Hoe zo geen bestaansrecht?quote:Op zondag 11 december 2005 20:25 schreef Alicey het volgende:
De reden dat ik de titel wijzig is omdat je veel topics opent die op zichzelf geen bestaansrecht hebben. In plaats van om opnieuw een topic te sluiten centraliseer ik nu de boel, zodat het gewoon open kan blijven.
1. Dat maak jij er van met kromme redenen, en valt op die manier niet over te discussieren.quote:Op zondag 11 december 2005 20:34 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Hoe zo geen bestaansrecht?
1. Islamcritici worden vaak als intolerant afgeschilderd. Maar volgens de redenering van de zeer gerespecteerde ex-modSchorpioen was Theo dus juist tolerant.
2. Met mijn stelling haal ik dus het dogma onderuit dat christenen om tolerant te zijn hun God ook Allah moeten noemen. Christenen zouden het juist wel moeten en Theo zou het juist niet mogen![]()
Dat zien we nog even aan.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
"Fundamentalistische atheïsten" bestaan niet !
Nutteloze topickick..
Krijg ik nog antwoord waarom mijn onderbouwing dat "fundamentalistische atheisten" onzin is als "bagger" gesloten is.?quote:Op woensdag 14 december 2005 19:44 schreef DionysuZ het volgende:
--edit door Doffy: niet in feedback ajb
Sluitpost lijkt me duidelijk. Verdere discussie gesloten.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:48 schreef Akkersloot het volgende:
Krijg ik nog antwoord waarom mijn onderbouwing dat "fundamentalistische atheisten" onzin is als "bagger" gesloten is.?
Het is bagger omdat het geen discussiewaarde heeft voor WFL, en niets toevoegt.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:55 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Maar mij niet dat het bagger is.
Behalve dan dat degene die het topic gesloten heeft een fundamentalist is. Want als je de gelijkstelling van "fundamentalistische atheisten" aan "fundamentalistische akaboutertjesisten" bagger vindtquote:Op woensdag 14 december 2005 19:58 schreef Alicey het volgende:
Het is bagger omdat het geen discussiewaarde heeft voor WFL, en niets toevoegt.
quote:Op woensdag 14 december 2005 21:15 schreef Doffy het volgende:
De discussie is gesloten. Punt. Klaar.
quote:Op donderdag 15 december 2005 12:22 schreef Oversight het volgende:
[..]Waarom is dit topic dan nog open ?
Pas maar op OverSight.. Ik ben dan weliswaar niet zwanger, maar ik heb ook last van mijn hormonen!quote:Op donderdag 15 december 2005 12:22 schreef Oversight het volgende:
[..]Waarom is dit topic dan nog open ?
quote:Op donderdag 15 december 2005 12:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Pas maar op OverSight.. Ik ben dan weliswaar niet zwanger, maar ik heb ook last van mijn hormonen!![]()
Doe maar eens ff.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:28 schreef Oversight het volgende:
[..]
Da's waar ook.
daar moet toch een goed rel-topic inzitten ?
ik ga er een hele dag over denken!
Volgens mij moet dat met twee postings wel prima lukkenquote:Op donderdag 15 december 2005 12:28 schreef Oversight het volgende:ik ga er een hele dag over denken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |