ik denk het welquote:Op maandag 5 december 2005 18:44 schreef Alicey het volgende:
Het s vooral van vrijdag zie ik... Ik denk dat het weinig zin heeft om dat nu nog te editen.
Daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 5 december 2005 22:24 schreef McCarthy het volgende:
[..]
voor nieuwe mensen in de disc. is het zeer irritant om te lezen. Zo zal dit topic nooit ver komen.
Dus?quote:Op maandag 5 december 2005 22:27 schreef Akkersloot het volgende:
Het ging nu dus over een ander topic . Dit dus Jezus verhaal in koran juist haatzaaiend. Die volgens de sluitingspost alleen maar voorlopig gesloten was.quote:Op maandag 5 december 2005 22:27 schreef Akkersloot het volgende:
Waar copy/paste ik alleen maar koran, of bijbel, teksten ?quote:Op maandag 5 december 2005 22:29 schreef Alicey het volgende:
Verbaast het je dat je niet de enige bent die Koran-teksten kan copy/pasten?
Zeg ik dat dan?quote:Op maandag 5 december 2005 22:42 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Waar copy/paste ik alleen maar koran, of bijbel, teksten ?
Kan je nog antwoord geven op deze vraag : WFL Feedback 12 Over een topic dat je voorlopig gesloten hadquote:
Dat heb ik aldus gedaan. Ik zie niet in hoe het feit dat iemand anders dezelfde Koran-tekst kan copy/pasten de gedachte ondersteunt dat het een discussie-waardig topic is.quote:Op maandag 5 december 2005 22:46 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Kan je nog antwoord geven op deze vraag : WFL Feedback 12 Over een topic dat je voorlopig gesloten had![]()
Voorlopig ben jij de gene die koran- en bijbel teksten kan copyen en direkt kan pasten als "geen discussiewaarde". Geef maar toe dat kritische visies over de koran je gewoon niet zint. Wat nu ineens als een algemeen bekend feit is (dat Jezus een godslasteraar was) werd een jaartje terug nog gesloten als "een trol". De koran tekst "Wij (de joden) doden de boodschapper van Allah") kan verdient verder ook een nadere beschouwing.quote:Op maandag 5 december 2005 22:47 schreef Alicey het volgende:
Dat heb ik aldus gedaan. Ik zie niet in hoe het feit dat iemand anders dezelfde Koran-tekst kan copy/pasten de gedachte ondersteunt dat het een discussie-waardig topic is.
Dat wordt nog leuk hier in de Feedbackquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:34 schreef Doffy het volgende:
Even een mededeling: na rijp intern beraad is er besloten dat er géén nieuw rudeonline-topic geopend wordt. rude is verder welkom om deel te nemen aan andere discussies, maar zijn "theorie" is voldoende uitgediept en vindt na dit topic geen verder gehoor. Uiteraard is rude van harte welkom om in relativiteits-topics intelligente vragen te stellen en waar mogelijk een duit in het zakje te doen, maar WFL is geen uithangbord meer voor stilstaande fotonen en dergelijke.
Zo'n topic wordt pas weer geopend als rude aantoonbaar experimenten gedaan heeft die de voorspellingen van zijn "theorie" staven.
'man maakt zaklamp waar stilstaand licht uitkomt'quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:23 schreef Doffy het volgende:
We wachten inderdaad met smart op de eerste, positieve, meetresultaten
Omdat dat niet zo is. Dat dringt echter niet tot die plaat gewapend beton voor je hoofd door. Einde discussie.quote:Op maandag 5 december 2005 22:57 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Voorlopig ben jij de gene die koran- en bijbel teksten kan copyen en direkt kan pasten als "geen discussiewaarde". Geef maar toe dat kritische visies over de koran je gewoon niet zint. Wat nu ineens als een algemeen bekend feit is (dat Jezus een godslasteraar was) werd een jaartje terug nog gesloten als "een trol". De koran tekst "Wij (de joden) doden de boodschapper van Allah") kan verdient verder ook een nadere beschouwing.
Waarom geef het niet gewoon toe, in plaats van met jullie kinderachtig gedoe ?
quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:34 schreef Doffy het volgende:
................... maar WFL is geen uithangbord meer voor stilstaande fotonen en dergelijke.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 08:36 schreef joshus_cat het volgende:
'man maakt zaklamp waar stilstaand licht uitkomt'![]()
Kandidaat gevonden. Bij nauwkeurige bestudering van het fenomeen blijkt aan het uiteinde van de lichtstraal het licht geheel tot stilstand te zijn gekomen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:23 schreef Doffy het volgende:
We wachten inderdaad met smart op de eerste, positieve, meetresultaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |