quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:57 schreef Brighteyes het volgende:
Ja... sorry... Er waren ook nog wat andere plannen die nooit gebeurd zijn geloof ik.
quote:Op zondag 5 december 2004 23:05 schreef stinkie het volgende:
[..]
wat maar eigenelijk...
mijn brandend verlangen, wat doe je
Ik zag het in het klusforum... tis ongehoord gewoon !quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze doen het vooral mét fotolijstjes tegenwoordig![]()
[afbeelding]
Dat was de wagen van de zaak, toch? En later stuurde ze nog een sms-ie om je te bedankenquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:52 schreef stinkie het volgende:
[..]
Wie zat er op mijn been te kloppen nadat ik je wagenauto gemaakt had onderweg
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 6 december 2004 00:04 schreef stinkie het volgende:
[..]
mmm, correctie, na net vreesch ik van niet![]()
Uiteraard! En die oorbel is ook nóóit meer teruggevondenquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:58 schreef Bluezz het volgende:
Dat groene blauwe drankje Stinkie, ben je daar al van af intussen
quote:
quote:Op maandag 6 december 2004 00:05 schreef stinkie het volgende:
[..]
och, we hebben nog een hele Shrek 2 te gaan hoor
I, Robot was dus de eerste film die we samen zagen.quote:Op maandag 6 december 2004 00:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ach... als we kuis kunnen blijven bij I, Robot...
OMG ja! Die oorbel! Die was ik al weer helemaal vergeten!quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:01 schreef Reese het volgende:
[..]
Uiteraard! En die oorbel is ook nóóit meer teruggevonden![]()
wacht maartot over een jaar of 7, als je 5 kinderen van hem hebt geworpen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:02 schreef Brighteyes het volgende:
Excuses voor de mensen die dit saai vinden, maar ik zit hier echt helemaal te
Alle 3 mijn oorbellen. En mijn ketting.quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
OMG ja! Die oorbel! Die was ik al weer helemaal vergeten!
quote:Op maandag 6 december 2004 00:15 schreef stinkie het volgende:
[..]
Shrek barst van de romantiek, dat moet vast lukken
en blijf aan die gemiste kans denken he
quote:Op maandag 6 december 2004 00:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mwoah... een gemiste kans is een gemiste kans, het woord zegt het al.
Moving on dus!
Who's next!
Iemand de concertagenda van de Josti Band bij de hand?
quote:Op maandag 6 december 2004 00:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je stond te ver weg! Ik was steeds zo aan het zoeken naar je, dat ik mijn noten kwijt raakte.
quote:Op maandag 6 december 2004 00:38 schreef stinkie het volgende:
[..]
volgende keer kom ik als een trouwe hond aan je voeten liggen
OMG !!!quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:03 schreef stinkie het volgende:
[..]
Alle 3 mijn oorbellen. En mijn ketting.
Ach... je hebt er een mooie ring voor terug gekregen!quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:03 schreef stinkie het volgende:
Alle 3 mijn oorbellen. En mijn ketting.
ik mag zelfs mijn haar niet meer kort knippen. Bluez was zelfs verbaast 2 weken terug, die had me nog nooit met langer haar dan een milimeter gezienquote:
Foto !quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:08 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik mag zelfs mijn haar niet meer kort knippen. Bluez was zelfs verbaast 2 weken terug, die had me nog nooit met langer haar dan een milimeter gezien
Maar je scheert je toch nog wel, mag ik hopen?quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:08 schreef stinkie het volgende:
ik mag zelfs mijn haar niet meer kort knippen. Bluez was zelfs verbaast 2 weken terug, die had me nog nooit met langer haar dan een milimeter gezien
Mét haar, zonder oorbellen en kettingen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:08 schreef stinkie het volgende:
Uiteindelijk werd het een doosje lucifers want hij had mijn aansteker gejat toen hij film was komen kijken.quote:Op maandag 6 december 2004 13:40 schreef Brighteyes het volgende:
Dat wel ja!
Alvast een kadootje voor je verjaardag morgen:
We bouwen de spanning langzaam op.quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:08 schreef ondeugend het volgende:
Zeg niet om het één of ander hoor... maar moet jullie nu niet gewoon nuecken ?
quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
We bouwen de spanning langzaam op.
De eerste keer sex was overigens dusdanig rampzalig dat dat gelijk de eerste 'breuk' veroorzaakten... en we waren al wel helemaal 3 dagen verliefd.quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:08 schreef ondeugend het volgende:
Zeg niet om het één of ander hoor... maar moet jullie nu niet gewoon nuecken ?
Laat me raden ..... hij kwam voortijdig !quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
De eerste keer sex was overigens dusdanig rampzalig dat dat gelijk de eerste 'breuk' veroorzaakten... en we waren al wel helemaal 3 dagen verliefd.
Gelukkig is dat later helemaal goed gekomen!
Die hulpmiddelen doen wonderen, he?quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:15 schreef Brighteyes het volgende:
De eerste keer sex was overigens dusdanig rampzalig dat dat gelijk de eerste 'breuk' veroorzaakten... en we waren al wel helemaal 3 dagen verliefd.
Gelukkig is dat later helemaal goed gekomen!
Nee, dat was het niet...quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:16 schreef ondeugend het volgende:
Laat me raden ..... hij kwam voortijdig !![]()
Op dat moment kon het me niet snel genoeg zijn zeg maarquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:16 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Laat me raden ..... hij kwam voortijdig !![]()
Whehehequote:Op vrijdag 2 december 2005 01:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, dat was het niet...
Maar het werkte gewoon niet zeg maar.
Althans... ik bedoel... we leken wel een stel jonge maagden met een hoop onhandig gegrabbel en gegraai. Geen 'magic' zogezegd.
Anyway... genoeg details.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:20 schreef stinkie het volgende:
Op dat moment kon het me niet snel genoeg zijn zeg maar
Nee optiefen.... dit is BE haar nostalgie ja !quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:23 schreef zoalshetis het volgende:
iemand zin in calamares die door de melk heerlijk zacht zijn gemarineerd?
Echt niet! Hij staat gebookmarked!quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:23 schreef golfer het volgende:
Ga je nou morgen dit topic schaamtevol deleten, of kan deze in de betere nachtelijke topics-archieven bewaard blijven?![]()
oeps. ik dacht ff dat ik in cul zat...quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:24 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee optiefen.... dit is BE haar nostalgie ja !![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:24 schreef ondeugend het volgende:
Nee optiefen.... dit is BE haar nostalgie ja !![]()
Ik heb de friteuse net alweer aangezet.quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:23 schreef zoalshetis het volgende:
iemand zin in calamares die door de melk heerlijk zacht zijn gemarineerd?
quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
oeps. ik dacht ff dat ik in cul zat...
Ja toen wel he !quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het was zo'n onwijs leuke vage tijd toen!
Nou ja zeg !quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:27 schreef Brighteyes het volgende:
Anyway... de rest is history. Er volgde nog een tijdje van aan-uit-aan-uit maar uiteindelijk dus dik aan.
Was een gevalletje 'bindingsangst' in combinatie met mijn angst dat ik 'weer eens' voor de eerste de beste die lief was viel.
Maar nee... het bleek toch echt ware liefde!
En nu gaan we lekker slapen...
Bedankt dat ik dit mocht delen met jullie.
Nu is het nog veel leuker!quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:26 schreef ondeugend het volgende:
Ja toen wel he !
Trouw dan ook niet joh !
Wil je een overzichtje met data?quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:28 schreef ondeugend het volgende:
Nou ja zeg !
Zit ik er net helemaal in !![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wil je een overzichtje met data?
Kan hoor!
Ik overhoor hem wel in de MCquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wil je een overzichtje met data?
Kan hoor!
sleept zhi de goeie kant opquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:24 schreef zoalshetis het volgende:
oeps. ik dacht ff dat ik in cul zat...
Ik kon het niet laten. Het was bijna een monoloog. Inclusief met in je eentje helemaal in een deuk liggen enzo.quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:32 schreef ondeugend het volgende:
Das nou niet meteen nodig hoor...
Wel vind ik het heel erg leuk dat je hier gewoon helemaal lekker uit je dak gaat.
Die buien zijn best herkenbaar... nostalgie is
Ik vind je geweldig !quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten. Het was bijna een monoloog. Inclusief met in je eentje helemaal in een deuk liggen enzo.
Gewoon even lekker om het allemaal terug te lezen hoe het gegaan is enzo.
En echt... die eerste avond in de kroeg... no magic whatsoever... ik dacht Tessje een dienst te bewijzen door hem mee te nemen... en zie wat er van kwam.
Hoe zeggen ze dat... Je vindt het altijd op een moment dat je het niet verwacht en ook niet waar je het verwacht.
Anyway... slapen dus!
Welterusten allemaal!![]()
Kom nou maarquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:35 schreef zoalshetis het volgende:
calamares zijn trouwens ook leuk om mee te paalwerpen, over nostalgie gesproken. slaap lekker ts.
Jij bedankt voor het delen!quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:27 schreef Brighteyes het volgende:
Bedankt dat ik dit mocht delen met jullie.
Ik denk dat ze inmiddels al zijn begonnen Obli.quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:47 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Jij bedankt voor het delen!
Leuk topic...
Tja...morgen is er geen fok meer?quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:49 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik denk dat ze inmiddels al zijn begonnen Obli.
En mijn leven dan ?quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:52 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Tja...morgen is er geen fok meer?![]()
Op een laag pitje zetten?quote:
leer ik daar koken dan ?quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:55 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Op een laag pitje zetten?![]()
Zit net even alles bij te lezen, maar heb hier een ziek manneke van 5 dus ik moet je verlaten...
Go see the slowchat van CUL...![]()
je vergeet de labradorquote:Op donderdag 1 december 2005 23:14 schreef Intxaurraga het volgende:
Hebben jullie inmiddels al een Opel Astra en een dolby surround tv?
Nope, niks op komst.quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:36 schreef PLAE@ het volgende:
Ik heb het topic niet gelezen dus vergeef mij als het onderwerp al de revue gepasseerd is.
Zijn jullie zo idioot snel getrouwd omdat d'r een kleine op komst was ofzo?
Zo ken ik nog wel een stelletje iddquote:Op vrijdag 2 december 2005 09:43 schreef Aventura het volgende:
Erg leuk topic, ik ben net iets te vroeg gaan slapen.
Er moeten vele topics a la deze te maken zijn.
Bijna parallel aan jullie kregen m'n zus en haar vriend ook iets. Volgens mij door middel van een aantal van dezelfde Rockmeets
Verrek!quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zo ken ik nog wel een stelletje idd![]()
![]()
![]()
Als je je trouwfoto's bekijkt, was dat van PLEA@ niet zo'n gekke vraag hoorquote:
quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:13 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Als je je trouwfoto's bekijkt, was dat van PLEA@ niet zo'n gekke vraag hoor
Nou idd!quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:25 schreef Ripley het volgende:BE heeft nog steeds spijt van dat handje voor haar buik na al het commentaar
Op welke termijn kunnen we nu denken?quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:35 schreef Brighteyes het volgende:
Maar goed... wat niet is kan natuurlijk altijd nog komen!
quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:25 schreef Ripley het volgende:
[..]BE heeft nog steeds spijt van dat handje voor haar buik na al het commentaar
Na vannachtquote:Op vrijdag 2 december 2005 10:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Op welke termijn kunnen we nu denken?
Ghehehequote:Op maandag 29 november 2004 11:20 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hehe, ik weet het ook niet. Last time i checked was Stinkie idolaat van mij! En van Tessje, en van Cinnamongirl, en van [insert random fokster]
En ja, Tessje is OK!
Haha, nee het ging erom dat ik dacht dat stinkie een vriendinnetje had. En jij reageerde daarop met deze reactie.quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:36 schreef Aventura het volgende:
Whahaha, je rukt het wel heel erg uit z'n verband! Lijk wel een arrogante snol nu, maar dit gaat over dat dubieuze dekentje van me
Nee!quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:37 schreef HeatWave het volgende:.
is dit het boe's neuklijstje verkapte slowchat topic?.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Haha, nee het ging erom dat ik dacht dat stinkie een vriendinnetje had. En jij reageerde daarop met deze reactie.Vond hem wel aardig!
Het was maar een vraagquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee!
Dit is mijn nostalgie-topic... Eh... ons...
En nee... we neuken ook niet meer. Wij bedrijven tegenwoordig passioneel de liefde met elkaar...
Nou ja, het was memorabel.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:39 schreef HeatWave het volgende:
Vind je het gek als je 3 uur later komt en in 30 min de drankinname wil evenaren.
Nou ok, omdat jij het bentquote:
ik ben er rond 21:00, doe maar kippenvleugeltjes en bierquote:
Wat leuk, krijg je weer een pakje lucifers cadeau?quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Uiteindelijk werd het een doosje lucifers want hij had mijn aansteker gejat toen hij film was komen kijken.![]()
hey, how you doin' ?quote:Op zondag 6 december 2009 23:34 schreef Reese het volgende:
[..]
Wat leuk, krijg je weer een pakje lucifers cadeau?Of was het nou een rugge(n)graat?
![]()
*5 jaar*
* Reese pinkt een traantje weg
Boeit mij die 2 nou, wat doe jij van het weekend?quote:Op zondag 6 december 2009 23:43 schreef Reese het volgende:
Oh, god, HW gaat ook op de nostalgische tour
Eerst de komende week maar weer eens overlevenquote:Op zondag 6 december 2009 23:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Boeit mij die 2 nou, wat doe jij van het weekend?.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |