abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 december 2005 @ 08:29:23 #276
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32747352
Lieske en Naat eruit. Hebben we een finale Joost, Roel, Ingrid en Dido
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
"To accomplish great things, we must not only act, but also dream, not only plan, but also believe"
"Many of us spend half our time wishing for things we could have if we didn't spend half our time wishing"
  vrijdag 2 december 2005 @ 08:37:11 #277
242 Pinball
Electric Monk
pi_32747417
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Haan graag.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  vrijdag 2 december 2005 @ 08:43:56 #278
44359 Zw0rld
F0k!F00d Master
pi_32747483
Dikke en Zw0rld zijn de F0k!F00dMasters
© 1982 Sinclair Research Ltd
pi_32747513
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 02:00 schreef Sjet het volgende:

[..]

Precies
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Doe mij Lies maar dan
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Daar kan je tenminste nog mee en om lachen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
En humor is altijd belangrijk
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ik kon er om lachen maar na zoveel onzin gaat de lol er ook wel vanaf.
Fok! de Roel(s)
pi_32747558
Ingrid heeft trouwens ook het IQ van een ingevroren visstik. Ze verraad gisteren gewoon dat ze beelden heeft gezien toen ze buiten het huis was (hoop dat hier een sanctie voor komt) terwijl ze haar nominatie makkelijk had kunnen verantwoorden door te zeggen tactiek. Maar wat doet de onnozele gaat ze dat achteraf aandragen als reden lekker slim bezig, eerst zeggen er is een reden bla bla bla maar hou het maar op tactiek.
Fok! de Roel(s)
  vrijdag 2 december 2005 @ 09:02:20 #281
46117 style
Voorheen Blueheeler
pi_32747665
quote:
Heel erg bedankt! Laat ik nu net de uitzending gemist hebben waarin Rob exit gaat.

Rob is er echt uit
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ik kan weer streams kijk zonder elke keer misselijk te worden van die engerd
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
You can't scare me, I live with an Australian Cattledog!
pi_32747666
Roel mag als volgende wel vertrekken.... Joost en 4 meiden
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_32747722
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 09:02 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Roel mag als volgende wel vertrekken.... Joost en 4 meiden
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Roel is niet genomineerd.
Fok! de Roel(s)
pi_32747796
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ben er weer
Ben veel te veel dagen afwezig geweest... SORRY!

Zo... tafkar eruit... het spel kan beginnen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_32747846
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 09:06 schreef rickfcdb1 het volgende:

[..]

Roel is niet genomineerd.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Erg jammer en dat komt door de domme klote actie van Joost.
Hij had dat nooit moeten op de bank gaan zitten.
Lieske wou ook wel maar sloeg helaas op dat moment dicht.
pi_32747869
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 09:11 schreef Kleintje het volgende:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ben er weer
Ben veel te veel dagen afwezig geweest... SORRY!

Zo... tafkar eruit... het spel kan beginnen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Volgende week Joost eruit of zal het Dildo gaan worden.
pi_32747952
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 08:29 schreef F4iTH het volgende:
Lieske en Naat eruit. Hebben we een finale Joost, Roel, Ingrid en Dido
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Roel en Dido verdienen geen finale plaats.
Dido is een vervelende verwende trut, en Roel is een zacht gekookt eitje.
Die alleen maar achter Dido aanloopt.

Nee, de finale mag wat mij betreft zo zijn: Lieske, Ingrid, Joost, XXXX
pi_32747967
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 09:15 schreef regenworm het volgende:

[..]

Volgende week Joost eruit of zal het Dildo gaan worden.
Als ze het doen volgens mijn planning dan gaat dildo eruit!
pi_32748061
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 09:21 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Als ze het doen volgens mijn planning dan gaat dildo eruit!
Ook goed, maar dit is een moeilijke bank voor Lieske.
pi_32748124
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 09:27 schreef regenworm het volgende:

[..]

Ook goed, maar dit is een moeilijke bank voor Lieske.
Voor puber Lieske is alles *wapper wapper* moeilijk.
Maar die redt zich nog wel even.
Ze werkt eerst Dido eruit...
pi_32748344
Als ze de druk een beetje op gaan voeren storten Lieske en Ingrid volledig in zij hebben bijde bij iedere stap bevestiging nodig van een sterke persoonlijkheid. Aangezien Tafkar en Chankwal weg zijn kunnen ze alleen bij elkaar gelijk halen en voor de rest nergens. Aangezien Ingrid niet al te snugger is (of ze is een goede actrice) en Lieske zich niet fatsoenlijk uit kan drukken worden ze compleet weggevaagd de komende week.
Fok! de Roel(s)
pi_32748461
Ik zie wel een kern van waarheid in je verhaal rick, maar aan de ene kant kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat Ingrid daar een spel speelt en dat ze sterker is dan dat ze zich doet voorkomen.

Time will tell!
pi_32748522
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 09:45 schreef rickfcdb1 het volgende:
Als ze de druk een beetje op gaan voeren storten Lieske en Ingrid volledig in zij hebben bijde bij iedere stap bevestiging nodig van een sterke persoonlijkheid. Aangezien Tafkar en Chankwal weg zijn kunnen ze alleen bij elkaar gelijk halen en voor de rest nergens. Aangezien Ingrid niet al te snugger is (of ze is een goede actrice) en Lieske zich niet fatsoenlijk uit kan drukken worden ze compleet weggevaagd de komende week.
Didio en nomineren en ze stort gelijk in.
pi_32748543
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 09:51 schreef Kleintje het volgende:
Ik zie wel een kern van waarheid in je verhaal rick, maar aan de ene kant kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat Ingrid daar een spel speelt en dat ze sterker is dan dat ze zich doet voorkomen.

Time will tell!
Denk ik ook, die heeft een hoop weten te verbergen. Ik vond het wel mooi dat ze gisteren nog even naar Dido toe ging en haar 'in andere woorden' nog even vertelde dat ze nu maar eens haar bek moest houden over die nominaties. Zelf heb ik iedere keer gehoopt dat Chantal of Rob er zo snel mogelijk uitgingen, omdat ze zich dan geen van allen meer kunnen verschuilen achter hun dominantie.
---- gaat winnen
pi_32748655
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 09:55 schreef regenworm het volgende:

[..]

Didio en nomineren en ze stort gelijk in.
Daar heb je ook gelijk in maar dat is het type dat met iedereen vriendjes wil zijn en dat kan nou eenmaal niet. Ik denk dat Roel van alle overgebleven mensen het slimst is. Hij heeft heel goed in de gaten hoe alles zit. Zijn probleem is echter dat hij stapel verliefd is en dat gaat hem de kop kosten. Hij weet dit zelf ook dus siert hem wel dat hij toch voor de relatie gaat en niet voor het geld. Of dit slim is is een ander verhaal maar aan gevoel kun je toch niets veranderen.
Fok! de Roel(s)
pi_32748684
Haan
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Goedemorgen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_32748734
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
-
When God put teeth in your mouth he ruined a perfectly good arsehole
-
Imagination is the reality of the dreamer
pi_32748749
Goedemorgen allemaal.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
-
When God put teeth in your mouth he ruined a perfectly good arsehole
-
Imagination is the reality of the dreamer
pi_32748759
Morgen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_32748769
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 10:04 schreef rickfcdb1 het volgende:

[..]

Daar heb je ook gelijk in maar dat is het type dat met iedereen vriendjes wil zijn en dat kan nou eenmaal niet. Ik denk dat Roel van alle overgebleven mensen het slimst is. Hij heeft heel goed in de gaten hoe alles zit. Zijn probleem is echter dat hij stapel verliefd is en dat gaat hem de kop kosten. Hij weet dit zelf ook dus siert hem wel dat hij toch voor de relatie gaat en niet voor het geld. Of dit slim is is een ander verhaal maar aan gevoel kun je toch niets veranderen.
Iedereen vriendjes zijn dat doet Lieske ook..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop