quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:33 schreef Foreverblue het volgende:
Ik hou het weer voor gezien mensen... slaap lekker iedereen
quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* BONG4002 blijft ook niet lang meer Gaat slapen![]()
Nee Dido is een lekker wijffiequote:Op vrijdag 2 december 2005 01:51 schreef Manu82 het volgende:
Wat heb ik een hekel aan Lieske! Ben zelf ook 'student' maar krijg echt een tyfus hekel aan al die koorballen.
Ik ga weer door met m'n anti Lieske lobby.
Morgen
Preciesquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:58 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nee Dido is een lekker wijffie![]()
Nee, maar als ik de streams volg dan let ik niet alleen op wie een lekker wijf isquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:58 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nee Dido is een lekker wijffie![]()
Oh jij let meer op de conversatie, nou ik hoor liever Lieske met haar korps opmerkingen als dat verwende nest Miss Ik dido.quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:02 schreef Manu82 het volgende:
Nee, maar als ik de streams volg dan let ik niet alleen op wie een lekker wijf is![]()
ik weet wat je bedoelt, maar als je een poll will hebben over die 2 zou ik echt niet weten wie ik kiesquote:Op vrijdag 2 december 2005 02:07 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Oh jij let meer op de conversatie, nou ik hoor liever Lieske met haar korps opmerkingen als dat verwende nest Miss Ik dido.![]()
![]()
Nou ik wel hoorquote:Op vrijdag 2 december 2005 02:42 schreef Manu82 het volgende:
ik weet wat je bedoelt, maar als je een poll will hebben over die 2 zou ik echt niet weten wie ik kies
Welterustenquote:Op vrijdag 2 december 2005 02:42 schreef Manu82 het volgende:
en nu ga ik echt slapen
Er is genomineerd, maar wie zitten er op de bank.. uhm...even denkenquote:Op vrijdag 2 december 2005 06:41 schreef ReneMid het volgende:
Is er gisteren nog genomineert doka en zo ja wie zitten er op de bank behalve Joost?
Joost, Dido of Nathalie, het zal me worst zijn; zolang Lieske maar blijftquote:Op vrijdag 2 december 2005 06:56 schreef Radobe het volgende:
Dido mag weg, Naat ook trouwens
Ik kon er om lachen maar na zoveel onzin gaat de lol er ook wel vanaf.quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:00 schreef Sjet het volgende:
[..]
Precies![]()
Doe mij Lies maar danDaar kan je tenminste nog mee en om lachen
En humor is altijd belangrijk
![]()
Heel erg bedankt! Laat ik nu net de uitzending gemist hebben waarin Rob exit gaat.quote:Op vrijdag 2 december 2005 08:43 schreef Zw0rld het volgende:
De liveuitzending.
http://rapidshare.de/files/8472135/donderdaglive.wmv
Roel is niet genomineerd.quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:02 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Roel mag als volgende wel vertrekken.... Joost en 4 meiden
quote:
Volgende week Joost eruit of zal het Dildo gaan worden.quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:11 schreef Kleintje het volgende:Ben er weer
Ben veel te veel dagen afwezig geweest... SORRY!
Zo... tafkar eruit... het spel kan beginnen
Roel en Dido verdienen geen finale plaats.quote:Op vrijdag 2 december 2005 08:29 schreef F4iTH het volgende:
Lieske en Naat eruit. Hebben we een finale Joost, Roel, Ingrid en Dido
Als ze het doen volgens mijn planning dan gaat dildo eruit!quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Volgende week Joost eruit of zal het Dildo gaan worden.
Ook goed, maar dit is een moeilijke bank voor Lieske.quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:21 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Als ze het doen volgens mijn planning dan gaat dildo eruit!
Voor puber Lieske is alles *wapper wapper* moeilijk.quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ook goed, maar dit is een moeilijke bank voor Lieske.
Didio en nomineren en ze stort gelijk in.quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:45 schreef rickfcdb1 het volgende:
Als ze de druk een beetje op gaan voeren storten Lieske en Ingrid volledig in zij hebben bijde bij iedere stap bevestiging nodig van een sterke persoonlijkheid. Aangezien Tafkar en Chankwal weg zijn kunnen ze alleen bij elkaar gelijk halen en voor de rest nergens. Aangezien Ingrid niet al te snugger is (of ze is een goede actrice) en Lieske zich niet fatsoenlijk uit kan drukken worden ze compleet weggevaagd de komende week.
Denk ik ook, die heeft een hoop weten te verbergen. Ik vond het wel mooi dat ze gisteren nog even naar Dido toe ging en haar 'in andere woorden' nog even vertelde dat ze nu maar eens haar bek moest houden over die nominaties. Zelf heb ik iedere keer gehoopt dat Chantal of Rob er zo snel mogelijk uitgingen, omdat ze zich dan geen van allen meer kunnen verschuilen achter hun dominantie.quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:51 schreef Kleintje het volgende:
Ik zie wel een kern van waarheid in je verhaal rick, maar aan de ene kant kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat Ingrid daar een spel speelt en dat ze sterker is dan dat ze zich doet voorkomen.
Time will tell!
Daar heb je ook gelijk in maar dat is het type dat met iedereen vriendjes wil zijn en dat kan nou eenmaal niet. Ik denk dat Roel van alle overgebleven mensen het slimst is. Hij heeft heel goed in de gaten hoe alles zit. Zijn probleem is echter dat hij stapel verliefd is en dat gaat hem de kop kosten. Hij weet dit zelf ook dus siert hem wel dat hij toch voor de relatie gaat en niet voor het geld. Of dit slim is is een ander verhaal maar aan gevoel kun je toch niets veranderen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
Didio en nomineren en ze stort gelijk in.
Iedereen vriendjes zijn dat doet Lieske ook..quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:04 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Daar heb je ook gelijk in maar dat is het type dat met iedereen vriendjes wil zijn en dat kan nou eenmaal niet. Ik denk dat Roel van alle overgebleven mensen het slimst is. Hij heeft heel goed in de gaten hoe alles zit. Zijn probleem is echter dat hij stapel verliefd is en dat gaat hem de kop kosten. Hij weet dit zelf ook dus siert hem wel dat hij toch voor de relatie gaat en niet voor het geld. Of dit slim is is een ander verhaal maar aan gevoel kun je toch niets veranderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |