quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:18 schreef farceman het volgende:
bedoel 861...ben lekker wakker
quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:18 schreef farceman het volgende:
bedoel 861...ben lekker wakker
quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:12 schreef kissa het volgende:
![]()
Gaat prima zonder R*b hoor, beter dan goed
Geef nou eens eerlijk toe, je mist hem wel maar je durft het niet te zeggenquote:
Niets bijzonders iigquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:16 schreef Manu82 het volgende:
Is er niet iets gebeurd tussen Roel en Dido vannacht?
Ik geloof niet dat ze dat nog zouden doen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:22 schreef Manu82 het volgende:
Weet iemand waarom Joost eigenlijk niet op Roel heeft gestemd?
Ik dacht juist dat ik Rob gisteren toen hij in gesprek was met de roddeltantes dat ze daar weer van afgestapt warenquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze dat nog zouden doen.
BOE!quote:
Joost zei tegen Roel ik heb niet op jou gestemd,wou laten zien een man een woord een woord.Was hun afspraakquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:22 schreef Manu82 het volgende:
Weet iemand waarom Joost eigenlijk niet op Roel heeft gestemd?
quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:16 schreef Manu82 het volgende:
Is er niet iets gebeurd tussen Roel en Dido vannacht?
Ow gos.... had ik misschien moeten radenquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
BOE!
Neehoor, betekend Ben Er Weer
Roeltje de puppy een man????????quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:32 schreef BONG4002 het volgende:
Roel zegt net tegen Joost dat ze in de minderheid zijn (de mannen dus)
nah zekerquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:34 schreef buzzer het volgende:
Ik begin steeds banger te worden dat die kutwijven (excusez le mot) de finale gaan halen...
Gaan we nu eindelijk Nathalie er uit gaan stemmen ?
Het zou volgens mij het beste zijn als we nu eerst even op Natte Lie gaan stemmen en dat ze dan eerste staat bij de beginpoll. Zal maar 1000 stemmen zijn ofzo...quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:34 schreef buzzer het volgende:
Ik begin steeds banger te worden dat die kutwijven (excusez le mot) de finale gaan halen...
Als dat zou kunnenquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:34 schreef buzzer het volgende:
Misschien een hint dat ze beter het klooster in kan gaan?quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:39 schreef Manu82 het volgende:
Dido krijgt de kaart:
Liefde is de kortste kaart naar God
mee eensquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:43 schreef rickfcdb1 het volgende:
Nathalie of Lieske eruit donderdag en de week erop dus de ander. Finale met Roel, Joost, Dido en Ingrid. Ik weet nog wel een leuke optie voor de volgende bank. Als Roel en Dido beide op de bank zitten Roel de keuze geven iemand eraf te halen. Hij mag dan zichzelf of Dido zeker in de Finale zetten. Ben benieuwd waar hij dan voor kiest.
er zijn maar weinig vrouwen die weten wat draadloos internet is.quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:43 schreef Manu82 het volgende:
en Lieske gaat gewoon weer door over haar clubgenootjes en legt nu draadloos internet uit
Volgens mij zijn de draden in haar hoofd ook wirelesquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:43 schreef Manu82 het volgende:
en Lieske gaat gewoon weer door over haar clubgenootjes en legt nu draadloos internet uit
Het kwam er zowaar lekker duidelijk uit jaquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
er zijn maar weinig vrouwen die weten wat draadloos internet is.
Dames in het forum jullie bedoel ik NIET
Dus vind het best knap dat ze het uitlegd.
iedereen weet toch wat draadloos internet is. Als je het woord ontleed ben je er al.quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
er zijn maar weinig vrouwen die weten wat draadloos internet is.
Dames in het forum jullie bedoel ik NIET
Dus vind het best knap dat ze het uitlegd.
draad loos er zijn genoeg mensen die komen klagen dat ze geen internet hebben.quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:52 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
iedereen weet toch wat draadloos internet is. Als je het woord ontleed ben je er al.
* Checkt even je profielquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
draad loos er zijn genoeg mensen die komen klagen dat ze geen internet hebben.
En dan zit er geen netwerkkabel in de pc.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:56 schreef rickfcdb1 het volgende:
Nationale IQ test afnemen bij de bewoners lijkt me ook wel lachen. Ze vinden zichzelf toch al zo slim kijken wie er alla BB kelly scoord. Ik zet in op Ingrid.
Ja precies.quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:59 schreef Gert het volgende:
[..]Ingrid is zeker niet dom.
Ik denk dat Nathalie het laagst scoort.
Werd tijd dat er wat gezeik kwam. Kunnen ze niet meer heel de dag op hun reet zitten.quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:01 schreef BONG4002 het volgende:
Dido moppert dat het een zooitje is in de badroom, ruim het dan zelf even op
Ja dat heb je als Rob weg is
quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:02 schreef frizti het volgende:
goedensmorgens deze morgen
zucht.....quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:03 schreef BONG4002 het volgende:
Haha, Naat zegt net "kijk uit voor het schaap in wolfsklerenMoet dus andersom zijn
Ingrid is zeker wel een dom paard, maar ik denk idd ook dat de Natte Lie zich in de strijd gooit als het om domste bewoners gaat. Daarnaast heb je ook nog kans dat Lieske dommer is dan je denkt..quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:59 schreef Gert het volgende:
[..]Ingrid is zeker niet dom.
Ik denk dat Nathalie het laagst scoort.
En dan moeten ze, voordat de uitslag bekendgemaakt wordt, een lijstje opstellen van elkaar: wie ze denken dat het hoogst gescoord heeft t/m het laaagst. Dat is wel een aardig bommetje want niemand zal het leuk vinden om door een ander voor domste te worden aangezien.
Geloof je het zelfquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:02 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Werd tijd dat er wat gezeik kwam. Kunnen ze niet meer heel de dag op hun reet zitten.
Ja naat wat je zegt ben jezelf.quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:03 schreef BONG4002 het volgende:
Haha, Naat zegt net "kijk uit voor het schaap in wolfsklerenMoet dus andersom zijn
inderdaad.quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* Checkt even je profiel
Ah Sysbeheerder, nu snap ik het
Wat Ingrid betreft, vergis je je volgens mij behoorlijk.quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ingrid is zeker wel een dom paard, maar ik denk idd ook dat de Natte Lie zich in de strijd gooit als het om domste bewoners gaat. Daarnaast heb je ook nog kans dat Lieske dommer is dan je denkt..![]()
Ben het bijna met je eens, maar denk toch dat je Dido en Joost moet omwisselenquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat Ingrid betreft, vergis je je volgens mij behoorlijk.
Lieske is niet bijster snugger nee. Wel intelligent genoeg om het VWO te halen, dus ze zal niet extréém laag scoren, maar erg nozel komt ze niet over.
Ik denk van hoog naar laag:
Roel
Ingrid
Joost
Lieske
Dido
Nathalie
gejat van Herman F.quote:
roel vind ik echt niet intelligent.quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat Ingrid betreft, vergis je je volgens mij behoorlijk.
Lieske is niet bijster snugger nee. Wel intelligent genoeg om het VWO te halen, dus ze zal niet extréém laag scoren, maar erg nozel komt ze niet over.
Roel
Ingrid
Joost
Lieske
Dido
Nathalie
Ik denk dat Roel ook nog een redelijke kans maakt om lekker laag te scorenquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:56 schreef rickfcdb1 het volgende:
Laat ze voor 50.000 euro bv 50 kruiswoordpuzzels (of vraagstukken rekensommen) in de komende 48 uur oplossen. Kijken wie er een beetje verstand hebben. wel 5* puzzels.
Nationale IQ test afnemen bij de bewoners lijkt me ook wel lachen. Ze vinden zichzelf toch al zo slim kijken wie er alla BB kelly scoord. Ik zet in op Ingrid.
vind ik ookquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:14 schreef Gia het volgende:
Joost
Ingrid
Lieske
Dido
Roel
Nathalie
Het kan zijn dat hij razendsnel de strategische voors en tegens had bepaald inderdaad. Maar er zijn meer mogelijkheden:quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:11 schreef Gia het volgende:
Ik gok dat Joost het slimst is.
Hij dacht gisteren ook razendsnel na toen Bridget met het voorstel kwam.
Aangezien er toch al afgesproken was dat ze zouden zorgen om allemaal op de bank te komen, kun je dat beter doen met zoiets in het verschiet.
Heel slim en berekenend dus.
Ik schat dat anders in.quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
roel vind ik echt niet intelligent.
Hij heeft genoeg gesprekken met Dido verpest
welja, laten we Dido & Roel nog eens matsenquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:43 schreef rickfcdb1 het volgende:
Nathalie of Lieske eruit donderdag en de week erop dus de ander. Finale met Roel, Joost, Dido en Ingrid. Ik weet nog wel een leuke optie voor de volgende bank. Als Roel en Dido beide op de bank zitten Roel de keuze geven iemand eraf te halen. Hij mag dan zichzelf of Dido zeker in de Finale zetten. Ben benieuwd waar hij dan voor kiest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |