Ik kon er om lachen maar na zoveel onzin gaat de lol er ook wel vanaf.quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:00 schreef Sjet het volgende:
[..]
Preciesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Doe mij Lies maar danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Daar kan je tenminste nog mee en om lachenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.En humor is altijd belangrijkJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heel erg bedankt! Laat ik nu net de uitzending gemist hebben waarin Rob exit gaat.quote:Op vrijdag 2 december 2005 08:43 schreef Zw0rld het volgende:
De liveuitzending.
http://rapidshare.de/files/8472135/donderdaglive.wmv
Roel is niet genomineerd.quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:02 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Roel mag als volgende wel vertrekken.... Joost en 4 meidenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Volgende week Joost eruit of zal het Dildo gaan worden.quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:11 schreef Kleintje het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ben er weerJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ben veel te veel dagen afwezig geweest... SORRY!
Zo... tafkar eruit... het spel kan beginnenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Roel en Dido verdienen geen finale plaats.quote:Op vrijdag 2 december 2005 08:29 schreef F4iTH het volgende:
Lieske en Naat eruit. Hebben we een finale Joost, Roel, Ingrid en Didoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als ze het doen volgens mijn planning dan gaat dildo eruit!quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Volgende week Joost eruit of zal het Dildo gaan worden.
Ook goed, maar dit is een moeilijke bank voor Lieske.quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:21 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Als ze het doen volgens mijn planning dan gaat dildo eruit!
Voor puber Lieske is alles *wapper wapper* moeilijk.quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ook goed, maar dit is een moeilijke bank voor Lieske.
Didio en nomineren en ze stort gelijk in.quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:45 schreef rickfcdb1 het volgende:
Als ze de druk een beetje op gaan voeren storten Lieske en Ingrid volledig in zij hebben bijde bij iedere stap bevestiging nodig van een sterke persoonlijkheid. Aangezien Tafkar en Chankwal weg zijn kunnen ze alleen bij elkaar gelijk halen en voor de rest nergens. Aangezien Ingrid niet al te snugger is (of ze is een goede actrice) en Lieske zich niet fatsoenlijk uit kan drukken worden ze compleet weggevaagd de komende week.
Denk ik ook, die heeft een hoop weten te verbergen. Ik vond het wel mooi dat ze gisteren nog even naar Dido toe ging en haar 'in andere woorden' nog even vertelde dat ze nu maar eens haar bek moest houden over die nominaties. Zelf heb ik iedere keer gehoopt dat Chantal of Rob er zo snel mogelijk uitgingen, omdat ze zich dan geen van allen meer kunnen verschuilen achter hun dominantie.quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:51 schreef Kleintje het volgende:
Ik zie wel een kern van waarheid in je verhaal rick, maar aan de ene kant kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat Ingrid daar een spel speelt en dat ze sterker is dan dat ze zich doet voorkomen.
Time will tell!
Daar heb je ook gelijk in maar dat is het type dat met iedereen vriendjes wil zijn en dat kan nou eenmaal niet. Ik denk dat Roel van alle overgebleven mensen het slimst is. Hij heeft heel goed in de gaten hoe alles zit. Zijn probleem is echter dat hij stapel verliefd is en dat gaat hem de kop kosten. Hij weet dit zelf ook dus siert hem wel dat hij toch voor de relatie gaat en niet voor het geld. Of dit slim is is een ander verhaal maar aan gevoel kun je toch niets veranderen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
Didio en nomineren en ze stort gelijk in.
Iedereen vriendjes zijn dat doet Lieske ook..quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:04 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Daar heb je ook gelijk in maar dat is het type dat met iedereen vriendjes wil zijn en dat kan nou eenmaal niet. Ik denk dat Roel van alle overgebleven mensen het slimst is. Hij heeft heel goed in de gaten hoe alles zit. Zijn probleem is echter dat hij stapel verliefd is en dat gaat hem de kop kosten. Hij weet dit zelf ook dus siert hem wel dat hij toch voor de relatie gaat en niet voor het geld. Of dit slim is is een ander verhaal maar aan gevoel kun je toch niets veranderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop