Jij bedankt voor het delen!quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:27 schreef Brighteyes het volgende:
Bedankt dat ik dit mocht delen met jullie.
Ik denk dat ze inmiddels al zijn begonnen Obli.quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:47 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Jij bedankt voor het delen!
Leuk topic...
Tja...morgen is er geen fok meer?quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:49 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik denk dat ze inmiddels al zijn begonnen Obli.
En mijn leven dan ?quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:52 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Tja...morgen is er geen fok meer?![]()
Op een laag pitje zetten?quote:
leer ik daar koken dan ?quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:55 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Op een laag pitje zetten?![]()
Zit net even alles bij te lezen, maar heb hier een ziek manneke van 5 dus ik moet je verlaten...
Go see the slowchat van CUL...![]()
je vergeet de labradorquote:Op donderdag 1 december 2005 23:14 schreef Intxaurraga het volgende:
Hebben jullie inmiddels al een Opel Astra en een dolby surround tv?
Nope, niks op komst.quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:36 schreef PLAE@ het volgende:
Ik heb het topic niet gelezen dus vergeef mij als het onderwerp al de revue gepasseerd is.
Zijn jullie zo idioot snel getrouwd omdat d'r een kleine op komst was ofzo?
Zo ken ik nog wel een stelletje iddquote:Op vrijdag 2 december 2005 09:43 schreef Aventura het volgende:
Erg leuk topic, ik ben net iets te vroeg gaan slapen.
Er moeten vele topics a la deze te maken zijn.
Bijna parallel aan jullie kregen m'n zus en haar vriend ook iets. Volgens mij door middel van een aantal van dezelfde Rockmeets
Verrek!quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zo ken ik nog wel een stelletje idd![]()
![]()
![]()
Als je je trouwfoto's bekijkt, was dat van PLEA@ niet zo'n gekke vraag hoorquote:
quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:13 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Als je je trouwfoto's bekijkt, was dat van PLEA@ niet zo'n gekke vraag hoor
Nou idd!quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:25 schreef Ripley het volgende:BE heeft nog steeds spijt van dat handje voor haar buik na al het commentaar
Op welke termijn kunnen we nu denken?quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:35 schreef Brighteyes het volgende:
Maar goed... wat niet is kan natuurlijk altijd nog komen!
quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:25 schreef Ripley het volgende:
[..]BE heeft nog steeds spijt van dat handje voor haar buik na al het commentaar
Na vannachtquote:Op vrijdag 2 december 2005 10:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Op welke termijn kunnen we nu denken?
Ghehehequote:Op maandag 29 november 2004 11:20 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hehe, ik weet het ook niet. Last time i checked was Stinkie idolaat van mij! En van Tessje, en van Cinnamongirl, en van [insert random fokster]
En ja, Tessje is OK!
Haha, nee het ging erom dat ik dacht dat stinkie een vriendinnetje had. En jij reageerde daarop met deze reactie.quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:36 schreef Aventura het volgende:
Whahaha, je rukt het wel heel erg uit z'n verband! Lijk wel een arrogante snol nu, maar dit gaat over dat dubieuze dekentje van me
Nee!quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:37 schreef HeatWave het volgende:.
is dit het boe's neuklijstje verkapte slowchat topic?.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Haha, nee het ging erom dat ik dacht dat stinkie een vriendinnetje had. En jij reageerde daarop met deze reactie.Vond hem wel aardig!
Het was maar een vraagquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee!
Dit is mijn nostalgie-topic... Eh... ons...
En nee... we neuken ook niet meer. Wij bedrijven tegenwoordig passioneel de liefde met elkaar...
Nou ja, het was memorabel.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:39 schreef HeatWave het volgende:
Vind je het gek als je 3 uur later komt en in 30 min de drankinname wil evenaren.
Nou ok, omdat jij het bentquote:
ik ben er rond 21:00, doe maar kippenvleugeltjes en bierquote:
Wat leuk, krijg je weer een pakje lucifers cadeau?quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Uiteindelijk werd het een doosje lucifers want hij had mijn aansteker gejat toen hij film was komen kijken.![]()
hey, how you doin' ?quote:Op zondag 6 december 2009 23:34 schreef Reese het volgende:
[..]
Wat leuk, krijg je weer een pakje lucifers cadeau?Of was het nou een rugge(n)graat?
![]()
*5 jaar*
* Reese pinkt een traantje weg
Boeit mij die 2 nou, wat doe jij van het weekend?quote:Op zondag 6 december 2009 23:43 schreef Reese het volgende:
Oh, god, HW gaat ook op de nostalgische tour
Eerst de komende week maar weer eens overlevenquote:Op zondag 6 december 2009 23:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Boeit mij die 2 nou, wat doe jij van het weekend?.
is goed, ik PM je vrijdag welquote:Op zondag 6 december 2009 23:47 schreef Reese het volgende:
[..]
Eerst de komende week maar weer eens overleven.
Het kan nog steeds.quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:03 schreef golfer het volgende:
wacht maar tot over een jaar of 7, als je 5 kinderen van hem hebt geworpen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt mijn nummerquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:01 schreef Brighteyes het volgende:
Die seven-year-itch zit er dik aan te komen hoor!![]()
![]()
Nog 3 in 1 jaar?quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:03 schreef golfer het volgende:
[..]
wacht maartot over een jaar of 7, als je 5 kinderen van hem hebt geworpen.![]()
Niet helaas hoor, was leuk while it lasted.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:47 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, ik lul te veel Reese.
En Rip, ik las idd jouw eerder post over jouw rock-meet-relatie en moest daar idd ook aan denken, dat die (helaas?) stuk gelopen is.
Vlgs mij houdt de relatie van Cinna van toen wel nog stand.
Nog 3 in 2 jaar he? Je zit pas op de 5 jaar.quote:
5 jaar getrouwd, 6 jaar samen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Nog 3 in 2 jaar he? Je zit pas op de 5 jaar.
Duiksmurfquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:13 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, de cadeaus zijn er in die 6 jaar nog niet enorm op vooruit gegaan. Dit kreeg hij vanochtend:
[ afbeelding ]
tsja,quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:40 schreef Ripley het volgende:
Jullie hebben het een stuk langer volgehouden dan mijn rock meet relatieGefeliciteerd
quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:47 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, ik lul te veel Reese.
En Rip, ik las idd jouw eerder post over jouw rock-meet-relatie en moest daar idd ook aan denken, dat die (helaas?) stuk gelopen is.
Vlgs mij houdt de relatie van Cinna van toen wel nog stand.
Ik heb vandaag geen katerquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:03 schreef Paxlie het volgende:
Die 5 jaar meet staan me ook nog dingen van bij, vooral een enorme kater
Verder leuk topic BE
beetje laat kickje, maar boeiend
Niet díe avond.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:31 schreef Brighteyes het volgende:
Dat is idd heel erg toevallig!
Maar Ch0as heeft toch niet ook die avond met Tessje gezoend hè?
Whahahaha!quote:Op woensdag 8 december 2010 19:41 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Niet díe avond.
Geeft wel te denken, ik bedoel, gezien de voorkeur die ze later bleek te hebben.
Ja, dat zeg ik ja!quote:Op woensdag 8 december 2010 20:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Whahahaha!![]()
Ehm... het enige dat het in theorie zegt is dat jij en ik ook een kans zouden maken bij haar?
Ja, die autorit vergeet ik ook niet, er donderde toen geloof ik ook iemand uít he, zo heel toevallig ter hoogte van Amsterdam CS....ja, een herhalig van die meet zou super zijn. Die Fok!Rock!meets waren de besten....maar ja, de Black is niet meer.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:26 schreef Brighteyes het volgende:
Idd veel lol met haar beleefd.
Ik kan me nog een zekere autorit herinneren met Alicey tussen ons in achterin in de auto...![]()
![]()
Jammer dat de B&W er niet meer is, anders zouden we het gewoon weer eens een keer over moeten doen.
Das geheel wederzijsquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:27 schreef Shirley het volgende:
Damn...ik kom echt te lang op FOK! Ik ken stinkie nog van toen ie vrijgezel was!
De 5 jaarsmeet, waar ik erachter kwam dat er 2 Aventura's waren (en ik niet meer wist welke ik nou al kendequote:Op woensdag 8 december 2010 18:03 schreef cinnamongirl het volgende:
Nog een overeenkomst is, dat jij Stinkie bij de Berenkuil-5-jaarsmeet nog niet in het vizier had, maar dat hij er wel was. Zo was Ch0as er toen ook, maar had ik geen oog voor hem. En vice versa.
Het café waarin de meets werden gehouden bestaat al een paar jaar niet meer, ik doel op de Black&White Leidseplein.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |