is goed, ik PM je vrijdag welquote:Op zondag 6 december 2009 23:47 schreef Reese het volgende:
[..]
Eerst de komende week maar weer eens overleven.
Het kan nog steeds.quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:03 schreef golfer het volgende:
wacht maar tot over een jaar of 7, als je 5 kinderen van hem hebt geworpen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt mijn nummerquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:01 schreef Brighteyes het volgende:
Die seven-year-itch zit er dik aan te komen hoor!![]()
![]()
Nog 3 in 1 jaar?quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:03 schreef golfer het volgende:
[..]
wacht maartot over een jaar of 7, als je 5 kinderen van hem hebt geworpen.![]()
Niet helaas hoor, was leuk while it lasted.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:47 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, ik lul te veel Reese.
En Rip, ik las idd jouw eerder post over jouw rock-meet-relatie en moest daar idd ook aan denken, dat die (helaas?) stuk gelopen is.
Vlgs mij houdt de relatie van Cinna van toen wel nog stand.
Nog 3 in 2 jaar he? Je zit pas op de 5 jaar.quote:
5 jaar getrouwd, 6 jaar samen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Nog 3 in 2 jaar he? Je zit pas op de 5 jaar.
Duiksmurfquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:13 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, de cadeaus zijn er in die 6 jaar nog niet enorm op vooruit gegaan. Dit kreeg hij vanochtend:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |