Netwerk-kabeltje in je Airport router, netwerkkabeltje in je Mac, klaar.quote:Op vrijdag 2 december 2005 08:32 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dark Roast Senseo hier![]()
Nog steeds NAT fout op mijn iMac ffs
Als dat zo makkelijk was dan riep ik dat hier natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Netwerk-kabeltje in je Airport router, netwerkkabeltje in je Mac, klaar.
OSX is toch allemaal enorm makkelijk??quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:05 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Als dat zo makkelijk was dan riep ik dat hier natuurlijk niet.
PB doet het met dezelfde instellingen wel zonder NAT en de iMac niet.
Luie moeder?quote:Op donderdag 1 december 2005 23:26 schreef nietzman het volgende:
[..]
Heb je werk voor 'm?
Tof. Hij mag bij mij ook wel komen stofzuigen trouwens.
Aan die smiley te zien maak je een grapje?quote:Op donderdag 1 december 2005 21:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Rooibosthee is voor heaumeaux![]()
Probeer F8 eensquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:24 schreef De_Hertog het volgende:
Zit weer eens noodgedwongen op Windows te werken. Al weer drie keer tevergeefs op F9 gedrukt..
Photoshop = Photoshop, Quark = Quark?quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:44 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik ga nu even thee zetten en verder aan het DTP werk op een PC
Het is best fijn als het platform een beetje met je meewerkt hoor.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:34 schreef Geqxon het volgende:
Het maakt toch niet uit op welk platform het draait?
Wat? M'n windows pc? Nee.quote:
Jij was toch overleden?quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:17 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wat? M'n windows pc? Nee.
M'n iBook wel
toets combo's zijn ook andersquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:34 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Photoshop = Photoshop, Quark = Quark?
Het maakt toch niet uit op welk platform het draait?
Och, die vallen te mappenquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:24 schreef Hugster het volgende:
[..]
toets combo's zijn ook andersDa's even wennen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |