
Boxers bedoelde zequote:Op vrijdag 2 december 2005 14:17 schreef pullup het volgende:
En Lieske die tegen Roel zegt " nu moet je je eigen bordjes gaan wassen"
Dat zou ik dan zo snel mogelijk weer willen vergetenquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:16 schreef rickfcdb1 het volgende:
Waarschijnlijk zag zijn scrotum er zo uit als een verlept oud theezakje.
Nee day,zou graag willen dat je mijn post weer even in de origenele tekst veranderd want gisteren hebben ze afgesproken in het bubblebad dat ze ook samen op vakantie zullen gaan en dan naar Italië!quote:
Dat zou kunnen, maar ze zei net echt: naar de Italiaan, hoor!quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:18 schreef riri het volgende:
[..]
Nee day,zou graag willen dat je mijn post weer even in de origenele tekst veranderd want gisteren hebben ze afgesproken in het bubblebad dat ze ook samen op vakantie zullen gaan en dan naar Italië!
Nou daar komt wellicht nog wel leuke discussies over. Maar ach de dames vinden zich te dik dus een vastenweek tot ze hebben uitgemaakt wie moet koken...quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
heerlijk die domina te lul is weg.
Ben benieuwd wie er vanavond gaat koken.
Ze bespreekt ook nog met dido de overdreven manier waarop Joost op elke exit reageert.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:18 schreef Day het volgende:
En Nathalie gaat weer door met het enige wat ze echt interessant vindt: zichzelf!
Nee day,ik heb het gesprek van net bij de foto van Rob opgenomen voor de streamverslagen en ze zegt Italië!quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:20 schreef Day het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar ze zei net echt: naar de Italiaan, hoor!
Hold your horses, babe!quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:21 schreef riri het volgende:
[..]
Nee day,ik heb het gesprek van net bij de foto van Rob opgenomen voor de streamverslagen en ze zegt Italië!
Nou riri, gooi dat eens even online dan als je wilt, want ik kan me niet voorstellen dat Ingrid samen met Rob op vakantie naar Italië wil.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:21 schreef riri het volgende:
[..]
Nee day,ik heb het gesprek van net bij de foto van Rob opgenomen voor de streamverslagen en ze zegt Italië!
Was haar vader er dan? Helemaal niet doorgehad!quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:22 schreef Manu82 het volgende:
Vonden jullie gisteren ook niet dat de vader van NatteLie misschien hetzelfde (of erger) als de broer van Roel
Ik verstond echt Italiaan.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou riri, gooi dat eens even online dan als je wilt, want ik kan me niet voorstellen dat Ingrid samen met Rob op vakantie naar Italië wil.
Sorryquote:
Huppelkutje Lieske klaagt eerst over het feit dat ze een enorme dikke reet heeft gekregen om vervolgens stem afspraken met iIngrid te gaan maken.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:28 schreef rickfcdb1 het volgende:
Die 2 huppelkutten zijn ook weer in de tuin. Geef ze ff een paar opdrachten dit is niet om aan te zien.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:32 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga even wat belangrijke dingen doen dus ben straks weer present hier
Wat zei ze dan?quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Huppelkutje Lieske klaagt eerst over het feit dat ze een enorme dikke reet heeft gekregen om vervolgens stem afspraken met iIngrid te gaan maken.
Ja, gelukkig zijn Dido en Nathalie puur en goudeerlijk!quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:31 schreef riri het volgende:
Lieske en Ingrid....twee klonen van Chantal
Ze had het er over dat ze het slim hadden aangepakt door beiden op iemand anders te stemmen.quote:
Dat ze met een geheime tijdmachine teruggaat naar gisterenavond, en dan dus opnieuw gaat stemmenquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:35 schreef Gert het volgende:
Wat zei ze dan?
Echt? Als ze dan maar niet de exit van Chantal ongedaan gaat maken met die machine!quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat ze met een geheime tijdmachine teruggaat naar gisterenavond, en dan dus opnieuw gaat stemmen
quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat ze met een geheime tijdmachine teruggaat naar gisterenavond, en dan dus opnieuw gaat stemmen
Is Ingrid genomineerd danquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:34 schreef rickfcdb1 het volgende:
Ben Ingrid en Lieske echt beu zijn de volgende twee die mogen vertrekken.
die exit van Linda terugdraaien zou ik niet zo erg vindenquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt? Als ze dan maar niet de exit van Chantal ongedaan gaat maken met die machine!
En dan Linda met Roel ipv Dido... had er al lang veel meer gebeurdquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
die exit van Linda terugdraaien zou ik niet zo erg vinden
In het favorietenlijstjestopic had iemand alleen alle ex bewoners in het lijstje gezetquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
die exit van Linda terugdraaien zou ik niet zo erg vinden
Daar werk ik niet aan meequote:Op vrijdag 2 december 2005 14:49 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Lieske wel week erop Ingrid weg.
Waar kan je die downloaden dan?? ik heb het gisteren gemistquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:38 schreef Peter6000 het volgende:
Nog 17 minuten, dan is de internetshow gedownload
Nee, maar Ruud zei dat hij klachten had gehad van haar vader dat hij niet meer zo negatief over haar moest doen!quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:23 schreef Day het volgende:
[..]
Was haar vader er dan? Helemaal niet doorgehad!
Heeft hij nog iets gezegd?
Die hadden elke nacht liggen wippen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En dan Linda met Roel ipv Dido... had er al lang veel meer gebeurd
Dat denk ik ook wel ja. Niet dat ik daar op zit te wachten... maar dat ijskonijn gedoe van Dido is ook niks... heeft Roel helemaal gesloopt tot een watje.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
Die hadden elke nacht liggen wippen.
Roel is inderdaad een watje geworden sinds hij iets heeft met Dido.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel ja. Niet dat ik daar op zit te wachten... maar dat ijskonijn gedoe van Dido is ook niks... heeft Roel helemaal gesloopt tot een watje.
quote:
JIj bent al helemaal in Sintsfeerquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:04 schreef Giggio het volgende:
na het GNA GNA van Chantal
na ROB zijn eeuwige gebral
is het nu de domste gans met het hoogste woord
tijd dat NatteLie d'r bek wordt gesmoord
Geef mij zo'n cadeauquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:09 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
JIj bent al helemaal in Sintsfeer
alles beter dan die jankkop van Joost... herstel, zijn lichaam is nog ergerquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:28 schreef rickfcdb1 het volgende:
Die 2 huppelkutten zijn ook weer in de tuin. Geef ze ff een paar opdrachten dit is niet om aan te zien.
Dat verklaart alles. Hij is graag onderdanig in een sm relatie.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:21 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik geloof echt niet dat Roel dominant is
Sint zou die bewoners wel eens willen bezoekenquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:09 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
JIj bent al helemaal in Sintsfeer
Gossamme! Nathalie echt zo SNEL mogelijk dat huis uit!quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:39 schreef bunnyma het volgende:
Dido en Nathalie spreken af dat Nathalie bij haar en Roel in bed komt slapen.
Dido: "En ik in het midden"
Nathalie: "Maar dan moeten jullie niet aan elkaar gaan zitten"
Dido: "Nee, dat doen we niet".
quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:42 schreef hace_x het volgende:
[..]
Gossamme! Nathalie echt zo SNEL mogelijk dat huis uit!![]()
"Hoort" Joost nu definitief bij Ingrid en Lieske?quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:39 schreef bunnyma het volgende:
Dido en Nathalie spreken af dat Nathalie bij haar en Roel in bed komt slapen.
Dido: "En ik in het midden"
Nathalie: "Maar dan moeten jullie niet aan elkaar gaan zitten"
Dido: "Nee, dat doen we niet".
wat sneu voor die damesquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:49 schreef Gert het volgende:
"Hoort" Joost nu definitief bij Ingrid en Lieske?
Ik zag hem wel sjouwen met zijn dekbed maar ik weet niet waar naar toe.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:49 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:32 schreef pullup het volgende:
Naat had geen pijn meer aan haar voet en meld dit in de dagboek kamer.
Ze vroeg : "kan ik nu stoppen met de paracetamol? "
Werd er vanuit de dagboek kamer op deze manier gereageerd: "Gaat het stoppen met paracetamol je om je voet of om het weer kunnen drinken van alcohol ? "![]()
Die glijdt lekker bij iedereen...spekglad maar wel safequote:Op vrijdag 2 december 2005 15:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Over Roel... dat die wel moet meehelpen in het huishouden nu.quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:05 schreef F4iTH het volgende:
Wat stonden Nathalie en Lieske nou te fluisteren?
Ah thnx. Kon er namelijk niks van maken. Verstond alleen 'stofzuigen'.quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Over Roel... dat die wel moet meehelpen in het huishouden nu.
Ik heb geen streams hier, maar ik durf bijna te wedden dat die heel erg z'n best doet om een stukje bank vrij van stof te houdenquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Over Roel... dat die wel moet meehelpen in het huishouden nu.
Wel recent maar diegene met badjassen zijn van plan in het bad te gaan.quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:11 schreef Wup het volgende:
het wordt tijd dat BB zich weer aan die badjassen gaat ergeren
of is die screen niet recent
aha, nou vooruit dan maar:)quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:13 schreef bunnyma het volgende:
Wel recent maar diegene met badjassen zijn van plan in het bad te gaan.
En toen vroeg Dido of hij thuis ook zoveel bier dronk.quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:22 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske tegen Roel: je drinkt wel veel bier hoor
En toen zat Roel stiekem best een beetje te balen, maar hij wist nog net zijn mond dicht te houdenquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:27 schreef bunnyma het volgende:
[..]
En toen vroeg Dido of hij thuis ook zoveel bier dronk.![]()
Ja, vreselijk.quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:28 schreef weyden het volgende:
wat is het saai he nu!
domme gans moet sms-jes scoren... ERUIT moet ze!!!quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:32 schreef pullup het volgende:
Nathalie heeft een flink deel van de Rob taken overgenomen.
Nu staat ze de inktvis te bakken, vanochtend deeg voor brood en gisteren de croissantjes
Zij had Rob getrokken ( niet afgetrokken) voor Sinterklaas.quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:34 schreef pullup het volgende:
Lieske naar de dagboekkamer
Joost volgens mij.quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:36 schreef pullup het volgende:
Lieske heeft het lootje van Rob overgenomen voor het sinterklaascadeautje.
Wie had Rob ook al weer ?
Ik weet het niet.quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:36 schreef pullup het volgende:
Lieske heeft het lootje van Rob overgenomen voor het sinterklaascadeautje.
Wie had Rob ook al weer ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |