quote:
Graag gedaan
![]()
Op deze pagina staat nu ook ineens een stukje over de opdracht van scanman
" Het afgelopen uur is me duidelijk geworden dat 4 bewoners een opdracht hebben gekregen van Big Brother. Geen idee of het om een weekopdracht gaat of om een ander soort opdracht. Lieske, Joost, Nathalie en Ingrid moeten Dido en Roel uit elkaar houden. Ze moeten zorgen dat ze niet gaan zitten knuffelen of samen kleppen. Ook moeten ze ervoor zorgen dat ze zich niet langer afzonderen van de groep. Lieske en Ingrid hebben er al over gesproken en Joost wilde net nog even verdere details gaan navragen in de dagboekkamer. De rollen zijn inmiddels al enigszins verdeeld. Lieske gaat ervoor zorgen dat Roel wat meer in de huishouding gaat doen en Nathalie gaat ervoor zorgen dat ze 's nachts niet de hele tijd bij elkaar liggen.
Als even later Dido en Roel samen zitten op een stoel, komt Nathalie al meteen in actie en haalt ze uit elkaar.
Joost loopt even met Lieske de slaapkamer in.
"Dido wil niet in het badje, maar mag ik dan Dido alleen laten in de woonkamer?", vraagt hij aan Lieske.
Helaas gaat het op zo fluisterende toon dat ik Lieske's antwoord niet kan horen. Joost gaat weer bij Dido in de kamer zitten, terwijl Roel en de anderen in de jacuzzi zijn.
Dido: "Wat doe jij hier eigenlijk nog?"
Joost: "Ja, dat vraag ik me ook af. Ik ga denk ik even mijmeren".
Zal Dido al iets door hebben?
Joost blijft non stop bij Dido zitten, die daar op haar beurt al enorm moe van wordt. Ze vraagt steeds of hij op wil houden met zijn gezeur, maar Joost gaat stug door.
Dido: "Joost, kun je alsjeblieft je kop even houden?"
Joost: "Oh... okee, ik zal even niets meer zeggen".
Kort daarna gaat Joost weer verder met kletsen
Dit stukje is met bijbehorende scans dus op de voorpagina geplaatst
http://bigbrother.fok.nl/blog/Met dank aan Scanman (zo is ie toch een beetje terug hier
![]()
)
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.