Da's niet gunstig, dan gaan mensen voor hun stemmen en blijven ze allebei.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:14 schreef Waxxer het volgende:
Het gaat echt tussen Dido en Roel????
vraag me af of jij werkelijk BB5 gevolgd hebt ?quote:Op donderdag 1 december 2005 21:14 schreef Waxxer het volgende:
Het gaat echt tussen Dido en Roel????
Dan moet ik naar Almere om Dido dan écht de huid vol te schelde zoals ik gisteren zei dat ik dat wilde!!!!![]()
denk roel hij stond vorige week ook bijna onderaanquote:Op donderdag 1 december 2005 21:17 schreef schatje het volgende:
Ik denk dat Dido het Huis moet verlaten.
....gewoon, om mezelf ff te herhalen....quote:Op donderdag 1 december 2005 20:51 schreef CGJung het volgende:
Lieskuhuh, Lieskuh..Liehieskuh Lieske![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Springen vind ik wel een leuke woordspeling mbt Robquote:Op donderdag 1 december 2005 21:17 schreef F4iTH het volgende:
Gaat nog tussen Dido en Roel
Rob ontspringt wederom de dans?
quote:Op donderdag 1 december 2005 21:06 schreef ks_choice het volgende:
Linda:"Roel en ik kennen de waarheid..... en Dido niet"![]()
![]()
het is een schrikkelijke saaie uitzending ze gaan de bewoners achternaquote:Op donderdag 1 december 2005 21:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Beetje suffe uitzending.
Als Roel er uit moet, hoop ik dat ie live mag gaan blowen
denk het nietquote:Op donderdag 1 december 2005 21:19 schreef Day het volgende:
Gewoon een valstrik dus. Nu gaat iedereen voor Roel/Dido stemmen. Gevolg: Lieske ligt eruit.
Vroeg ik me ook af, leek op Elliot Smith.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:19 schreef Olio het volgende:
Van wie was dat liedje bij de Sony televisie?
geeft nietquote:
Vind het nu al weer spannendquote:Op donderdag 1 december 2005 21:17 schreef Jappie het volgende:
Bedankt Dre...ga maar ff wat voor jezelf doen nu...over pak um beet een half uurtje hebben we je weer nodig![]()
Goed is die, hè?quote:Op donderdag 1 december 2005 21:19 schreef Olio het volgende:
Van wie was dat liedje bij de Sony televisie?
tel laatquote:Op donderdag 1 december 2005 21:20 schreef Bengeltje het volgende:
Ik heb de neiging om ook maar te gaan stemmen.![]()
dat zou wel typisch iets voor BB zijnquote:Op donderdag 1 december 2005 21:19 schreef Day het volgende:
Gewoon een valstrik dus. Nu gaat iedereen voor Roel/Dido stemmen. Gevolg: Lieske ligt eruit.
je gitaar?quote:Op donderdag 1 december 2005 21:20 schreef Bengeltje het volgende:
Ik heb de neiging om ook maar te gaan stemmen.![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 21:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
Goed is die, hè?
Jose Gonzalez - Heartbeats
quote:Op donderdag 1 december 2005 21:23 schreef Martijn31 het volgende:
Dit is toch je reinste onzin die stemming !
Ok Rob eruit is toppie, maar dit kan toch niet...zo snel zo'n wijziging...
God in de vorm van Hummie ja.quote:
Doe ff normaal zeg...quote:Op donderdag 1 december 2005 21:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Goed bedacht scenario Hummie. Vuile k*tteef, denk je nou werkelijk dat de kijkers niets doorhebben. VUILE GRAFTAK. Ga terug naar je Privé, gore snol.
Hey lekker ding.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat zou wel typisch iets voor BB zijn
Waarom niet? Ze zeggen dat Roel en Dido onderaan staan, dus daar wordt op gestemd.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:24 schreef flugeltje het volgende:
Het slaat natuurlijk weer helemaal nergens op....
Het is iedere week fakequote:Op donderdag 1 december 2005 21:24 schreef Rens_Wilders het volgende:
Dit is echt fake het KAN niet anders.
ik deel deze meningquote:Op donderdag 1 december 2005 21:24 schreef flugeltje het volgende:
Maar dit keer ben ik wél tevreden
ik ookquote:Op donderdag 1 december 2005 21:24 schreef flugeltje het volgende:
Maar dit keer ben ik wél tevreden
Ik verwoord enkel wat iedereen denkt alleen op een wat niet zo nette wijze.quote:
jaaaaaaaquote:Op donderdag 1 december 2005 21:26 schreef de.diesel het volgende:
kben blij dat ik niet GESTEMD heb. het is toch fake![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik neem aan dat dat sarcasme was ?quote:Op donderdag 1 december 2005 21:25 schreef Arcee het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze zeggen dat Roel en Dido onderaan staan, dus daar wordt op gestemd.
Spreek liever voor jezelf, wij hebben ook mondjesquote:Op donderdag 1 december 2005 21:27 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik verwoord enkel wat iedereen denkt alleen op een wat niet zo nette wijze.
Dat zou wel leuker zijn, nu blijft het toch wel een Roel-Dido-bbrother .quote:Op donderdag 1 december 2005 21:28 schreef Gia het volgende:
Da's toch helemaal niet leuk!!
Dido d'ruit zou zowel Roel als Naat ontheemd maken.
Jaquote:Op donderdag 1 december 2005 21:30 schreef Renesite het volgende:
Wat gaan die kerels daaro VERHONGEREN
Waarom juich je dan dat Rob eruit is?quote:Op donderdag 1 december 2005 21:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat zou wel leuker zijn, nu blijft het toch wel een Roel-Dido-bbrother .
gaan ze allemaal Ingrid nomineren, komt er weer en tweede rondequote:Op donderdag 1 december 2005 21:29 schreef Miss_B het volgende:
Nu moet Lieske die vrijwillige nominatie nemen...
Daar kunnen ze eindelijk ruzie over makenquote:Op donderdag 1 december 2005 21:30 schreef Dr_Greene het volgende:
Wie moet er nu koken??
Moet ze doen want dan moet iedereen op elkaar gaan stemmen.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:29 schreef Miss_B het volgende:
Nu moet Lieske die vrijwillige nominatie nemen...
Das logisch toch. Nu krijgt hij helemaal niets meer fatsoenlijks te eten.quote:
Valt ie tenminste wat kilo's afquote:Op donderdag 1 december 2005 21:31 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Das logisch toch. Nu krijgt hij helemaal niets meer fatsoenlijks te eten.
quote:Op donderdag 1 december 2005 21:29 schreef Manu82 het volgende:
Waarom is dat stomme kalf van een lieske er niet uit
Omdat ik het eenquote:Op donderdag 1 december 2005 21:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Waarom juich je dan dat Rob eruit is?
laten we het hopenquote:Op donderdag 1 december 2005 21:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
![]()
Volgende keer moet DIdo eruit![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 21:17 schreef Arcee het volgende:
Da's niet gunstig, dan gaan mensen voor hun stemmen en blijven ze allebei.
jij niet alleenquote:Op donderdag 1 december 2005 21:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jammer dat Rob weggaat.
Had liever Roel zien vertrekken.
Net zo'n indo..quote:Op donderdag 1 december 2005 21:35 schreef schatje het volgende:
Die zoon is echt eng. Mijn god zeg.
Robs laatste woorden in eht huis:quote:Op donderdag 1 december 2005 21:30 schreef Zw0rld het volgende:
[afbeelding]
Vergeet ie niet zijn benen mee te nemen
Ondanks dat ik blij ben dat die kut Rob d'r uit is, had ik idd toch liever Dido gehad. Nou is de kans te groot dat Lieske komende week de lul isquote:Op donderdag 1 december 2005 21:34 schreef vw_caddy het volgende:
Kut, Dido mocht er van mij uitVind Rob stukken leuker dan Dido.
Ja dat hoofd van Menno net ook toen Rob even popie tegen hem aan het doen was... Lekker strak... prachtig... applaus Mennoquote:Op donderdag 1 december 2005 21:34 schreef Miss_B het volgende:
Van alle ex-bewoners klapte alleen Menno niet...![]()
hihi
Echt un creepquote:Op donderdag 1 december 2005 21:35 schreef schatje het volgende:
Die zoon is echt eng. Mijn god zeg.
Ze zijn in het huis niet voor niets alweer vrij vrolijk.quote:
zeurtje..quote:Op donderdag 1 december 2005 21:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze zijn in het huis niet voor niets alweer vrij vrolijk.
Die man was zó dominant...
Meestal is het andersom. Robquote:Op donderdag 1 december 2005 21:38 schreef schatje het volgende:
Hij is nog veel erger dan in het Huis![]()
.
Ja, als er nu full-scale attack is op Lieske heeft ze niemand meer die de gemoederen een beetje kan temperen. Ingrid zal dat niet doen denk ik.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:36 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ondanks dat ik blij ben dat die kut Rob d'r uit is, had ik idd toch liever Dido gehad. Nou is de kans te groot dat Lieske komende week de lul is
Klopt, anders stemmen ze Chantal en Rob er niet uit.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mensen denken niet zo goed na.
Grootheidswaanzin.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:38 schreef schatje het volgende:
Hij is nog veel erger dan in het Huis![]()
.
Ik ben net zo oud als hij, maar wat voel ik me jong nu.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:38 schreef avonne het volgende:
Leeftijdsverschil, zegt Rob.
!!!!! Ik ben van zijn leeftijd maar ik vind hem een vies oud mannetje !!!!!!
Bleeeh
Helemaal plastic.quote:
logish, die zit nou met het trio roel, naat en dido opgescheeptquote:Op donderdag 1 december 2005 21:41 schreef Fir3fly het volgende:
Ingrid kijkt echt niet blij
quote:Op donderdag 1 december 2005 21:41 schreef Arcee het volgende:
Wees hier blij dat Rob er nog in zit ! Deel 2
CW.
quote:Op donderdag 1 december 2005 21:41 schreef Arcee het volgende:
Wees hier blij dat Rob er nog in zit ! Deel 2
CW.
Volgens mij is het meer het feit dat Rob eruit is...quote:Op donderdag 1 december 2005 21:42 schreef Apie74 het volgende:
[..]
logish, die zit nou met het trio roel, naat en dido opgescheept
quote:Op donderdag 1 december 2005 21:43 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Gun mij m'n momentje ook even, zeg.![]()
dat 'vol gas' is achterwege geblevenquote:Op donderdag 1 december 2005 21:43 schreef Kolomo het volgende:
Echt een 3xniks uitzending...
Machtsmisbruik.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:43 schreef CartWOman het volgende:
Gun mij m'n momentje ook even, zeg.![]()
True, maar uhhhquote:Op donderdag 1 december 2005 21:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
Klopt, anders stemmen ze Chantal en Rob er niet uit.
Hoewel 't vrij willekeurig is, die stemming in de live-uitzending.
Verbazend hequote:Op donderdag 1 december 2005 21:44 schreef Poison-Ivy het volgende:
En Naat loopt weer als de beste
Het is best saai de laatste tijd.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat 'vol gas' is achterwege gebleven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |